همه آنچه که درباره شرکت کرمان موتور باید بدانید؟

0

سهامداران کرمان موتور ،کرمان موتور s5 ،مالک کرمان موتور ،خدمات پس از فروش کرمان موتور ،کرمان موتور x50 ،آدرس کارخانه کرمان موتور ،اخبار کرمان موتور ،مدیرعامل کرمان موتور

معرفی شرکت کرمان موتور

 مدیرعامل کرمان موتور  اخبار کرمان موتور  آدرس کارخانه کرمان موتور  سهامداران کرمان موتور  مالک کرمان موتور  معرفی شرکت کرمان موتور  کرمان موتور s5  قیمت محصولات کرمان موتور  محصولات تولیدی کرمان موتور  شرایط فروش محصولات کرمان موتور  پیش فروش جک اس 5  شرایط فروش جک S5  پیش فروش جک s3

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از:

  • ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات.
  • انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد.

شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند.

پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود.

مهمترین استراتژی شرکت قرارداد با شرکت لیفان در سال ۸۶ و تولید خودروی لیفان ۵۲۰ بود که در سال ۸۷ روانه بازار شد. بعد از آن لیفان ۵۲۰ آی به بازار عرضه گردید که با استقبال کم نظیری روبرو شد. پس از آن شرکت کرمان موتور در راستای جلب نظر مشتریان و گرفتن قسمت بیشتری از بازار خودرو در اواخر سال ۸۹ لیفان ۶۲۰ با موتور ۱.۶ لیتر را تولید و روانه بازار نمود و هم اکنون تولید این خودرو با موتور ۱.۸ لیتر و امکانات رفاهی بیشتر ادامه دارد.

شرکت کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خود خودروی شاسی بلند ایکس ۶۰ را در سال ۹۱ تولید و عرضه کرد و می توان آن را یکی از پرفروش ترین های بازار در کلاس خود نامید.

از مهمترین استراتژی های دیگر شرکت ، قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی چین به نام شرکت جی ای سی در سال ۸۸ بود که حاصل آن تولید خودرو جی ۳ در سال ۸۹ و جی ۵ در سال ۹۲ بود که پس از آن جی ۵ اتومات با موتوری قوی تر و امکاناتی بیشتر به این خانواده پیوست.

با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان از خودروی J5 ، در اواخر سال ۹۳ خودروی S5 که یک خودروی شاسی بلند از شرکت JAC میباشد به بازار عرضه گردید. این اولین خودروی تولیدی در ایران است که دارای گیربکس ۶ دنده دستی با موتور ۲۰۰۰cc توربو میباشد. از دیگر پروژه های شرکت کرمان موتور در سال ۹۴، خودروی Lifan X50 بود که در دو مدل CVT و دنده معمولی به بازار عرضه گردید. این خودرو Cross Over (نیمه شاسی بلند) با هدف توجه به گروه مشتریان جوان، طراحی و عرضه گردیده است که در نوع خود در بازرا ایران رقیب ندارد. همچنین در این سال محصول S5 با گیربکس اتوماتیک و سطح امکانات بیشتر عرضه گردید که موفقیت بی سابقه ای را به همراه داشت.

از مهمترین دست آوردهای شرکت کرمان موتور در سال ۹۵ امضا قرارداد همکاری با شرکت هیوندای کره جنوبی و با فاصله کمی پس از برداشته شدن تحریم ها علیه ایران بود که عرضه دو خودروی آی ۱۰ و آی ۲۰ ما حصل این همکاری محسوب می گردند.

مسئولین و دست اندرکاران شرکت کرمان موتور به پشتوانه تجارب خود در این سال ها، توسعه و گسترش تولیدات خود را همگام با تکنولوژی روز جهان مد نظر قرار داده اند و تا دستیابی به این هدف از پا نخواهند نشست.

 مدیرعامل کرمان موتور  اخبار کرمان موتور  آدرس کارخانه کرمان موتور  سهامداران کرمان موتور  مالک کرمان موتور  معرفی شرکت کرمان موتور  کرمان موتور s5  قیمت محصولات کرمان موتور  محصولات تولیدی کرمان موتور  شرایط فروش محصولات کرمان موتور  پیش فروش جک اس 5  شرایط فروش جک S5  پیش فروش جک s3

تولیدات کرمان موتورلیفان(انواع مدل ها)

هیوندا (انواع مدل ها)

فولکس واگن (انواع مدل ها)

چری (انواع مدل ها)

ام وی ام (انواع مدل ها)

جیلی (انواع مدل ها)

جک (انواع مدل ها)

دوو (انواع مدل ها)

راین

لوبو

بی وای دی (انواع مدل ها)

گریت وال

دانش فنی

شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو با بهره گیری از تجارت شرکت های موسس از یک سو و سرمایه پذیر از سوی دیگر و همچنین استفاده از تکنولوژی ساخت شرکت های کره ای، چینی، آلمانی در ساخت خودرو و قطعات آن توانمندی بالایی برای ارائه سبک جدیدی از خودروهای جدید در بازار کشور و صادرات این محصول به دست آورده است.

سهامداران
• صنایع خودرو سازی کرمان
• خودرو سازان بم
• عمران ارگ
• کرمان موتور
• بم تجارت خودرو

اشتغال زایی
شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو پس از رسیدن به ظرفیت نهایی موجبات اشتغال پیش از ۳۰۰۰ نفر را در منطقه ارگ جدید بم و تهران فراهم می آورد.

مدیرعامل این شرکت از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ مهدی حیدر نژاد و برارمان سید صفویه کشور بود.

خط مشی

جلب رضایت و اعتماد کامل مشتریان، هدفی است که شرکت کرمان موتور را مصمم نموده ضمن حفظ و بهبود مداوم کیفیت، همگام با پیشرفتهای نوین علمی در صنعت خودروسازی، سازمان خود را تعالی بخشیده و زمینه های مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادها، توسعه روحیه کار تیمی، همدلی و مشارکت عمومی تمامی کارکنان در کلیه فعالیتهای موثر بر کیفیت را ایجاد نماید.

به همین منظور این شرکت تصمیم به استقرار سیستم مدیریت کیفیت نموده تا علاوه بر ایجاد تعهد به بهبود مستمر اثر بخشی آن، اهداف کیفی خود را بر آن اساس تنظیم و بازنگری نماید.

شرکت کرمان موتور نوآوری و توسعه فناوری و منابع را از لحاظ کمی و کیفی جزء رسالت خویش دانسته و فعالیت های خود را در جهت توسعه کاری سازمان و گروه های کاری وابسته، ضمن پایبندی به حفظ محیط زیستی سالم برنامه ریزی و اجرا می نماید.

نتیجه تصویری برای کارخانه کرمان موتور

دفتر مرکزی
آدرس: تهران، کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، بلوار ارگ، ساختمان صدف

کارخانه
آدرس: کیلومتر ۱۰ جاده بم-زاهدان، منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید

دفتر فروش
آدرس: تهران، کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج، بلوار کرمان خودرو، بلوار ارگ، ساختمان صدف

قیمت و شرایط فروش جک S3 و جک S5 توسط کرمان موتور اعلام شد

شرکت کرمان موتور شرایط فروش ویژه اى را براى محصولات خود اعلام کرده بود.
پیشرانه جک S3 نمونه‌ی تنفس طبیعی ۱.۵ لیتری است. طبق معمول خودروهای چینی با این نوع پیشرانه، قدرت ۱۱۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۶ نیوتن‌ متر تولید میک ند. بیشترین قدرت در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور از دور موتور ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌ شود که آمار نسبتا خوبی است.

جک S3

بعضی امکانات جک S3، مثل نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم صوتی ۶ بلندگو با درگاه‌ های USB و AUX، امکان ارتباط تلفن همراه از طریق بلوتوث، شارژر ۱۲ ولت و سیستم ناوبری ماهواره‌ ای، درهمه‌ ی مدل ‌ها وجود دارد. به نظر می‌ رسد آپشن‌ های ثابت این خودرو، آینه ‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، فرمان برقی، چراغ‌ های اتوماتیک جلو، روشنایی روز (DAYLIGHT) با LED ، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌ زدای شیشه عقب، رینگ‌ های ۱۵ اینچی و چهار شیشه ‌ی برقی را شامل می‌شود.

جک s3 تجهیزات رفاهی

جک S5 با پیشرانه‌ ای ۲ لیتری به بازار کشورمان وارد می‌ شود که مجهز به سیستم توربو شارژر است. توان این موتور معادل ۱۷۴ اسب بخار بوده و خروجی گشتاور آن هم برابر با ۲۳۵ نیوتن متر است.

جک S5 قیمت

جک s5 داراى امکاناتى نظیر پشت‌ سری‌ های جلو با قابلیت پیشگیری از تصادف و تنظیم زاویه، گرم‌کن صندلی‌ های جلو، صندلی راننده برقی با دو حافظه، یخ ‌زدای شیشه جلو، قفل ایمنی کودک، سان روف، تنظیم ارتفاع نور چراغ‌ های جلو، چراغ راهنما روی آینه، دارای دیمر (تنظیم‌کننده نور صفحه کیلومتر)، کامپیوتر سفری، صندلی چرمی، پوشش چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، اخطار دهنده فشار باد چرخ‌ ها، فرمان برقی + Servomotor، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت، سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD، USB و بلوتوث است.
شرایط فروش موعد تحویل مهر ٩٧:

قیمت و مشخصات جک S5

شرایط فروش موعد تحویل شهریور ٩٧:

مشخصات جک S5

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.