سمند سورن ef7 بخرم یا برلیانس h330 ؟

1

خودروی سورن ELX جدید، نشانگر تعهد شرکت ایران خودرو به مقوله­‌ی ایمنی و احترام به سلایق مشتری برای برخورداری از محصولی مدرن است.

کلید ورود به بازارهای صادراتی موفقیت در تست­‌های ایمنی است و سورن ELX جدید توانسته با موفقیت تست­‌های مختلف ایمنی را پشت سر بگذارد و گواه آن دریافت تاییدیه ایمنی از موسسه IDIADA اسپانیا (از معتبرترین مراکز تست خودرو) است. این خودرو می­تواند با تکیه بر ۳ محور کلیدی «مدرن بودن»، «ایمنی و آسایش» و «تجهیزات و امکانات مناسب »، توجه خریداران ایرانی را به خود جلب نموده و انتظار خانواده­‌های ایرانی را برای در اختیار داشتن خودرو مدرن و شایسته، مطابق با استانداردهای روز، برآورده نماید.

از مزایای دیگر این خودرو، برخورداری از کارت طلایی خدمات پس از فروش است که دارنده این خودرو ضمن بهره‌­مندی از خدمات مختلف در سراسر کشور به صورت رایگان و سریع، از خدمات بیمه بدنه نیز بهره‌­مند خواهد بود.

برلیانس H330

برلیانس H330 یک خودروی خوش چهره چینی است که از کیفیت خوبی هم بهره میبرد . در طراحی بدنه برلیانس H330 به راحتی میتوان اثرات محصولات BMW را مشاهده کرد که با ظرافت به کار رفته در طراحی و رعایت نکات اصولی ، H330 در حال حاضر یکی از زیباترین خودروهای سگمنت خودش داخل کشور میباشد .گلگیر های پف کرده ، وجود خطوط تیز و ریز فراوان و طراحی زیبا و هوشمندانه چراغ ها در مجموع برلیانس H330 را به خودرویی با طراحی هماهنگ ، زیبا ، دلنشین و پویا تبدیل کرده است . درون کابین برلیانس H330 مبنای اصلی طراحی بر اساس سادگی است ولی در عین این سادگی طراحی اتاق زیبا میباشد که در ترکیب با رنگ بندی مشکی و کرم پرستیژ خاصی به کابین بخشیده است . برلیانس H330 در رنچ قیمت خودش کیفیت ساخت و مونتاژش بسیار بالاست و کیفیت متریال به کار رفته درون کابین هم نسبتا خوب میباشد . یکی دیگر از نقاط مثبت برلیانس H330 را صندلی های آن میتوان دانست که نرم و راحت هستند ، عریض هستند و صندلی راننده هم در ۸ جهت به صورت برقی تنظیم میشود که در مجموع ارگونومی بسیار خوبی برای سرنشینان و علی الخصوص راننده به وجود میاورد . ابعاد داخلی کابین برلیانس H330 علی رغم ابعاد متوسط بدنه بسیار جادار میباشد و از همه مهم تر صندوق عقب بسیار جادار H330 است بسیار خوب طراحی شده است . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی هم برلیانس H330 خودروی کاملی به نظر میرسد .

 برلیانس h330 سمند سورن elx
موتور ۴ سیلندر موتور ۴ سیلندر ویژگی ها
۵ دنده دستی cc ۴ دنده اتوماتیک cc گیربکس
۱۶۴۵ cc ۱۴۹۸ cc حجم موتور
جلو دیفرانسیل جلو دیفرانسیل
۴ ۴ سیلندر
۱۶ ۱۶ تعداد سوپاپ
۶۵۰۰/۱۱۴ ۵۸۰۰/۱۰۳ اسب بخار
۵۰۰۰/۱۵۵ ۳۸۰۰/۱۳۸ گشتاور
۴۵۳۴ mm ۴۵۱۰ mm طول
۱۹۴۴ mm ۱۷۵۸ mm عرض
۱۴۶۰ mm ۱۴۶۰ mm ارتفاع
۱۲۴۰ kg ۱۲۵۰ kg وزن
۱۸۵/۶۵R15 ۱۹۵/۶۵R15 سایز تایر
۱۹۰ km/h ۱۷۰ km/h حداکثر سرعت
۱۲.۰۳ شتاب
۷.۸ ۶.۷ سوخت
۶۶ ۵۵ ظرفیت مخزن
یورو ۴ استاندارد محیط زیست
راننده – سرنشین راننده – سرنشین کیسه های هوا
ABS – EBD ABS – EBD ترمز
صندلی
اتوماتیک اتوماتیک تهویه مطبوع
برقی برقی پنجره
برقی – گرمکن برقی آینه
مه شکن جلو و عقب مه شکن جلو چراغ
سانروف – سنسور دنده عقب متفرقه
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Vahid می گوید

    صداگیری اتاق سمند سورن دنا ef7 xu7 تضمینی در محل تهران و کرج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.