انتشار جزئیات بی ام و M2 مدل ۲۰۱۹ +مشخصات و تصاویر

0

در اوایل سال جاری اطلاعات مختصری از بی ام و M2 منتشر شد اما امروز مشخصات کامل به همراه تصاویر این عضو کوچک خانواده باوارایی بصورت رسمی منتشر شدکه نشان می دهد بی ام و M2 2019 قدرتمند تر از هر M2 دیگری تا کنون می باشد.

نتیجه تصویری برای بی ام و M2 مدل 2019

بی ام و M2 در زیر کاپوت خود یک موتور ۳.۰ لیتری ۶ سیلندر خطی خواهد بود که توانایی تولید ۴۰۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارا خواهد بود که حدود ۴۰ اسب بخار قویتر از نسل قبلی شده است.M2 مدل ۲۰۱۹ با این مشخصات فنی در کنار جعبه دنده ۶ سرعته  دستی قادر خواهد بود ظرف مدت زمان ۴.۲ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند و این در حالی است بی ام و M2 با جعبه دنده ۷ سرعته کلاچ دوبل صفر تا ۱۰۰ را در ۴ ثانیه طی خواهد نمود.در حال حاضر M2 در حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است اما نسخه M Drive این خودرو در سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است که نسبت به مدل ۲۰۱۸ که در سرعت ۲۷۰ کیلو متر در ساعت محدود شده است ،بهبود یافته است.

نتیجه تصویری برای بی ام و M2 مدل 2019

بی ام و می گوید سیستم خنک کننده این خودرو از بزرگترین و قویترین M2 مسابقه به عاریت گرفته شده است و سیستم روانکاری موتور m2 مدل ۲۰۱۹ با یک پمپ اضافه روغن بکار گرفته شده است تا در زمانی که خودرو در زیر فشار است اطمینان از کارکرد سیستم روانکاری حاصل گردد.همچنین دریچه ورودی هوای بزرگ جلوی خودرو علاوه بر جذابیت بیشتر در سیستم خنک کنندگی خودرو تاثیر دو چندانی دارد.

در نمای عقب خودرو خروجی های اگزوز دوگانه که با روکش کرم مشکی رنگ تزیین شده جذابتی دو چندان را ایجاد نمود. سیستم اگروز این خودرو به دریچه قابل کنترل مجهز شده است که بسته به انتخاب نوع حالت رانندگی باز و بسته خواهد شد و صدای خروجی را تغییر خواهند داد.

بی ام و برای توقف M2 مدل ۲۰۱۹ در چرخها جلو از دیسک ۱۵.۹ اینچی در کنار کالیبره شش پیستونی استفاده کرده است و این دیسک در چرخ عقب به ۱۴.۹ کاهش داشته است.همچنین بی ام و برای این خودرو هیجان انگیز از رینگ های ۱۹ اینچی استفاده نموده است.

از جمله تغییرات کابین خودرو باید تعبیه دکمه M1 و M2 اشاره کرد که وظیفه انتخاب حالت رانندگی را بر عهده خواهد داشت.همچنین تریم های نارنجی و آبی برای صندلیهای این خودرو قابل سفارش هستند.

بی ام و اعلام کرده است BMW M2 مدل ۲۰۱۹ از اواسط تابستان سال جاری به بازار عرضه می گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.