گرانترین نسخه کوروت ZR1 چقدر آب می‌خورد؟! +تصاویر

0

شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ تضمین کننده آخرین کوروت پیشرانه جلویی است که لذت را با خود به همراه دارد. اگرچه هنوز زمان عرضه کوروت پیشرانه وسط را نمی‌دانیم اما حداقل برای مدت‌زمانی معین این موشک ۷۵۵ اسب بخاری زندگی مسالمت‌آمیزی با نسل جدید خود خواهد داشت؛ و با این میزان قدرتی که در چنته …

شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۱۹ تضمین کننده آخرین کوروت پیشرانه جلویی است که لذت را با خود به همراه دارد. اگرچه هنوز زمان عرضه کوروت پیشرانه وسط را نمی‌دانیم اما حداقل برای مدت‌زمانی معین این موشک ۷۵۵ اسب بخاری زندگی مسالمت‌آمیزی با نسل جدید خود خواهد داشت؛ و با این میزان قدرتی که در چنته دارد فکر نمی‌کنیم به نوربالای نسل جدید خود در بزرگراه اهمیتی بدهد!


این مجسمه نمادین صنعت خودرو چقدر می‌ارزد؟ بهای مدل پایه ZR1 از ۱۱۹۹۵ دلار و بهای مدل کانورتیبل نیز از ۱۲۳۹۹۵ دلار آغاز می‌شود اما هم‌اکنون با استفاده از پیکربندی آنلاین شورولت می‌توانیم جزئیات دیگر این خودرو را نیز بفهمیم. از آنجایی که به دنبال گران‌ترین نسخه از این خودرو هستیم بنابراین کار را با نمونه کانورتیبل آغاز می‌کنیم اما نگران نباشید زیرا حتی این نسخه را نیز می‌توان با تجهیزات مخصوص پیست گران‌تر کرد.


اولین آپشن بزرگ موردنظر پکیج تریم ۳ZR است که تمامی شاخصه‌های لوکس همچون صندلی‌های چرم گرم و سرد شونده، سیستم ناوبری، سیستم صوتی Bose با ۱۰ بلندگو و… را در بر دارد. این پکیج قیمت ۱۰ هزار دلاری دارد و بنابراین ارزان هم نیست.


البته که ما خواهان پکیج پرفورمنس تراک با قیمت ۲۹۹۵ دلاری هم هستیم و از آنجایی که خودروهای نارنجی سبرینگ واقعاً مغز را منفجر می‌کنند بنابراین پکیج طراحی نارنجی سبرینگ را نیز با بهای ۶۹۹۵ دلار انتخاب می‌کنیم. جدای از رنگ بدنه بسیار جذاب، این پکیج رنگ هماهنگی را برای بخش‌هایی همچون دوخت‌ها و کمربندهای صندلی و… دربر می‌گیرد.


خب این‌ها برای شما کافی نیستند؟ گیربکس ۸ سرعته پدل شیفتردار در مقایسه با گیربکس دستی استاندارد و آیتم‌های زیادی همچون پوشش مرکزی رینگ‌ها از جنس فیبر کربنی و کاور مرغوب خودرو از دیگر آپشن مای این خودرو هستند. تجربه سواری جدید در موزه کوروت با قیمت ۹۹۰ دلار در دسترس بوده و اگر ۵ هزار دلار دیگر را بپردازید می‌توانید شخصاً پیشرانه ZR1 خود را در کارخانه و با همکاری تکنسین‌های کمپانی بسازید.

شورولت کوروت ZR1
زمانی که تمامی آپشن ها را انتخاب کنید قیمت کوروت ZR1 کانورتیبل به ۱۵۳,۵۳۵ دلار می‌رسد. البته شورولت آپشن های نمایندگی ها را نیز ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها بهای ۲۲۹۸ دلاری دارد؛ و بدین ترتیب قیمت به ۱۵۵,۸۳۳ دلار افزایش می‌یابد.


قطعاً این مبلغ برای یک کوروت زیاد است اما وقتی آن را در برابر برخی سوپراسپرتها قرار دهید هنوز هم یک معامله پرفورمنس مناسب خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.