چگونه شیشه های خودرو را تمیز نگه داریم؟

0
یکی از مشکلاتی که بخش زیادی از مردم هنگام شستشوی خودرو با آن رو به رو هستن شفاف سازی کردن شیشه های خودرو است و متاثر از علت های زیادی خواهد بود.
از بین بردن آلودگی شیشه تعمیر و نگهداری خودرو دانستنی های جالب خودرو مجله کارستان ترمیم شیشه خودرو در تهران
عواملی که شیشه های شما را کثیف می کنند:
• آلودگی ها و موادی دیگری که در هوا وجود دارد ( دود خودرو های دیزلی به همراه خود مقدار زیادی مولکول های چربی درون خود دارند ).
• استفاده از دستمال های نه چندان تمیز برای پاک کردن شیشه ها.
• استفاده از براق کننده های داشبورد و لوازم داخلی خودرو .
• واکس ها و لوسیون های مخصوص رو کش صندلی های چرمی .
• استفاده از کرم ها ، لوسین هایی و لوازم آرایشی دارای چربی که برای بدن استفاده می شود .ترفندهایی برای جلوگیری از ایجاد این لایه های چربی و آلودگی های دیگر بر روی شیشه خودرو:

قطعا برای تنفس و تعرق راه حلی وجود ندارد . اما می توان در فصول گرم که تعرق زیاد تر است ، به محض اینکه وارد خودرو شدیم از کولر استفاده نکنیم و شیشه ها را پایین بدهیم تا به مرور رطوبت بدن کم و تنفس آرام تر شده و بعد شیشه ها را بالا بدهید.
در زمان آلودگی هوا و زمانی که پشت خودروهای سنگین قرار می گیرید شیشه ها را بالا دهید و دریچه تهویه هوا را ببندید.
بهتر است برای شیشه ها از دستمال جداگانه استفاده کنیم و اگر شیشه ها خیلی کثیف هستند با یک دستمال دیگر شیشه ها را تمیز کنیم  و بعد با پارچه یا روزنامه ای تمیز شیشه ها را پاک کنیم . ( دستمال های میکرو فایبر و کاغذ ها قدرت جذب چربی های بیشتری نسبت به دستمال های عادی دارند).
زمانی که از لوسیون ها و واکس ها ، برای براق کردن لوازم داخلی خودرو استفاده می کنید بهتر است بگذارید درب ها برای مدتی باز باشند و یا شیشه ها برای چند دقیقه ای باز بمانند .
زمانی که از کرم ها و ولوازم آرایشی استفاده می کنید مراقب باشید که لوازم داخلی خودرو به آن ها آغشته نشوند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.