رونمایی از لوکس ترین شاسی بلند فولکس واگن (Volkswagen Touareg)+تصاویر

0

سر انجام مدل جدید فولکس واگن توآرگ رونمایی شد. مدلی که در بازار آمریکا عرضه نمی شود. این خودرو با بهره گیری از پلتفرم MLB EVO ( پلتفرمی مشترک با خودرو هایی مانند : پورشه کاین ، آئودی Q7 و لامبورگینی اوروس ) با افزایش سایز از کاهش وزن ۱۰۶ کیلوگرمی برخوردار شده است که دلیل آن هم استفاده از مواد سبک وزن و نوعی فولاد پیشرفته می باشد.

 Volkswagen Touareg  معرفی خودرو  مجله خودرو  شاسی بلند لوکس فولکس واگن  قیمت فولکس واگن توآرگ  مشخصات فولکس واگن توآرگ  محصولات جدید فولکس واگن  تازه های خودرو  دنیای خودرو

نمای جلوی این خودرو کاملاً تغییر کرده و چراغ های جلوی آن که یکی از پیشرفته ترین نوع چراغ های خودرو می باشد به جلو پنجره چسبیده شده و چهره ای جسورانه ای به این شاسی بلند لوکس داده است.

تحولات اصلی در داخل کابین رخ داده و مجموعی از امکانات و فناوری های پشرفته را در اختیارتان قرار می دهد همچنین این خودرو مجهز به سیستم ۴ چرخ محرک میباشد.

Volkswagen Touareg معرفی خودرو مجله خودرو شاسی بلند لوکس فولکس واگن قیمت فولکس واگن توآرگ مشخصات فولکس واگن توآرگ محصولات جدید فولکس واگن تازه های خودرو دنیای خودرو

نتیجه تصویری برای ‪Volkswagen Touareg‬‏

نتیجه تصویری برای ‪Volkswagen Touareg‬‏

نتیجه تصویری برای ‪Volkswagen Touareg‬‏

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.