تلفیق شگفت انگیز مدل های الکتریکی بنتلی و پورشه +تصاویر

0

تلفیق مدل های الکتریکی بنتلی و پورشه؛ آینده عجیب در انتظار برند های لوکس و اسپرت

 خودروی الکتریکی بنتلی مجله خودرو محصولات جدید بنتلی بنتلی EXP 10 Speed 6 کوپه بهترین خودروی لوکس خودروهای لوکس اسپرت محصولات شرکت پورشه

پورشه تنها خودروسازی نیست که قصد تولید یک خودروی الکتریکی به عنوان گل سرسبد محصولات خود را دارد زیرا طبق گزارشات بنتلی در حال آمادگی برای تولید طیف کاملی از خودروهای الکتریکی و تمام الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ است که با بنتلی بنتیگا پلاگین هایبرید آغاز می شود. ممکن است بنتلی اولین خودروسازی باشد که از پلتفرم پورشه Mission E استفاده خواهد کرد زیرا گزارشات جدید حاکی از آن است که احتمالا بنتلی یک خودروی الکتریکی ۴ در مخصوص به خود تولید خواهد کرد.
بر اساس گزارش نشریه Auto Express، بنتلی در نظر دارد برای ساخت یک خودروی الکتریکی ۴ در از پلتفرم پورشه استفاده کند. هدف از تولید این خودرو بیشتر تمرکز بر لوکسی و فناوری است تا عملکرد تمام عیار. مدیر طراحی بنتلی در مصاحبه ای با این نشریه گفت:
« من عمیقا باور دارم که ما باید یک خودروی الکتریکی تولید کنیم. مطمئنا قدم بعدی یک بنتلی الکتریکی منحصر به فرد خواهد بود که بر اساس مدل های فعلی تولید نشده باشد بلکه توسعه و طراحی آن کاملا به روز و جدید باشد، همراه با یک پیشرانه الکتریکی و ابعاد کاملا متفاوت که متناسب با کارایی آن باشد. چنین خودرویی شانس بزرگی برای ماست که یک زبان طراحی جدید برای بنتلی ایجاد کنیم. »
بنتلی قبلا با خودروی مفهومی الکتریکی EXP 12 Speed 6e به این زبان طراحی جدید اشاره کرده بود. این خودروی مفهومی کانورتیبل بعدا به EXP 10 Speed 6 Coupe تبدیل شد که همان زبان طراحی خیره کننده را به یک خودروی کوپه الکتریکی با طراحی متداول تر منتقل کرد. مدیر طراحی بنتلی افزود:
« این خودروی الکتریکی باید ۴ نفره یا ۵ نفره باشد و باید توانایی حمل اندکی بار را نیز داشته باشد که احتمالا کمتر از بار ۵ نفر است. به نظر من باید اطمینان حاصل کنیم که این عضو خانواده بنتلی به وضوح یک خودروی جدید است و تقلیدی از خودروهای مفهومی دیگری که قبلا معرفی کردیم نیست. قطعا این خودرو بیش از ۲ صندلی خواهد داشت. »

نتیجه تصویری برای بنتلی EXP 10 Speed 6 کوپه

بنتلی EXP 10 Speed 6 کوپه

نتیجه تصویری برای بنتلی EXP 10 Speed 6 کوپه

بنتلی EXP 10 Speed 6 کوپه

با توجه به اینکه هم اکنون تولید نسخه پلاگین هایبرید بنتیگا و احتمالا حتی یک نسخه کاملا الکتریکی از آن تایید شده است، قدم معقول بعدی تولید یک سدان اسپرت است. حتی مدیر طراحی بنتلی اعتراف می کند که این خودرو باید اسپرت باشد.
« گمان نمی کنم که این خودرو نمونه ای با ارتفاع بلند مانند یک SUV باشد. »

منبع :خودرو بانک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.