شرایط پیش فروش محصولات تویوتا در جشنواره خرید طلایی نوروز ۹۷ +جدول شرایط

0

شرکت ایرتویا که به عنوان نماینده رسمی محصولات تویوتا در ایران فعالیت می کند، در بخشنامه ای شرایط پیش فروش محصولات این برند را به صورت ویژه برای نوروز ۹۷ اعلام کرده است.

 شرکت ایرتویا در حال حاضر محصولات تویوتا با مدل های RAV4، CH-R و پریوس را عرضه می کند که در جشنواره خرید طلایی برای این محصولات شرایط فروش خاصی در نظر گرفته شده است. در جشنواره خرید طلایی ایرتویا تمامی محصولات با موعد تحویل اردیبهشت ۹۷، سود مشارکت ۱۸ و سود انصراف ۱۷ درصد عرضه می شوند همچنین برای تمامی این محصولات تخفیف هایی ویژه در نظر گرفته شده است.

تویوتا RAV4 با تخفیف نقدی ۶ میلیون تومانی، تویوتا CH-R هیبرید و بنزینی با تخفیف ۳ میلیون تومانی و تویوتا پریوس با تخفیف ۵ میلیون تومانی در جشنواره خرید طلایی ایرتویا به مشتریان تحویل داده می شود. لازم به ذکر است که تویوتا پریوس و CH-R بنزینی در نسخه DYNAMIC و تویوتا پریوس در تمامی نسخه ها با مدل ۲۰۱۷ عرضه می شود اما سایر محصولات با مدل ۲۰۱۸ خواهند بود.

علاوه بر موارد ذکر شده شرایط فروش مشارکتی برای تمامی این محصولات نیز با موعد تحویل ۱۲۰ و ۱۸۰ روز کاری در نظر گرفته شده است همچنین سود مشارکت و انصراف در شرایط فروش مشارکتی به ترتیب ۱۸ و ۱۶ درصد خواهد بود.
شرایط فروش محصولات «تویوتا» در «جشنواره خرید طلایی نوروز 97»
شرایط فروش محصولات «تویوتا» در «جشنواره خرید طلایی نوروز 97»
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرایط فروش ها می توانند به وب سایت رسمی شرکت ایرتویا به آدرس www.irtoya.com مراجعه کنند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.