شاسی بلند جدید FAW D80 در نمایشگاه پکن،خودروی آینده بازار ایران +تصاویر

0

کمپانی چینی FAW قرار است در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ از جدیدترین SUV خود رونمایی کند.پیش از این تصاویر متعددی از این خودرو منتشر شده که نشان می دهد SUV جدید این شرکت دارای نمایی اسپرت و کاملا تهاجمی است که می تواند بواسطه ظاهری مناسبش به موفقت در فروش دست یابد.این خودرو که در ابتدا T068  نام داشت قرار است تحت برند جونپای (Junpai) با نام D80 به بازار عرضه شود. قابل ذکر است جونپای از شرکت های زیر مجموعه FAW محسوب می گردد که پیش از این کراس کوچکی با نام D60 توسط شرکت خودرو سازان راین به تعداد محدودی در بازار ایران عرضه گردید.

محصولات جدید FAW FAW D80 نمایندگی فاو در ایران قیمت شاسی بلند چینی مشخصات فاو دی 80 مجله خودرو دنیای خودرو تازه های خودرو خودروهای 2018 در ایران

فاو D80 در سگمنت کراس اور های کوچک شهری ظاهر شده و با ابعادی برابر با ۴۵۰۰ میلیمتر در طول ،۱۸۳۵ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۰ میلیمتر در ارتفاع برخودار بود و فاصله دو محوری این خودرو به ۲۷۰۰ میلیمتر می رسد.همچنین این خودرو در حال حاضر بصورت ۵ نفره عرضه شده اما FAW اعلام کرده است نسخه ۷ سرنشینه D80 هم در سالهای آتی عرضه خواهد شد.

فاوd80

جونپای D80  توسط FAW’s Italian design studio طرحی شده و با استفاده از خطوط مستقیم و زاویه دار چهره یک کراس اور جسور  و جوان پسند را به خود گرفته است. البته FAW اعلام کرده این خودرو را برای طبقه متوسط جامعه عرضه نموده در نتیجه باید منتظر قیمتی مناسب برای D80  باشیم.

این خودرو در بخش فنی خود به پیشرانه ۱.۲ لیتری توربو شارژر دار با بیشنه قدرت ۱۴۳ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۰۴ نیوتن متر مجهز شده است . قدرت این موتور توسط جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته کلاچ دوبل به چرخهای جلو منتقل می گردد.

فاوd80

FAW تاکنون اطلاعاتی بیشتری در این خصوص منتشر نکرده است اما در چند روز آینده باید منتظر رونمایی این خودرو در نمایشگاه پکن ۲۰۱۸ باشیم.از آنجا که محصولات فاو پیش از این توسط گروه بهمن و راین به بازار ایران عرضه شده است شاید در آینده شاهد ورود این خودرو به بازار ایران باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.