تست شتاب چری تیگو ۷ با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی +تصاویر

0

روز گذشته شرکت مدیران خودرو برنامه ای برگزار کرد تا خودروهایی از برندهای  مختلف در کنار چری تیگو۷ خود را در پیست آزادی محک بزنند.  این رقابت محدود به تست شتاب می شد و قابلیت های دیگر مانند هندلینگ و .. خودروها با هم مورد مقایسه قرار نگرفت.
این خودرو مجهز به موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو به همراه گیربکس ۲ کلاچه است که این موتور می تواندحداکثر ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور و ۲۱۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه را تولید کند. شتاب رسمی این خودرو ۱۰.۹ ثانیه است و در محدوده قیمتی حدود ۱۴۵ میلیون تومان قرار دارد.

مشخصات چری تیگو 7 ،قیمت چری تیگو 7 ، موتور چری تیگو 7 ، مزایا و معایب تیگو 7 ، مقایسه تیگو 7 با میتسوبیشی تست شتاب تیگو 7 ،تجربه رانندگی با تیگو 7 ، مجله خودرو

تیگو ۷ به عنوان پرچمداری خودروهای چری در ایران مدتی است که از سوی شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شد که البته با توجه به شرایط متنوع فروش و وجود آپشن های متنوع توانسته است فروش خوبی را نیز تجربه کند. این خودرو مجهز به موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو به همراه گیربکس ۲ کلاچه است که این موتور می تواندحداکثر ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور و ۲۱۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه را تولید کند. شتاب رسمی این خودرو ۱۰.۹ ثانیه است و در محدوده قیمتی حدود ۱۴۵ میلیون تومان قرار دارد.

مسابقه شتاب چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی ( + عکس)

مسابقه شتاب چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی ( + عکس)

رنو کپچر، هیوندای توسان ، سانگ یانگ تیوولی، رنو مگان، هیوندای النترا، کیا اپتیما و تویوتا  و پرادو ۴ سیلندر از جمله خودروهایی بودند کهروز گذشته با تیگو ۷ مسابقه شتاب برگزار کردند.

به دلیل تجهیز تیگو ۷ به موتور توربو شارژ این خودرو در قابلیت شتابگیری تقریبا از خودروهایذکر شده پیشی گرفت که این نکته برای حاضران در پسیت جالب بود.

رنو کپچر به دلیل مجهز بودن به موتور توربو شارژ توانست پا به پای این خودرو در این مسابقه حاضر شود ولی خودروهای دیگر در تست شتاب تا حدودی از تیگو ۷ عقب مانند.

مسابقه شتاب چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی ( + عکس)

برگزاری این تست صرفا برای محک زدن شتاب خودروهای بود لذا عقب ماندن برخی از خودروهای شرکت داده شده در این مسابقه به معنای بد بودن و کیفیت پایین خودرو نیست و چه بسا برخی از این خودروها قابلیت های دیگری دارند که به عنوان نقطه مثبت آنها تلقی می شود.

مسابقه شتاب چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی ( + عکس)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.