نسخه جذاب‌تر کیا سراتو (Kia cerato 2019)+عکس

0

درحالی‌که خریداران اروپایی می‌توانند کیا پرو سید GT را با قدرت ۲۰۰ اسب بخاری خریدار کنند اما در آمریکا نسخه پرفورمنس سراتو/فورته موجود نیست. اسپورت ترین خودروی پایه‌ی کیا که آمریکایی‌ها می‌توانند بخرند سول توربو یا هیوندای الانترا اسپورت است.


اما اگر اخبار جدیدی که منتشر شده‌اند صحیح باشند، نهایتاً کیا می‌تواند نسخه پرفورمنس سراتو/فورته را در آمریکا عرضه کند. مدیر تولید کیا سراتو در خلال مصاحبه با موتور ترند گفته که احتمال تولید نسخه جذاب‌تر از این خودرو وجود دارد. هنوز مشخص نیست که مدل جذاب‌تر از سراتو چه چیزی می‌تواند باشد.


این مدیر گفته است:

کار ما با سراتو تمام نشده بنابراین می‌توانیم محصولات جذاب‌تری را تولید کنیم. ما در آینده محصولات جذاب‌تری خواهیم داشت اما در این لحظه نمی‌توانم اطلاعات بیشتری ارائه کنم. سال‌های آینده کاملاً جذاب خواهند بود. منظورم این است که باید منتظر آینده بود.

این اخبار اندکی پس از آنکه نسل جدید سراتو در دیترویت ۲۰۱۸ معرفی شد منتشر شده‌اند. هنوز مشخص نیست که منظور کیا از مدل جذاب‌تر چیست اما با توجه به اینکه پلتفرم سراتو با الانترا، i30 و سید یکسان است بنابراین احتمالاً تولید نسخه پرفورمنس این خودرو نیز وجود دارد.


برای الآن باید با سراتو استاندارد سر کرد. این سدان جدید که برای اولین بار در دیترویت دیده شد از شاخصه‌های طراحی نوینی سود برده و پیشرانه ۲ لیتری آن قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری دارد. این پیشرانه به یک گیربکس CVT متصل می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.