ایفنوگرافی رضایتمندی مشتریان از فروش خودروهای سواری در سال ۱۳۹۴
گزارش رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در سال۴ ۱۳۹
ایفنوگرافی رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در سال ۱۳۹۴
گزارش رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در سال ۹۴ توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد .
بر اساس این گزارش ، عمده انتقاد مطرح شده از مشتریان در فرآیند فروش خودروهای سواری مربوط به مواردی اعم از تاخیر در زمان تحویل خودرو ، عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو ، دیرکرد در تحویل مدارک و پلاک خودرو ، وجود ایراد در خودرو در زمان تحویل و کم بودن تنوع آپشن ها می باشد