پرتصادف‌ترین استان کشور کدام است ؟

0
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: استان فارس پرتصادف‌ترین استان کشور است.
سردار تقی مهری اخبار شیراز پرتصادف ترین استان ایران اخبار تصادف پرسانحه ترین شهر ایران پلیس راهور ناجا دلایل تصادفات رانندگی آخرین اخبار تصادفات جاده ای
سردار تقی مهری پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از فرماندهی پلیس راه غرب استان تهران اظهار کرد: طرح ترافیکی نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه می‌یابد، پلیس در این بازه زمانی با استفاده از همه ظرفیت‌ها نظارت خود را چند برابر کرده است.

وی بیان کرد: پلیس با هماهنگی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه نیروهای امدادی حضور بسیار خوبی در جاده‌ها داشته و این حضور گسترده باعث ایجاد آرامش و امنیت روانی مردم شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه ۸۵ درصد تصادفات ایان نوروز به خاطر خستگی و خواب‌آلودگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو صورت گرفته است، تصریح کرد: رانندگان باید استراحت در طول مسیر را حتماً مد نظر داشته باشند.

مهری با بیان اینکه استان‌ فارس پرتصادف‌ترین استان کشور در ایام نوروز بوده است، خاطرنشان کرد: استان‌های کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی بعد از استان فارس به ترتیب بیشترین تعداد تصادف را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز البرز پرترددترین استان کشور بود، گفت: استان‌های تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، فارس، گلستان، مرکزی و خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پایان با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی کشور متذکر شد: با توجه به آمار مصرف روزانه ۱۰۰ میلیون لیتر سوخت، روزانه یک میلیارد کیلومتر تردد در کشور صورت گرفته است.

منبع: مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.