هالک ۶۵۱ اسب بخاری ایدو +عکس و مشخصات

0
 قدرتمندترین نسخه مرسدس آ ام گ GT که می شود از کمپانی سفارش داد نسخه R آن می باشد که مسلح به ۵۷۶ اسب بخار قدرت و ۶۹۹ نیوتن متر گشتاور می باشد . این خودرو بدون شک یکی از قدرتمندترین خودرو های اسپرت روی زمین می باشد اما یک کمپانی تیونینگ احساس کرده که به این خودرو قدرت بیشتری بدهد و آن را در جایگاهی که به آن شایسته است برساند.

قدرتمندترین خودرو های اسپرت محصولات جدید مرسدس بنز قیمت بنز ایدو بهترین خودرو اسپرت بهترین سوپر اسپرت مجله خودرو قیمت سوپر اسپرت بنز Mercedes AMG GTR تازه های خودرو
Edo Competition Mercedes AMG GTR

کمپانی ایدو کامپتیشن “Edo Competition” در آخرین پروژه خود از خودروی مرسدس آ ام گ GTR رونمایی نموده که همگان را به شوک واداشته است. پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی این خودرو با تغییرات و بروزرسانی های انجام شده حال می تواند قدرتی معادل ۶۵۱ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند که این یعنی این خودرو ۷۵ اسب بخار و ۸۱ نیوتن متر گشتاور بیشتری نسبت به نسخه کارخانه ای این خودرو تولید می کند که این مهندسی ایدو واقعا قابل ستایش است.

با توجه به این قدرت اضافه ای که این خودرو نسبت به نسخه کارخانه ای دارد ایدو این نوید را داده که این خودرو به راحتی رکورد های بیشینه سرعت این خودرو (۳۴۰ کیلومتر بر ساعت ) را می تواند بشکند و از آن عبور کند. البته هنوز ایدو آمار و ارقامی مبنی بر حداکثر سرعت این خودرو و یا حتی شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو به خبرگزاری ها ارائه نکرده است.

مرسدس آ ام گ GTR ایدو

لازم به ذکر است که این خودرو فقط در زیر کاپوت خود تقویت نشده بلکه بدنه این خودرو نیز دچار تغییراتی شده ، شاسی این خودرو در قسمت جلو ۲۲ میلی متر و در قسمت عقب ۲۰ میلی متر به زمین نزدیک تر شده است.

 قدرتمندترین خودرو های اسپرت  محصولات جدید مرسدس بنز  قیمت بنز ایدو  بهترین خودرو اسپرت  بهترین سوپر اسپرت  مجله خودرو  قیمت سوپر اسپرت بنز  Mercedes AMG GTR  تازه های خودرو

کمپانی ایدو در کنفرانس خبری بیان کرده است که :

رسیدن به حداکثر قدرت با استفاده از متخصصین قدرتمند این امر را زمینه ساز شده که این خودرو چیزی از یک خودروی سوپراسپرت کم نداشته باشد و ظاهر هالک گونه این خودرو کاملا درخور صدای خوفناک ، سرعت صاعقه وار و همچنین فرمانپذیری تحسین بر انگیز این خودروی مسابقه ای خیابانی می باشد.

البته هنوز ایدو قیمتی را برای این کیت تعیین نکرده ، اگرچه که شما اگر توانایی پرداخت ۱۵۷ هزار دلار پول در خرید این خودرو داشته باشید مطمئنا خرید این کیت تقویتی قرار نیست برایتان دردسر ساز شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.