علاقه مشهورترین مجری دنیای خودرو برای ورود به ایران

0

جرمی کلارکسون در ایران ،برنامه تخت گاز ،فرزندان جرمی کلارکسون ،جرمی کلارکسون آمازون ،جرمی کلارکسون و پژو ،جرمی کلارکسون پیکان ،ماشین جرمی کلارکسون ،برنامه جدید جرمی کلارکسون

پس از ماجرای درگیری کلارکسون با تهیه کننده برنامه تخت گاز بی بی سی و اخراجش از این تلویزیون، سه نفر از مشهورترین مجریان برنامه های اتومبیل با راه اندازی برنامه گرند تور دوباره در صدر برنامه های خودرویی قرار گرفتند، به همین بهانه نشریه ی اینترنتی RadioTimes تعدادی سوال از جرمی کلارکسون ( مجری اصلی این برنامه ) میپرسد که حرف هایی از ابراز علاقه مجدد این مجری به ایران فیلمبرداری گرند تور در ایران زده میشود که به شرح زیر هستند .

 مشهورترین مجری دنیای خودرو  جرمی کلارکسون در ایران  فرزندان جرمی کلارکسون  ماشین جرمی کلارکسون  برنامه جدید جرمی کلارکسون  برنامه تخت گاز  همسر ریچارد هموند  جیمز می

بزرگترین تغییر در فصل دو چیست ؟

بزرگترین تغییر این بوده که مثل فصل یک دیگه چادر تغییر مکان نمیده و خود ما به جا های مختلف سفر میکنیم و بهترین جنبه اش اینه که چادر درست دم در خونه ی منه و میتونم با لباس خواب هم در برنامه ظاهر بشم !

بدترین تغییر چه بوده ؟

آدامس ترک سیگار . من سه ماهه که بعد از سی و چهار سال سیگار رو ترک کردم و زندگی رسما هیچ معنی و هدفی نداره . که البته شایعه ی مرگم کمی اغراق آمیز بود و من فقط ذات الریه ی دوگانه داشتم ( در هر دو ریه ) که البته حالم خوب بود .
تصویر مرتبط

بهترین ماشینی که تو این فصل سوار شدی چی بود ؟

بهترینشون در قسمت دوم بود که با فورد GT از نیویورک تا آبشار نیاگارا رو یه تنه گاز دادم که حس فوق العاده استثنایی برای من بود . درسته که نمیتونستم ماشین رو از داخل ببینم ولی وقتی برای بنزین زدن از ماشین پیاده میشدم شگفت زده میشدم و به راننده های بقیه ماشین ها که منو میدیدن حسودیم میشد .

گرند تور یا تخت گاز ( Top Gear ) ؟

راستش رو بخوای از وقتی جدا شدیم از تخت گاز دیگه نگاه نکردم برنامه رو . وقتی بچه ات رو به فرزند خوندگی میدی دیگه نمیری از پنجره خونشون سرک بکشی که ببینی خانواده ی جدیدش چیکار میکنن باهاش .

نظرت در مورد خودروهای خودران چیه ؟

به نظرم باید درصد قلدر بودنشون رو زیاد کنی تا بهتر بشه . توی شهر های شلوغ اگه بخواد به همه راه بده که رد بشن خب هیچوقت تکون نمیخوری از جات ! در ضمن هر موقع مردم حاضر شدن تو این خودروها از جاده ی مرگ بولیویا بدون اینکه شلوارشون رو خیس کنن رد بشن اون موقع یعنی زمانش فرا رسیده . من خودم به شخصه بعید میدونم در آینده زیاد مورد استفاده قرار بگیرن .

لوکیشن مورد علاقه ات برای فصل سوم کجاست ؟!

با بی بی سی ما هیچ وقت نمیتونستیم به ایران بریم . ولی الان دیگه این محدودیت رو نداریم و به شدت علاقه دارم که به این کشور بریم و در تخت گاز هم اشاره هایی به این علاقه ام کرده بودم . واقعا شغل فوق العاده ای ، اکثر مردم باید حتما سرطان بگیرن تا اجازه پیدا کنن به نقطه ی مورد علاقشون سفر کنن ولی ما سالهاست داریم اینکار رو بدون سرطان داشتن انجام میدیم .
منبع : ترجمه : cartourtv.com – radiotimes.com
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.