خودرویی که با ۱۵ دقیقه شارژ ۴۰۰ کیلومتر راه می‌رود! +تصاویر

0

خودروی مفهومی کراس اور و تمام برقی پورشه تحت عنوان «E- mission» تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، می‌تواند مسافت ۴۰۰ کیلومتری را بپیماید.

ایسنا، غول خودروهای لوکس جهان، شرکت پورشه که به تازگی اعلام کرده بود قصد دارد تعداد خودروهای برقی و الکتریکی خود را دو برابر کند، حالا به نظر می‌رسد که برروی خودروی مفهومی جدید مدل E- mission کراس توریزموی خود که از پیشرانه برقی و الکتریکی بهره می‌برد، در حال تست و آزمایش‌های عملی است تا آن را در آینده‌ای نزدیک وارد خط تولید انبوه کند.

کراس‌اور مفهومی و تمام برقی پورشه با نام کامل میشن E کراس توریزمو، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ باتری، مسافت ۴۰۰ کیلومتر را طی می‌کند.

پورشه در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ از تولید یک مدل خودروی جاده ای خبر داد و اعلام کرد که علاوه بر این مدل کراس اور برقی، یک مدل دیگر از سدان E- mission نیز در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

این خوردوساز آلمانی مدعی شده است که مشخصات فنی و قابلیت‌های واقعی محصول نهایی به خودروی مفهومی آن بسیار نزدیک خواهد بود.

مدل کراس توریزموی این خودرو با سیستم برقی و آلایندگی صفر، صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت سرعت این خودرو تنها عرض مدت ۳.۵ ثانیه اتفاق می‌افتد. در نتیجه، از صفر تا ۲۰۰ کیلومتر ساعت سرعت آن نیز تنها کمتر از ۱۲ ثانیه است.

این خودرو همچنین از قابلیت شارژ سریع نیز برخوردار است چراکه تنها با یک شارژ ۱۵ دقیقه‌ای، قادر خواهد بود مسافتی معادل ۴۰۰ کیلومتر را طی کند. این در حالیست که اگر باتری لیتیوم یونی آن به طور کامل شارژ شود، مسافت قابل پیمایش آن به ۵۰۰ کیلومتر نیز می‌رسد.

بر اساس شایعات منتشر شده، خودروی کراس توریزموی مدل E- mission برقی پورشه از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی روانه بازار خواهد شد.

    مجله خودرو  معرفی خودرو  خودرو برقی پورشه  مشخصات پورشه برقی  ابر خودروی الکتریکی  نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸  دنیای خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.