هیوندای آزرا جدید به ایران رسید + حدود قیمت

0
رقابت داغ سدان‌ های نیمه‌ لوکس در سال ۹۷
 پیش‌بینی می‌شود هیوندای آزرا نسل جدید با قیمتی حدود ۳۰۰میلیون‌تومان توسط کرمان‌موتور به بازار عرضه شود. برخی شنیده‌ها حاکی است که به‌تازگی تعدادی از این خودروها به کشور رسیده‌اند و به‌زودی شاهد رونمایی از این خودرو توسط کرمان‌موتور خواهیم بود.
 بسته بودن شش‌ماهه سایت ثبت‌سفارش تاثیرات سوئی را بر بازار خودروهای وارداتی داشت که با اعلام میزان تعرفه‌های جدید، نه‌تنها وضعیت بازار به ثبات نسبی نرسید، بلکه با روند رو به‌رشد قیمت‌ها همراه شد. با این حال برندهای موجود در بازار سعی دارند با متعادل نگه‌داشتن قیمت‌ها و اعلام شرایط فروش با تسهیلات ویژه، سهم خود را در بازار از دست ندهند.

در این میان با ظهور برندهای جدید در بازار و سنت‌شکنی در اعلام قیمت‌ها‌، می‌توان پیش‌بینی کرد که سال ۹۷ رقابت داغی میان برندها برای سهم‌خواهی از بازار شکل بگیرد.

کلاس سدان در میان ایرانیان از گذشته تا امروز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. بر همین اساس واردکنندگان خودرو نیز سعی دارند جدیدترین و به‌روزترین محصولات را در این سگمنت، راهی بازار ایران کنند. از آن‌جایی‌که همکاری مشترک میان کرمان‌موتور و هیوندای کره‌‌جنوبی روز‌به‌روز روند رو به رشد خود را طی می‌کند، محصولات جدید این برند توانسته‌اند به بازار ایران راه یابند.


بر همین اساس می‌توان مهم‌ترین رویداد این شرکت در سال ۹۷ را عرضه نسل جدید هیوندای آزرا دانست که پس از اعلام ممنوعیت واردات خودروهای ۲۵۰۰ سی‌سی به بالا، دیگر شاهد عرضه این سدان محبوب و توانمند در بازار نبودیم.

نسل ششم هیوندای آزرا یا همان گرنجور ، می‌تواند رقابت داغ و نزدیکی را با سدان‌های اروپایی حال حاضر بازار از‌جمله فولکس‌واگن پاسات تجربه کند. از همین رو باید ببینیم قیمت‌گذاری این خودرو از سوی شرکت کرمان‌موتور به‌ چه صورت خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود هیوندای آزرا نسل جدید با قیمتی حدود ۳۰۰میلیون‌تومان توسط کرمان‌موتور به بازار عرضه شود. برخی شنیده‌ها حاکی است که به‌تازگی تعدادی از این خودروها به کشور رسیده‌اند و به‌زودی شاهد رونمایی از این خودرو توسط کرمان‌موتور خواهیم بود.

یکی از نکات مثبت این خودرو، پیشرانه ۲۳۵۹ سی‌سی تنفس طبیعی است که این امکان، واردات این خودرو را مهیا کرده است. قدرت تولید‌شده توسط این موتور ۲/۴ لیتری چهارسیلندر GDI، ۱۹۰‌ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن ۲۴۱‌نیوتون‌متر خواهد بود.

از آن‌جایی‌که آزرا سدانی نیمه‌لوکس به‌شمار می‌رود، دارای لیست نسبتا کاملی از امکانات رفاهی است که باتوجه به بازار آپشن‌پسند ایران، می‌تواند گزینه‌ای باشد که با استقبال خوب خریداران مواجه شود.

ازجمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل تریم چرمی، کروز کنترل هوشمند، ترمزهای خودکار، دوربین ۳۶۰‌درجه، سانروف پانوراما، سیستم سرگرمی مولتی‌مدیا با صفحه نمایش چند‌منظوره، گرمکن و سردکن صندلی‌ها، سیستم هشدار نقاط کور و… اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.