آخرین وضعیت جاده های کشور / اردیبهشت ۹۶

0
 پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جاده های کشور را اعلام کرد.جاده های ۱۸ استان کشور بارانی است.

پلیس راهنمایی و رانندگی کشور روز دوشنبه اعلام کرد: هم اکنون برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان،البرز، بوشهر، فارس، قزوین، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندران، همدان و شرق استان تهران (اکثر مسیرها) بارش باران گزارش شده است.
هچنین بر اساس این گزارش در استان چهار محال و بختیاری (مسیرهای بروجن-شهرکرد و بروجن-لردگان)، سمنان (مسیر گرمسار-تهران)، خوزستان (جاده های اندیشمک-پل زال و اندیمشک- دزفول) و ارتفاعات استان زنجان نیز بارش باران گزارش شده است.

وضعیت جاده های کشور سایت پلیس راهور ناجا وضعیت جاده چالوس اخبار گیلان آخرین وضعیت محور کرج چالوس شماره تماس پلیس ناجا وضعیت محور دیزین-شمشک وضعیت آزاد راه قزوین زنجان تلفن وضعیت راههای کشور

گرد و خاک و مه گرفتگی
پلیس راهور همچنین اعلام کرده است که در برخی جاده استان خوزستان (مسیرهای اهواز-ماهشهر و رامشیر-هندیجان) با گرد و خاک همراه است.
پلیس راهور اضافه کرد: استان های همدان (مسیر جوکار-تویسرکان) ،اردبیل(مسیر اردبیل-سرچم) و کردستان (مسیر دیواندره – بیجار) نیز دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دیداست.

*ترافیک نیمه سنگین:
بر اساس این گزارش، باند جنوبی آزاد راه کرج- قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، باند جنوبی آزاد راه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره)، باند شمالی آزادراه کرج- قزوین (محدوده پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری) نیز هم اکنون دارای ترافیک نیمه سنگین است.
سایر جاده های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.
پلیس راهور اعلام کرد: جاده های اولنگ –شاهرود در استان های گلستان و سمنان، دیزین- شمشک در استان های تهران و البرز و در استان ایلام مسیر دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین) به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
همچنین در استان خوزستان جاده شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل، در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذر شهر است.
استان ایلام جاده ایلام- ایوان محدوده تونل پیامبر اعظم به علت ریزش سقف تونل مسدود شده و مسیر جایگزین از جاده قدیم ایلام – ایوان تونل رنو است، مسدود است.

بر اساس گزارش پلیس راهور، در استان گیلان (جاده قدیم-رشت-قزوین)، مسیر جنوب به شمال پل امامزاده هاشم کیلومتر ۳۱۰ تا ۳۹۴ از سوم تا دهم اردیبهشت روز شنبه از ساعت ۱۲تا ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۹، روز چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و مسیر جایگزین از میدان امامزاده هاشم به سمت عوارضی آزادراه تا اولین بازشو به سمت رشت انجام می شود.
همچنین جاده کرج- چالوس کیلومتر صفر تا ۷۰ از اول اردیبهشت تا ۲۰شهریور امسال از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات روکش آسفالت اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
بر اساس گزارش پلیس راهور، همچنین در غرب استان تهران، آزاد راه تهران- قم کیلومتر ۳۷ تا ۵۸ از اول اردیبهشت تا۲۰ شهریور امسال از ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی مفصلی در رفوژ میانی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
در استان البرز، آزاد راه تهران- کرج کیلومتر صفر تا ۱۴ از اول اردیبهشت تا ۲۰ شهریور امسال از ساعت ۸ تا ۱۵ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸ تا ۱۳ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اجرا با عبور ترافیک همراه است.
در استان قزوین، آزادراه قزوین- رشت (پل یوز باشیجای-خلخال دشت) کیلومتر ۴۸ از سوم اردیبهشت تا ۲۰ شهریور امسال روزهای شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۹روزهای یکشنبه و دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۹ روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات تعمیر و مرمت پل (خلخال دشت) تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
همچنین در استان قزوین، آزادراه قزوین- زنجان کیلومتر ۶۰ تا ۷۷ از سوم اردیبهشت تا ۱۵ تیر امسال از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به جز ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به علت اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.