هزینه جابه‌جایی خودرو با قطار چقدر است ؟+ جدول

0

با آغاز سفرهای نوروزی یکی از اصلی‌ترین خدماتی که مورد توجه مسافران قرار می‌گیرد جابه‌جایی خودروهایشان با قطار و تحویل آنها در مقصد است. در حال حاضر بسیاری از مسیرهای اصلی ریلی ایران امکان جابه‌جایی خودرو با قطار را دارند و نرخ آنها براساس مسافت تغییر می‌کند.

جابه‌جایی خودرو با قطار  قیمت جابه‌جایی خودرو با قطار  قیمت حمل سواری با قطار  خرید بلیط حمل خودرو با قطار  دانستنی های جالب  هزینه حمل خودرو به کیش  هزینه جابه جایی خودرو

در توضیحات چگونگی امکان جابه‌جایی خودرو با قطار آمده که مسافران باید به شکل دقیق زمان درج شده روی بلیت خود را رعایت کنند، زیرا پس از آن امکان تحویل خودروها وجود نخواهد داشت. از سوی دیگر برای جابه‌جایی خودروها میزان بنزین موجود در باک خودرو نباید بیشتر از یک چهارم حجم باک باشد.

در حال حاضر امکان حمل خودرو با ارتفاع بیش از ۱۵۸ سانت و عرض بیش از ۱۸۰ سانت وجود ندارد و از این‌رو مسافران قبل از خرید بلیت باید به طور دقیق شرایط خودروی خود را با امکانات موجود هماهنگ کنند. همچنین هرگونه وسائل اضافی و جانبی نباید در خودرو قرار گیرد و از مسافران خواسته شده که هرگونه نقص یا آسیب‌دیدگی قبلی را پیش از اعزام با مسئولان قطار هماهنگ کنند.

همچنین در مقصد به محض ورود خودرو باید با داشتن مدارک ترخیص اقدامات لازم انجام شود در غیر این صورت بعد از ۲۴ ساعت تا شش روز روزانه ۱۵۰۰ تومان و از روز هفتم به بعد روزانه ۳۰۰۰ تومان حق توقف و هزینه انباری داری محاسبه خواهد شد. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودرو در مقصد پس از ۲۴ ساعت ۵۰ درصد کرایه برگشت داده می‌شود و در صورت عدم تحویل نیز تمام کرایه بازگردانده خواهد شد.

شرایط استرداد بلیت حمل خودرو تا ۱۲ روز قبل از حرکت ۹۰ درصد، از ۱۲ روز تا سه ساعت مانده به حرکت ۷۰ درصد، از سه ساعت مانده به زمان حرکت ۵۰ درصد باز می‌گردد و پس از آن امکان استرداد بلیت وجود نخواهد داشت. همچنین در خصوص خسارت در تاخیر می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مورد نظر نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند.

نرخ و مسیرهای ریلی موجود برای جابه‌جایی قطارها به شرح زیر است:

مسیر قیمت (تومان)
تهران – اهواز ۱۵۲ هزار و ۷۵۰
اهواز – تهران ۱۵۲ هزار و ۷۵۰
اهواز – مشهد ۲۳۵ هزار
مشهد – اهواز ۲۳۵ هزار
تهران – مشهد ۱۴۹ هزار و ۴۰۰
مشهد – تهران ۱۴۹ هزار و ۴۰۰
تهران – تبریز ۱۰۷ هزار و ۷۵۰
تبریز – تهران ۱۰۷ هزار و ۷۵۰
تبریز – مشهد ۲۲۵ هزار و ۵۰۰
مشهد – تبریز ۲۲۵ هزار و ۵۰۰
تهران – شیراز ۱۴۹ هزار و ۴۰۰
شیراز – تهران ۱۴۹ هزار و ۴۰۰
اصفهان – بندرعباس ۱۳۴ هزار و ۴۰۰
بندرعباس – اصفهان ۱۳۴ هزار و ۴۰۰
شیراز – مشهد ۲۱۵ هزار و ۵۰۰
مشهد – شیراز ۲۱۵ هزار و ۵۰۰
تهران – یزد ۹۱ هزار و ۶۵۰
یزد – تهران ۹۱ هزار و ۶۵۰
یزد – مشهد ۱۰۹ هزار و ۴۰۰
مشهد – یزد ۱۰۹ هزار و ۴۰۰
تهران – کرمان ۱۵۴ هزار و ۴۰۰
کرمان – تهران ۱۵۴ هزار و ۴۰۰
تهران – زاهدان ۱۹۵ هزار و ۵۰۰
زاهدان – تهران ۱۹۵ هزار و ۵۰۰
کرمان – مشهد ۱۰۹ هزار و ۴۰۰
مشهد – کرمان ۱۰۹ هزار و ۴۰۰
تهران – بندرعباس ۲۳۴ هزار و ۴۰۰
بندرعباس – تهران ۲۳۴ هزار و ۴۰۰
بندرعباس – مشهد ۲۱۵ هزار و ۵۰۰
مشهد – بندرعباس ۲۱۵ هزار و ۵۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.