قیمت و مشخصات کامل خودروی هاوال H9 محصولی از گروه بهمن +تصاویر

0

هاوال h9 2018 ، بررسی هاوال h9 ، قیمت هاوال اچ۹ ،هاوال h6 ،هاوال h2 ،نمایندگی هاوال ،قیمت هاوال h8 ،هاوال گروه بهمن

مدل جدید هاوال H9 به عنوان یک خودروی ۴ چرخ محرک ۷ نفره با امکانات و پیشرانه‌ی جدید معرفی شد که قیمت آن نیز در مقایسه با قبل منطقی تر شده است.

نتیجه تصویری برای ‫هاوال H9‬‎
این خودروی شاسی بلند چینی قرار است به رقابت با محصولاتی همچون کیا سورنتو و هیوندای سانتافه بپردازد و این در حالی است که به دلیل استفاده از شاسی بدنه ی جدا در این خودرو و همچنین توانایی های آفرود بالای آن، هاوال H9 توانایی رقابت با فورد اورست را نیز دارد.

هاوال H9 برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی شد.هاوال H9 بزرگترین و گران ترین شاسی بلند هاوال است. این خودروی بزرگ ساختاری همانند شاسی بلند های آمریکایی و سامورایی های ژاپنی دارد که به تازگی گروه بهمن نمایندگی این برند در ایران این محصول را به سبد محصولات خود افزوده است.

 معرفی خودرو  محصول جدید هاوال در ایران  هاوال h9 2018  قیمت هاوال اچ9  مشخصات هاوال اچ9  مجله خودرو  عظیم خودرو هاوال  نمایندگی هاوال  محصولات گروه بهمن  بررسی هاوال h9

هاوال ادعا کرده است ضرایب دنده در این خودرو طوری هستند که دنده های اول و دوم دارای گشتاور بالایی برای خارج جاده تسند، دنده های میانی نیز ضرایب مناسبی برای شتاب گیری دارند و دنده های آخر نیز برای بهبود مصرف سوخت خودرو تنظیم شده اند.
هاوال H9 همچنین توانایی یدک کشی باری به وزن ۲.۵ تن را دارد. مجموعه ی دنده کمکی این خودرو نیز ساخت کمپانی مشهور بورگ وارنر است و قفل دیفرانسل عقب ساخت Eaton نیز برای این مدل تعبیه شده است.

هاوال H9 در بازار استرالیا با قیمت پایه‌ی ۴۰ هزار دلار عرضه خواهد شد و دارای ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی است.

مشخصات فنی:

9csnlpybmg8r2m9u8tm0.jpg

سیستم ترمز:

ln276ajldojouoswwn34.jpg

امکانات و تجهیزات رفاهی:

3c3xuvnsd0ezwwb855.jpg

txtak6zww8lcq25dx9qv.jpg

منبع: ایرانجیب

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.