طراحی موتورسیکلت عجیب غریب +تصاویر

0
شرکت موتورسیکلت سازی Bandit9 به تازگی یک موتورسیکلت جدید را که طراحی فضایی دارد، معرفی کرده است.
 چندین سال است که شرکت Bandit9 موتورسیکلت های خاص و کانسپت های عجیب و غریب می سازد که شاید نتوان آن ها را به یک ژانر خاص نسبت داد. آخرین کار این شرکت نیز به همین اندازه عجیب است و نام کانسپت L برای آن انتخاب شده و تنها ۹ دستگاه از آن ها ساخته خواهد شد.
داریل ویلانوا، بنیانگذار و طراح ارشد این شرکت اعلام کرد است که به دنبال طراحی موتورسیکلت آینده نگرانه نبوده اند. بلکه قصد آنها از طراحی این موتورسیکلت ایجاد یک وسیله برای به واقعیت رساندن برخی تصاویری بود که بیشتر در کتاب های کمیک یا فیلم های استار ترک دیده می شود.
وی کار بر روی این پروژه را از دوسال پیش آغاز کرد اما متوجه این موضوع شد که وی امکانات لازم برای درست کردن این موتورسیکلت را ندارد و به همین دلیل پروژه منحل شد اما در سال ۲۰۱۸ با توجه به وضعیت امکانات جدید وی تصمیم گرفت تلاشش را برای ایجاد این موتورسیکلت خاص انجام دهد.
نتیجه تصویری برای ‫موتورسیکلت سازی Bandit9‬‎
این موتورسیکلت از پیشرانه ای ۱۲۵ سی سی با جعبه دنده ۴ سرعته بهرمند بوده و تمام اجزای آن در قسمت پایینی بدنه جاسازی شده است. قسمت پیشرانه این موتورسیکلت از روی طراحی سفینه فضایی USS Enterprise که در فیلم های استار ترک حضور داشت الهام گرفته شده است. به گفته ویلانوا طراحی این بخش از موتورسیکلت بسیار سخت است ولی به ظاهر کار آسانی است.
تصویر مرتبط
از دیگر جنبه های خاص طراحی این موتورسیکلت می توان به شکل بدنه عجیب و غریب آن اشاره کنیم و همچنین شاهد نصب چراغ ال ای دی پرقدرت اشاره کنیم و همچنین در ساخت برخی قسمت ها از آلومینیوم دست ساز استفاده شده است. این موتورسیکلت که می تواند به سقف سرعت ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت برسد با قیمت ۱۰ هزار و ۹۵۰ دلار به فروش می رسد.
خودروکار
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.