۸ دلیل برای اینکه میتسوبیشی اوتلندر بخرید-مزایای OUTLANDER PHEV

0

شرکت آرین موتور در روزهای پایانی سال ۹۶ از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی یا همان PHEV برای بازار ایران رونمایی کرد. این خودرو در حال حاضر پر فروش ترین کراس اور پلاگین هیبریدی جهان محسوب می گردد که بدلایل عملکرد فنی مناسب و ظاهر جذاب توانسته به این جایگاه دست باید. محصولات پلاگین هیبریدی در بخش فنی تفاوت عمده ای با محصولات هیبریدی دارند که از حوصله ای این بحث خارج است و فقط به این نکته اشاره می کنیم که محصولات هیبریدی بر پایه پیشرانه بنزینی بنا شده و بیشتر نیروی محرکه توسط موتور بنزینی تامین می گردد . اما محصولات PHEV بر پایه موتورهای الکتریکی بنا شده و وظیفه تامین قدرت خودرو بر اساس پیشرانه های برقی خواهد بود و موتور بنزینی بیشتر در نقش ژنراتور و تامین نیروی موتور های الکتریکی ظاهر می شوند .از این رو تکنولوژی بکار رفته در خودرهای پلاگین هیبریدی بسیار پیشرفته از خودروهای صرفا هیبریدی خواهد بود.

مزایای میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی قیمت اوتلندر هیبریدی نمایندگی میتسوبیشی شرکت آرین موتور پویا مشخصات فنی اوتلندر هیبریدی کیفیت ساخت اوتلندر تجربه رانندگی با اوتلندر پلاگین هیبرید مجله خودرو کارستان دنیای خودرو

اوتلندر PHEV هم که در زمره محصولات پلاگین هیبریدی دسته بندی می گردد از ویژگیهای منحصر بفردی برخوردار است که می تواند یک گزینه مناسب برای علاقمندان به کراس اور های های لوکس در عین حال مقرون به صرفه باشد از این رو در این مقاله قصد ۵ دلیل را که می تواند شما را مجاب نماید این خودرو را بخرید ،را معرفی کنیم.

۱-خودرویی بدون سر و صدا

وقتی که برای اولین سوار بر میتسوبیشی PEHV می شوید متوجه نمی شوید که پیشرانه خودرو روشن است یا خاموش و مدتی را در پی این موضوع خواهید بود.چرا که بدلیل برخوداری از پیشرانه های الکتریکی هیچ صدایی از خودرو به گوش نمی رسد. اما بعد از مدتی که متوجه روشن بودن خودرو خواهید شد کاملا هیجان زده می گردید و اقدام به حرکت می کنید اما در عین حرکت هم بجز صدای خفیف موتور های برقی صدایی دیگر به گوش نمی رسد و آن زمان مطمئن می شوید انتخاب شما کاملا صحیح و بجا بوده است.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر ، بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV ، مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ، محاسن و معایب اوتلندر هیبریدی ، مجله خودرو ، قیمت اوتلندر هیبریدی ، نمایندگی میتسوبیشی ، شرکت آرین موتور پویا ، تجربه رانندگی اوتلندر پلاگین هیبریدی ، میتسوبیشی اوتلندر phev

۲-کم مصرف بودن

این روزهای افزایش قیمت بنزین و برداشتن یارانه سوخت نقل محاقل خبری است ،اما اگر یک پلاگین هیبریدی را داشته باشید این خبر ها برای شما هیچ اهمیت ندارد چرا که طبق ادعای میتسوبیشی این خودرو در حالت هیبریدی خود تنها ۱.۷ لیتر بنزین را در ۱۰۰ کیلومتر می سوزاند.دلیل این امر کاملا مشخص است چرا که پیشرانه بنزینی این خودرو فقط در مواقع ضروری که خودرو نیاز بیشتری به قدرت دارد وارد مدار می گردد و در مابقی موارد به شارژ باطری ها می پردازد و عملا با هیچ یک از چرخها درگیر نمی باشد.

۳-هندلینگ خوب بواسطه سیستم SAWC

هنگامی که با اوتلندر وارد یک پیچ تند می شوید از پایداری و هندلینگ فوق العاده آن به حیرت خواهید آمد چرا که این خودرو به سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش موسم به SAWC مجهز شده است. این سیستم با تنظیم میزان گشتاور ارسالی به چرخها و همچنین سیستم ترمز خودرو و موارد دیگر باعث می گردد که هر چرخ متناسب با وضعیت خودرو؛ مورد کنترل قرار بگیرد.از همین رو وقتی وارد پیچی تند می شوید میزان گشتاور ارسالی به چرخهای تنظیم می گردد و با ترمز ها گیری های کنترل شده ؛وضعیت خودرو را متعادل می گردد.

بررسی میتسوبیشی اوتلندر ، بررسی میتسوبیشی اوتلندر PHEV ، مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ، محاسن و معایب اوتلندر هیبریدی ، مجله خودرو ، قیمت اوتلندر هیبریدی ، نمایندگی میتسوبیشی ، شرکت آرین موتور پویا ، تجربه رانندگی اوتلندر پلاگین هیبریدی ، میتسوبیشی اوتلندر phev

۴-ایمنی بالا

شاید ایمنی در بازار ایران خیلی مفهومی نداشته باشد اما وقتی قرار است بالا ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنید این گزینه می تواند مهم تلقی شود.اوتلندر پلاگین با توجه به مجهز بودن انواع و اقسام تجهیزات ایمنی توانست براحتی از موسسه Euro NCAP پنج ستاره ایمنی را دریافت کند . از همین رو این خودرو را می توان یکی از ایمن ترین کراس اور های جهان برشمرد.

۵-کیفیت بالا

محصولات میتسوبیشی از دیر باز تاکنون به کیفیت بالای ساخت و تولید مشهور بوده است . اوتلندر هم بعنوان یکی از محصولات مدرن و رده بالای این شرکت از کیفیت فوق العاده قطعات برخودار بوده بطوریکه می توانید از عمر بالای این خودرو اطمینان حاصل کنید. آرین موتور ۵ سال گارانتی را برای اوتلندر ارائه می دهد اما در صورت استفاده صحیح ،اوتلندر خیلی بیشتر از این ها عمر می کند.

۶- شتاب مناسب

شاید پیش خود فکر می کنید که بواسطه برقی بودن اوتلندر PEHV با خودرویی کند و با قدرت پایین طرف هستید اما باید بدانید که خودروهای برقی امروزه دیگر محصولاتی ضعیف نیستند. اوتلندر پلاگین هیبریدی بواسطه پیشرانه الکتریکی و موتور بنزینی خود از شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه برخوردار بود و حتی طبق تست های انجام شده در پیست آزادی تهران کمی سریعتر از نسخه بنزینی است. در نتیجه با خرید این خودرو می توانید هر موقع که نیاز داشتید به سبقت های آنی فکر کنید.

 مزایای میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی  قیمت اوتلندر هیبریدی  نمایندگی میتسوبیشی  شرکت آرین موتور پویا  مشخصات فنی اوتلندر هیبریدی  کیفیت ساخت اوتلندر  تجربه رانندگی با اوتلندر پلاگین هیبرید  مجله خودرو کارستان  دنیای خودرو

۷-قابلیت شارژ با برق شهری

یکی دیگر از تفاوت عمده محصولات پلاگین هیبریدی با محصولات هیبریدی در قابلیت شارژ با برقی شهری نهفته است. اوتلندر PHEV می تواند در عرض ۴ الی ۵ ساعت با برق شهری شارژ  می گردد و می تواند ۵۵ کیلومتر را بدون نیز به شارژ مجدد و با استفاده از پیشرانه بنزینی ادامه مسیر دهد. این بدان معناست که این خودرو در سفر های درون شهری اصلا نیازی به بنزین ندارد. همچنین این خودرو دارای ورودی شارژ سریع می باشد که بدلیل گران بودن تجهزات شارژ فعلا در ایران قابل استفاده نمی باشد.

۸-شرکت عرضه کننده معتبر

آرین موتور بدلیل نظارت مستقیم شرکت مادر یکی از منظم ترین و بدون حاشیه ترین وارد کنندگان خودروی کشور محسوب می گردد بطوریکه در خدماتی نظیر تحویل به موقع خودرو ،ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش بسیار موفق عمل کرده و عملا شکایت های از این شرکت در حد صفر ارزیابی شده است.در نتیجه با خرید این خودرو می توانید با خیال راحت از خدمات پس از فروش از خرید خود لذت ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.