چری تیگو ۸ ،(TIGGO 8)محصول آینده چری برای بازار ایران + تصاویر

0

مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان بخش خصوصی کشور تاکنون خودروهای  لوکس خود را با برند “چری” و خودروهای دیگر خود  را با برند” ام وی ام ” در ایران عرضه کرده است و حالا نیز به نظر می رسد تا پایان سال خودروهای جدید دیگری از این شرکت روانه بازار ایران خواهد شد.

“شو” معاون فروش شرکت مدیران خودرو در نشست خبری این شرکت که در اولین ماه سال جاری برگزار شد در پاسخ به پرسشی در زمینه برنامه این شرکت برای عرضه خودروهای جدید وبه روز در سال جاری گفت:مدیران خودرو با توجه به نیازهایی که در بازار وجود دارد هر ساله در زمینه به روزرسانی  و عرضه محصولات جدید فعالیت می کند و در نیمه دوم سال جاری نیز ۲ خودروی جدید را رونمایی و به بازار ایران معرفی می کنیم که یکی از آنها خودرویی سدان به نام ” آریزو ۶” و دیگری یک خودروی شاسی بلند خواهد بود.

به نظر می رسد بر اساس اظهارات معاون فروش مدیران خودروی شاسی بلندی که تا پایان سال به بازار ایران عرضه خواهد شد خودروی تیگو ۸ خواهد بود .

مشخصات فنی تیگو 8 خودروهای 2018 در ایران محصولات جدید ام وی ام قیمت چری تیگو 8 مشخصات چری تیگو 8 مجله خودرو مشخصات چری تیگو 7

شاسی بلند چری تیگو ۸ که پیش از این تحت عنوان “چری T18” شناخته می‌شد، به نوعی بزرگترین عضو خانواده “تیگو” به شمار می‌آید که از لحاظ ابعاد و اندازه باتوجه به نام گذاری اتومبیل، یک کلاس بالاتر از خودروی شاسی بلند “چری تیگو ۷” قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم از اندازه خودرو شاسی بلند چری تیگو ۸ صحبت کنیم باید بدانید که این خودرو کمی از نسخه چری اکسد تی ایکس که در بازار اروپا عرضه شده است بزرگتر است و در واقع با بزرگترین شاسی بلند شرکت چری یعنی جی تور ایکس ۷۰ اندازه یکسانی را خواهد داشت.

چون اطلاعات درباره این خودرو هنوز به صورت کامل منتشر نشده است ما مجبوریم اندازه این خودرو را به صورت مقایسه ای به دست آوریم. وقتی که ابعاد نسخه Exeed TX برابر با طول ۴۶۶۴ میلی‌متر، عرض ۱۸۷۲ میلی‌متر، ارتفاع ۱۶۸۵ میلی‌متر و فاصله محوری ۲۶۹۷ میلی‌متر باشد و چری تیگو ۸ از این نسخه هم بزرگتر است می توان ابعاد طول ۴۷۲۰ میلی‌متری عرض ۱۹۰۰ میلی‌متری، ارتفاع ۱۶۹۵ میلی‌متری و فاصله محوری ۲۷۴۵ را برای آن در نظر گرفت که جزو شاسی بلند های بزرگ بازار محسوب خواهد شد.

نسل جدید خودرو چری تیگو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری بهره خواهد برد که می تواند توان خروجی برابر با ۱۵۰ اسب بخار را تولید کند. البته برخی منابع ناشناس چینی ادعا دارند این خودرو ۷ نفره بزرگ دارای پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی است که توان تولید ۱۲۲ اسب بخار را خواهد داشت. اما اگر کارشناسانه به موضوع نگاه کنیم توان ۱۲۲ اسب بخار نمی تواند جوابگوی شاسی بلندی با این هیکل بزرگ باشد و در شتابگیری می تواند موجب مشکل برای این خودرو شود. چون هنوز شرکت چری درباره موتور و پیشرانه این خودرو حرفی به میان نیاورده است باید منتظر ماند و دید این شرکت چه مشخصاتی را برای آن انتخاب کرده است.

یکی از نقاط ضعف کمپانی خودرو سازی چری این است که در بیشتر خودرو های خود فارق از وزن و اندار=زه از موتور های یکسانی استفاده می کند که می تواند مشکل ساز باشد.

باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از چری تیگو ۸ توسط شرکت منتشر شود تا ما هم آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. نگته دیگر این که با توجه به پیشینه ای که از شرکت مادیران خودرو داریم احتمال ورود این شاسی بلند بزرگ به بازار ایران بسیار بالا خواهد بود. این خودرو برای بهار سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار های جهانی خواهد شد

 مشخصات فنی تیگو 8 خودروهای 2018 در ایران محصولات جدید ام وی ام قیمت چری تیگو 8 مشخصات چری تیگو 8 مجله خودرو مشخصات چری تیگو 7

نتیجه تصویری برای مشخصات فنی تیگو 8

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.