کدام خودرو زیباترین صفحه کیلومتر را دارد؟ +عکس

0

نظر شما درباره ورود تکنولوژی‌های روز به خودرو و رانندگی چیست؟ یکی از بهترین ویژگی‌هایی که در خودروهای مدرن امروزی به کار رفته باعث می‌شود جذابیت بیشتری را شاهد باشیم.


اگرچه اکثر رانندگان عمده توجه خود را معطوف صفحه لمسی بزرگ کنسول مرکزی می‌کنند، طرفداران واقعی تنها چشم به پشت آمپرها می‌دوزند!

پشت آمپرهای زیبا می‌توانند کل احساس یک خودرو را تغییر دهند. پشت آمپرهای واضح و خوانا باعث می‌شوند راندن خودرو بسیار بهتر شود؛ اما در نقطه مقابل هم وجود پشت آمپرهای ضعیف می‌تواند باعث دل‌زدگی از خودرو شود. در روزگار کنونی اکثر خودروسازان از پشت آمپرهای دیجیتالی استفاده می‌کنند و در آینده نیز این روند ادامه خواهد یافت.


اگرچه پشت آمپرهای پیچیده و دیجیتال مخصوصاً در خودروهای سطح متوسط نسبتاً جدید هستند اما سوپرکارهای مدرن بسیاری از این ابزار جذاب بهره برده‌اند. فورد GT جدید یک مثال بارز است زیرا صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی جلوی چشم راننده جایگزین اطلاعاتی شده که به‌صورت سنتی به جلوی دید او قرار داشته است.


زمانی که بحث تنظیمات موردعلاقه در فورد GT می‌شود، حالت V-Max این خودرو بهترین حالت بوده زیرا دمای مایع خنک کننده، فشار و دمای روغن و بوست توربو را نشان داده و سرعت شمار مرکزی نیز بر همه‌چیز غلبه دارد.

زیباترین پشت آمپر خودرو پشت آمپر پژو پارس بهترین پشت آمپر ماشین صفحه کیلومتر موستانگ صفحه کیلومتر فورد صفحه کیلومتر مرسدس بنز چراغ پشت آمپر پراید چراغ پشت آمپر 206 پشت آمپر بی ام و
اگرچه پشت آمپرهای فورد یکی از بهترین‌های بازار بوده اما باید نگاهی هم به پشت آمپرهای محصولات مک لارن و فراری بیندازیم. ۷۲۰S بخشی از یک دگرگونی بوده زیرا دارای پشت آمپری است که در واقع اطلاعات را بسته به حالت خودرو تغییر می‌دهد. زمانی که شما حالت اصلی را بخواهید صفحه‌نمایش به وضعیت اسلیم درخواهد آمد و تنها شماره دنده، دورشمار و سرعت را نشان خواهد داد.


فراری پیچیدگی کمتری را در لافراری انتخاب کرده است. پشت آمپرهای این خودرو معمولاً شبیه نشان‌دهنده‌های عادی بوده و اولویت آن دورشمار پیشرانه است؛ اما در حالت پیست صفحه‌نمایش جلوی راننده تصویر واضحی از دور پیشرانه و سرعت آن را ارائه می‌کند. در حقیقت حالت ساده بهتر است.

البته این خودروها برای یک درصد پولدار جامعه هستند؛ اما تکنولوژی به خودروهای ارزان‌تر نیز منتقل می‌شود.


سیستم کاکپیت مجازی آئودی باعث شده مفهوم پشت آمپرهای دیجیتال به سطح دیگری ارتقا یابند. فولکس‌واگن نیز سیستم مشابهی داشته اما آن را کاکپیت دیجیتال می‌نامد. این سیستم ارزان نبوده اما قطعاً ارزش مبلغ اضافه را دارد. کاکپیت مجازی بجای نشان‌دهنده‌های سنتی دارای صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی است که به شما اجازه می‌دهد اولویت‌های خود حتی ناوبری را انتخاب کنید. این صفحه همچنین می‌تواند لیست آهنگ‌ها، تماس‌ها و دیگر ویژگی‌ها را نمایش دهد.

 زیباترین پشت آمپر خودرو  پشت آمپر پژو پارس  بهترین پشت آمپر ماشین  صفحه کیلومتر موستانگ  صفحه کیلومتر فورد  صفحه کیلومتر مرسدس بنز  چراغ پشت آمپر پراید  چراغ پشت آمپر 206  پشت آمپر بی ام و
نهایتاً به فورد موستانگ ۲۰۱۸ می‌رسیم که پشت آمپرهای جذابی دارد. این نشان‌دهنده‌ها شخصی‌سازی بالایی دارند. درست همانند دیگر نمونه‌های معرفی شده در این نوشتار، صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی جایگزین اطلاعات سنتی شده‌اند.


اما رانندگان همچنین می‌توانند حالت ویژه خود را همچون رنگ پس‌زمینه و… را انتخاب کنند. این سیستم به حدی قابل شخصی‌سازی بوده که شما حتی می‌تواند رنگ شخصی خود را بسازید. بهترین نکته درباره پشت آمپرهای موستانگ این است که اگر آن را نمی‌خواهید پس از آن استفاده نکنید!


منبع :پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.