تولید آزمایشی پژو ۲۰۷ آی کراس با سقف پانورامیک در ایران خودرو +تصاویر

0

ایران خودرو قصد دارد در سال جاری ۲۰۷i کراس را به سری محصولات خود اضافه نماید.

به تازگی تصاویر لو رفته از پژو ۲۰۷i کراس در فضای مجازی منتشر شده است که نشان میدهد مراحل تولید این خودرو رو به اتمام بوده و قرار است بزودی توسط ایران خودرو عرضه گردد.قابل ذکر است کراس شدن این خودرو مانند دیگر کراس های موجود در بازار مانند ساندرو استپ وی و برلیانس c3 فقط به اضافه شدن چند تکه پلاستیک ، روف رک ها و برخی جزئیات دیگر ختم شده است و نباید منتظر نسخه خاصی از این خودرو باشیم.البته به نظر بسیاری از کاربران ظاهر این خودرو نه تنها جذابیتی ندارد بلکه تا حدودی هم از زیبایی های خودرو کاسته شده است.

قیمت پژو 207 کراس محصولات جدید ایران خودرو اخبار ایران خودرو مشخصات پژو 207 آی کراس مجله خودرو تصاویر پژو 207 آی کراس تازه های خودرو

قابل ذکر است که پژو ۲۰۷  کراس خروجی تیم مهندسی ایران خودرو نمی باشد چرا که در سال گذشته میلادی با سرمایه گذاری شرکت پژو-سیتروئن و شرکت چینی دانگ فنگ پژو ۲۰۷ کراس برای بازار چین مهیا و در چین رونمایی شد. حالا از آنجا که دانگ فنگ شریک تجاری ایران خودرو محسوب می گردد ،ایران خودرو تصمیم گرفته است نسخه کراس این خودرو را به بازار ایران عرضه نماید .۲۰۷ کراس در بازار چینی با پیشرانه های ۱.۴ لیتری . ۱.۶ لیتری TU5 عرضه می گردد و به نظر می رسد ایران خودرو همان پیشرانه معروف TU5 را برای این خودرو در نظر بگیرد.

از این مسائل که بگذریم همانند هر خودروی کراسی، این خودرو نیز با افزایش ارتفاع روبه رو بوده است. با اضافه کردن پایه های باربند و فلاپ های اطراف نیز، کار کراس کردن این خودرو تمام می شود.

رینگ های جدید، سپر برآمده عقب به سبک GT و با دو خروجی اگزوز، از دیگر نکات جالب توجه این خودرو به حساب می آید که امیدواریم در نسخه تولیدی نیز شاهدشان باشیم.

این خودرو از لحاظ فنی (اگر از سیستم تعلیق فاکتور بگیریم) هیچ تغییری به خود ندیده است و از همان موتور TU5 استفاده خواهد کرد، اما به احتمال بسیار زیاد مجهز به فرمان برقی خواهد بود. از لحاظ امکانات نیز، بجز سقف پانورامیک، اطلاعات بیشتری در دست نیست. همچنین ناگفته نماند که نوشته ALX در نمای جانبی این خودرو نشان از اتوماتیک بودن این خودرو دارد.

در نهایت باید گفت که به نظر نمی رسد آپشن خاصی به پژو ۲۰۷ کراس اضافه شده باشد اما در هر صورت باید برای اطلاع از این موضوع تا زمان رونمایی رسمی این خودرو منتظر ماند.

 قیمت پژو 207 کراس  محصولات جدید ایران خودرو  اخبار ایران خودرو  مشخصات پژو 207 آی کراس  مجله خودرو  تصاویر پژو 207 آی کراس  تازه های خودرو
 قیمت پژو 207 کراس  محصولات جدید ایران خودرو  اخبار ایران خودرو  مشخصات پژو 207 آی کراس  مجله خودرو  تصاویر پژو 207 آی کراس  تازه های خودرو
48324 تولید پژو 207i کراس توسط ایران خودرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.