واکنش کاربران توئیتر به ماشین لوکس امام جمعه ایلام +عکس

0

در پی افشای استفاده امام جمعه ایلام از خودروی پرادو و پخش تصاویر صفحه اینستاگرام فرزند وی که حکایت از زندگی متفاوت خانواده ایشان دارد بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان دادند. گفتنیست درصد بالایی از این واکنش ها از جانب کاربران انقلابی و عدالتخواه صورت گرفته است.

در پی افشای استفاده امام جمعه ایلام از خودروی پرادو و پخش تصاویر صفحه اینستاگرام فرزند وی که حکایت از زندگی متفاوت خانواده ایشان دارد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این مسئله واکنش نشان دادند. گفتنیست درصد بالایی از این واکنش‌ها از جانب کاربران انقلابی و عدالتخواه صورت گرفته است.

محسن مهدیان
توهین امام جمعه ایلام به منتقدین بدتر از اشرافی گریست. این یعنی قصور نبوده وتقصیرست. سهو جاهلانه نبوده و امر عامدانه است. یعنی بکار بستن منبر نماز جمعه برای انهدام شعارهای انقلاب خمینی. امروز فرصت تاریخی برای آقای حاج علی‌اکبری است کمترین مطالبه عزل است

محمدسعید احدیان:

در حالیکه از امامان جمعه مرتب خبر خوب می‌رسد ( تبریز، سرپل ذهاب، تهرن، ورامین و….) امام جمعه ایلام تمام ائمه جمعه را زیر سوال برد. لازم است دیگر امامان جمعه در خطبه هفته بعد از کار وی اعلام برائت کنند و خواستار استعفای وی شوند تا این لکه سیاه از دامن این نهاد مقدس پاک شود.

میم چه
‏یک امام جمعه میشه آقای آل هاشم که با تاکسی و اتوبوس تردد میکنه
یک امام جمعه میشه امام جمعه گناباد که سر سفره کارگر میشینه
یک امام جمعه میشه امام جمعه کرج که مستقیم با مردم رو در رو حرف میزنه
یک امام جمعه هم میشه #امام_جمعه_ایلام که با پرادو تردد میکنه!

ملا حبیب
‏جناب آقای علی اکبری رئیس جوان و محترم و تازه منصوب شده شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سلام علیکم

امروز بیش از اینکه نگاه ما به سمت امام جمعه ایلام باشد به سمت شماست. دوستداران انقلاب را ناامید نکنید.
والسلام

سیدامیر سیاح
تصاویر پسر #امام_جمعه ایلام ازپدر را باحیرت دیدم و امیدواربودم دروغ باشد، ولی نیست! آقای لطفی باید بین خودروی لوکس و مهمانی‌های خانوادگی پرخرج با امامت جمعه، یکی را انتخاب کند و اگر نمی‌خواهد از پرادوسواری دست بردارد، باید فورا از نمایندگی، ولی فقیه و امامت جمعه #ایلام استعفا دهد

حسین ابراهیمی [طلبه]

امام خامنه‌ای حفظه الله:

«یک وقت هست که ما جلوی چشم مردم یک مانور اشرافی‌گری میدهیم؛ این دیگر مباح و مکروه ندارد؛ همه‌اش حرام است.»

و کسی که گرفتار کار حرام باشد از عدالت ساقط است و نمی‌تواند امام جمعه باشد!

#امام_جمعه_ایلام

Mostafa sajedi
‏استفاده #امام_جمعه_ایلام از خودروی لوکس برای همه ما تعجب برانگیز بود و ما را به تکاپو انداخت! چون تا به حال ندیده بودیم!همچون لکه سیاهی که برپارچه‌ای سفید افتاده؛ به چشم می‌آیدوفرد تمام تلاشش را برای پاک کردن آن صورت می‌دهد!
از انصاف نگذریم که #ائمه_جمعه؛ عمدتازندگی ساده‌ای دارند

محمدصالح مفتاح
در حکم انتصاب #امام_جمعه_ایلام دو بار بر محرومیت‌های استان ایلام اشاره شده است. در استانی که با «انبوه محرومیت‌ها» مواجه بوده و هست، و برای خدمت‌رسانی به «مردم محروم و مقاوم» به این سمت منصوب شده است، رویکرد اشرافی و رفاه‌زدگی زشت‌تر و ظالمانه‌تر است!

عیسی شفائی
امام جمعه باید عادل باشد.
هستی؟
#امام_جمعه_ایلام

 

خانم ایرانی
دقت کردید هرکی بیشتر از صدقه سر انقلاب خورده بیشتر از این نظام وانقلابی‌ها طلبکار هست

#امام_جمعه_ایلام

امیر امیدنژاد

‏حضرت آقا: حرام است طلاب و روحانیون با ماشین‌های گران قیمت تردد کنند.
حرمت اسراف برای همه است، هر کسی در هر حدّی چه غنی، چه متوسط یا فقیر ممکن است اسراف کند و اسراف، عمل حرام است. این ماشین‌های گران‌قیمت حرام است.

خودروی [۴۰۰ میلیونی]لوکس دفتر امام جمعه ایلام

نازنین کمالی

نفوذی فقط جاسوس نیست، کسی که اعتماد مردم به نظام را خراب میکنه هم نفوذیه
آقای لطفی شما که نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر محروم ایلام هستید، شما هم مثل هاشمی معتقدید باید مانور تجمل داد؟!مگر رهبری استفاده از ماشین‌های گران قیمت برای روحانیون و طلاب را حرام نکردند

محمدرضا باقری

‏#امام_جمعه_ایلام نقطه تاریک و لکه سیاهی بر لباس سفید نماز جمعه‌های کشور است که در خود نقاط روشنی مثل سرپل ذهاب، بهاباد، کرج، تبریز، گلستان، قزوین، تبریز و اهواز را دارد…
اعتراض ما به یک نقطه سیاه است…

منبع : فردا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.