قیمت لکسوس LFA ،سریع ترین محصول تویوتا +عکس و مشخصات

0

اصلی ترین رقبای تویوتا ، جنرال موتورز و فولکس واگن هستند که اولی شورولت کوروت را در سبد محصولات خود و دومی خودروهایی همچون بوگاتی و لامبورگینی را در اختیار دارند.

 مشخصات لکسوس LFA  گرانترین ماشین دنیا  قیمت لکسوس کوپه  قیمت لکسوس LFA  قیمت خودرو لکسوس  قیمت خودرو کوپه  قیمت خودرو سوپراسپرت  سریعترین ماشین دنیا  خاص ترین ماشین های دنیا  پر شتاب ترین ماشین دنیا

اما تویوتا نیز دست کاملا خالی ندارد و لکسوس LFA سریع ترین خودرویی است که تویوتا تا کنون روانه ی خیابان ها کرده است. از این خودرو تنها به تعداد ۵۰۰ دستگاه تولید شده است اما خودرویی که تصویر آن را می بینید نسخه ی ویژه ی پست نوربرگ رینگ است که آن را تبدیل به نسخه ای کمیاب و خاص کرده است و حالا این مدل قرار است برای فروش به یک حراجی سپرده شود.
Lexus LFA یکی از خاص ترین خودروهایی است که تا کنون در ژاپن تولید شده اند. این خودرو در ابتدا قرار بود بدنه ای آلومینیومی داشته باشد اما سپس تصمیم گرفته شد تا بدنه ی آن از فیبر کربن ساخته شود. قیمت این مدل در حراجی نیز هنوز مشخص نشده است.

در زیر پوسته ی این لکسوس یک موتور V۱۰ تنفس طبیعی قرار گرفته است که ۴.۸ لیتر حجم داشته و می تواند تا ۹ هزار دور بر دقیقه دور بگیرد. حداکثر قدرت این موتور ۵۶۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن نیز ۴۸۰ نیوتن متر است. با وجود اینکه این اعداد چندان خاص و قابل توجه نیستند اما لکسوس LFA توانایی حرکتی بسیار خوبی دارد و به راحتی می تواند با خودروهایی همچون فراری ۵۹۹ رقابت کند.
پکیج نوربرگ رینگ نیز که بر روی خودروی مذکور نصب شده است شامل ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتر، گیربکس مسابقه ای، آیرودینامیک بهبود یافته، سیستم تعلیق خشک‌تر، رینگ چرخ های سبک وزن و تایرهای دارای فاق لاستیک کوتاه تری است. از این نسخه تنها به تعداد ۵۰ دستگاه به تولید رسیده است که از بین این ۵۰ دستگاه تنها ۲ دستگاه آن توانایی حرکت در خیابان و جاده را دارند.

 مشخصات لکسوس LFA  گرانترین ماشین دنیا  قیمت لکسوس کوپه  قیمت لکسوس LFA  قیمت خودرو لکسوس  قیمت خودرو کوپه  قیمت خودرو سوپراسپرت  سریعترین ماشین دنیا  خاص ترین ماشین های دنیا  پر شتاب ترین ماشین دنیا

خودرویی که قرار است به حراجی گذاشته شود تنها ۲۵۷۴ کیلومتر کارکرد دارد و تا کنون تنها یک مالک داشته است. قرار است ماه آینده این لکسوس LFA در فلوریدای آمریکا به حراجی گذاشته شود.

این خودرو در زمان عرضه با قیمت ۳۷۵۰۰۰ دلار به فروش می رسید، اما قیمت مدل های فعلی به احتمال بسیار فراتر خواهد بود. جالب اینکه جرمی کلارکسون در تمجید از این سامورایی هیجان انگیز گفته بود که LFA یکی از بهترین خودروهایی است که پشت فرمان آن نشسته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.