مصرف سوخت جک s5 چقدر است؟

0
جک S5 یک بنزین خور تمام عیار است. دارندگان این خودرو از وضعیت مصرف سوخت این خودرو اکثرا ناراضی هستند. برخی از مصرف‌کنندگان میزان سوخت مصرفی آن را در هر صد کیلومتر، حدود ۱۵ لیتر گزارش داده‌اند. ۵- مشکلات متعدد فنی. هنگام تعویض دنده در بسیاری جک‌های S5، از دنده ۱ به دنده ۲، گیربکس خودرو صدا می‌کند و …
 
 یکی از شاسی بلندهای که توانست با ورود به بازار ، برای خود هیاهوی به پا کند جک S5 بود. این خودرو از سال۱۳۹۴ به بازار عرضه گردید. در کشور چین نام اصلی این کمپانی جی ای سی(JAC) می باشد ولی در ایران با عنوان جک شناخته شده است. اولین محصول از کمپانی JCA که از موسسه چینی NCAP موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی شد ،جک s5 بوده است. البته این خودرو با دو نوع دستی و اتوماتیک ارائه گردید که بین آنها تفاوتی نیز وجود داشته است.
کرمان موتور به افرادی که قصد خرید جک S5 را دارند پیشنهاد می کند که بعد از خرید برای پرکردن باک ۵۵لیتری بنزین از بنزین سوپر استفاده نمایند. یکی از اصلی ترین موضوعاتی که باید در این خودرو به آن دقت کرد میزان مصرف سوخت می باشد که در ادامه به آن اشاره شده است.
اگر بخواهید از میزان سوخت این خودرو اطلاع داشته باشید کافی است نگاهی به تجربه افرادی که این خودرو را داشته اند ، بیندازید. بسیاری از افراد معتقدند که مصرف سوخت جک S5 بالا است و به قول معروف خوش اشتها بوده که همین موضوع می تواند به عنوان یکی از اصلی ترین معایب برای جک s5 به شمار بیاید. لازم است بدانید مصرف سوخت جک s5 در نسخه اتوماتیک آن کمتر گزارش شده است.
معایب دیگری برای جک s5 وجود داشته است که می توان به نبود کروز کنترل ، پایین بودن کیفیت رنگ ، مونتاژ ضعیف ،مشکلات زیاد فنی و … اشاره کرد.
 
به صورت کلی هر خودروی را که قصد خرید آن را دارید باید به صورت دقیقی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید چرا که برخی از خودرو با توجه به قیمتی که دارند واقعا ارزش خرید ندارند و بعد از مدتی مشکلاتی را برای شما پدید می آورند.

خودرو

نام خودرو جک S5
کشور سازنده
چین
سال (طراحی) ۲۰۱۳

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۷سی سی
حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۳۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۰۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۴۷۵ طول – ۱۸۴۰ عرض – ۱۶۸۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۴۵ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.