مشخصات فنی ریو جی‌تی-لاین ۲۰۱۸، پرفروش‌ترین هاچ‌بک کیا +تصاویر

0

 پس از معرفی مدل‌های اسپورتیج جی‌تی-لاین، پیکانتو جی‌تی-لاین و سورنتو جی‌تی-لاین، کیاموتورز از محصول «ریو جی‌تی-لاین» رونمایی کرده است تا پرفروش‌ترین خودروی هاچ‌بک B خود را به طیف گسترده‌تری از مشتریان عرضه کند.

کیاموتورز به تازگی نخستین تصاویر از مدل جدید «Rio GT-Line» را منتشر کرده است تا فضای بازار را برای رونمایی عمومی از این خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو آماده کند.

https://arvandplak.ir/wp-content/uploads/2017/02/2017-Kia-Rio5-122-876x535.jpg

ریو یکی از پرفروش‌ترین محصولات کیا در سطح جهان است و سال گذشته، ۵۴ هزار دستگاه از این خودرو در بازارهای اروپا به فروش رفت. قرار است ریو جی‌تی-لاین، بهار آینده به بازار اروپا وارد شود.

http://esfahanemrooz.ir/engine/tm.php?src=http://esfahanemrooz.ir/uploads/posts/2018-01/1517032586_18-1-27-814kia-rio_gt-line-2018-1600-04.jpg&a=c&h=400&w=883&q=90

قدرت خودرو را موتور فشرده و سبک‌وزن ۳سیلندری به حجم ۱٫۰ لیتر تأمین می‌کند. این موتور گازوئیل‌سوز که از فناوری پاشش مستقیم سوخت بهره می‌برد و به توربوشارژر مجهز است، می‌تواند ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۷۱ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

مصرف سوخت این خودرو ۳٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده و جعبه‌دنده‌ای ۶ سرعته، قدرت موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. وزن پایین خودرو، امکان دست‌یابی به شتاب و سرعت‌های بالا را با تکیه‌بر همین موتور به‌ظاهر کوچک فراهم می‌کند.

از تابستان سال بعد، خریداران می‌توانند موتورهای تنفس‌طبیعی ۱٫۲۵ یا ۱٫۴ لیتری بنزین‌سوز را که از فناوری پاشش چندنقطه‌ای سوخت بهره می‌برند، همراه با جعبه‌دنده ۷ سرعته و ۲ کلاچه برای خودروی خود انتخاب کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.