سوپرایز تازه لامبورگینی رونمایی شد +تصاویر

0

با ورود اروس، لامبورگینی وارد مرحله‌ای تازه از ساخت و سازها شد. اما به نظر می‌رسد ساخت کراس‌اوور تنها انتخاب جدید این کمپانی برای ورود به عرصه تازه‌ها نیست و این برند ایتالیایی قصد دارد هر روز یک سوپرایز تازه رو کند.

به گزارش”کاراسکوپ”، لامبورگینی اخیرا در موزه کارخانه‌ای خود، از احداث یک خط جدید تولید دوچرخه‌های الکتریکی خبر داده و اعلام کرده که این دوچرخه‌ها را به تنهایی نمی‌سازد و در این مسیر تحت لیسانس یک شرکت متخصص به نام “ایتال تکنولوژی” است. با این وجود ویژگی‌های برندینگ وظاهری دوچرخه با سلیقه تولید کننده معروف ایرخودروها شباهت زیادی دارد.

دوچرخه الکتریکی لامبورگینی، شامل دو مدل اولیه می‌شود. یک مدل کوهستانی این دوچرخه برای استفاده آفرودی طراحی شده مدل دیگر پرشتاب است و برای مسابقات کاربرد دارد.

این اولین باری نیست که لامبورگینی به تولید دوچرخه می‌پردازد. در نمایشگاه ژنو نیز این خودروسازی یک دوچرخه جاده‌ای پدالی را در کنار ابر خودروهای سریع خود به نمایش درآورد.

به راحتی می‌توانید یکی از مدل‌های این دوچرخه رادر فضای بزرگ بار اوروس جای دهید و در هنگام گیر کردن در ترافیک یا مواجه با خیابان‌های تنگ از آن استفاده کنید. از طرفی کاملا طبیعی است که چنین خودروسازی تمایلی ندارد نام خود را به دوچرخه‌ها قرض دهد. خودروسازان بزرگ دیگر مانند مک‌لارن و استون مارتین نیز چنین همکاری را با صاحبان صنعت دوچرخ‌ از خود نشان داده‌اند و پژو نیز از سال ۱۸۸۲ به ساخت دوچرخه فعال است.

محصولات جدید لامبورگینی قیمت دوچرخه الکتریکی قیمت دوچرخه برقی مجله موتورسیکلت مجله خودرو شرکت لامبورگینی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.