پیکاپ میتسوبیشی آمیکو به زودی وارد بازار می‌شود + قیمت و مشخصات

0

قیمت امیکو دوکابین ،قیمت پیکاپ امیکو ،مشخصات پیکاپ آمیکو ،قیمت پیکاپ جدید آمیکو ،شرایط فروش پیکاپ آمیکو ،پیکاپ آسنا ،قیمت شاسی بلند دوکابین آمیکو ،قیمت وانت پیکاپ آمیکو

عصر روز گذشته خط مونتاژ وانت پیکاپ آمیکو در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

نتیجه تصویری برای پیکاپ دوکابین اسنا

این خط با سرمایه‌گذاری ۶۲۳ میلیارد ریال تماما توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است و ظرفیت تولید سالیانه آن ۳۰ هزار دستگاه خودرو دو کابین و تک کابین با قدرت کشنده مختلف بوده است و برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

همزمان با سفر رییس‌جمهور به آذربایجان شرقی برای افتتاح رویداد تبریز ۲۰۱۸ پروژه‌های مختلف سرمایه‌گذاری افتتاح شد که مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها ۱۷۷۰ میلیارد ریال بوده است.

رییس هیات مدیره آمیکو در نشست خبری بیان کرد: ظرفیت تولید خودروهای تجاری این شرکت ۶۵ هزار خودرو در سال است در یک شیفت کاری ۳۲ خودرو تجاری ۷۲ دستگاه خودرو سبک تولید می‌شود .

تقی‌زاده با بیان اینکه سالن رنگ این کارخانه ۱۰ هزار متر مساحت دارد، تصریح کرد: خط تولید رنگ تولید پیکاپ و خودرو تجاری است .

وی ادامه داد: نکته مهم در خصوص این خودرو نسبت به تویوتا هایلوکس جایگیری کمک فنر این خودرو است که از پشت اتاق شروع شده تا از خشکی و انتقال ضربات جلوگیری شود .

قیمت پیکاپ تک کابین آراز قیمت پیکاپ دوکابین آسنا مشخصات پیکاپ تک کابین آراز مشخصات پیکاپ دوکابین آسنا قیمت پیکاپ دوکابین آمیکو قیمت امیکو دوکابین قیمت پیکاپ آسنا قیمت پیکاپ امیکو شرایط فروش پیکاپ آمیکو مجله خودرو معرفی خودرو

تقی‌زاده تصریح کرد: این خودرو نسبت به هایلوکس ارزان‌تر و بزرگتر است و راحتی سرنشینان راحت‌تر خواهد بود.

وی افزود: پیکاپ دوکابین اسنا دارای یک موتور ۲.۴ میتسوبیشی با حداکثر توان ۱۴۳ اسب بخار است و از امکانات نظیر نمایشگاه ۷ اینچ چراغ‌های روشنایی در روز و سایر امکانات بهره می‌برد پیکاپ تک کابین نیز با نام آراز آماده عرضه به بازار است. قیمت دوکابین وانت پیکاپ ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شده است.

مشخصات پیکاپ آمیکو – پیکاپ دو کابین آسنا

 شرکت آمیکو را با خودرو های تجاری و کامیون های آن حتما میشناسید، اما این بار آمیکو اقدام به فروش خودرو های پیکاپ N1 دو کابین و تک کابین کرده است . این خودرو های وانت که تولید شرکت چینی Huanghai هستند مجهز به موتور ۴ سیلندر میتسوبیشی میباشند که نسخه دوکابین این خودرو با نام آسنا و نسخه تک کابین آن با نام آراز توسط ارس خودرو دیزل به فروش میرسد.پیکاپ دو کابین آسنا و پیکاپ تک کابین کابین آراز نیز با کدهای M224 و M122 نیز نامگذاری شده اند که هر دو این خودرو ها دارای امکانات فنی یکسانی هستند؛ موتور ۲.۵ لیتری و سیستم انتقال قدرت ۵ سرعته دستی و دو دیفرانسیل که به صورت الکتریکی می توانند در حالت تک دیفرانسیل ، دو دیفرانسیل سنگین و سبک قرار بگیرند.

 قیمت پیکاپ تک کابین آراز  قیمت پیکاپ دوکابین آسنا  مشخصات پیکاپ تک کابین آراز  مشخصات پیکاپ دوکابین آسنا  قیمت پیکاپ دوکابین آمیکو  قیمت امیکو دوکابین  قیمت پیکاپ آسنا  قیمت پیکاپ امیکو  شرایط فروش پیکاپ آمیکو  مجله خودرو  معرفی خودرو  مزایا و معایب پیکاپ آمیکو

وانت پیکاپ آسنا در نمای جلو خودرو از چراغهای با قاب مشکی رنگ و طراحی شده با زوایه تند بهره می برد . در بین چراغها ، جلو پنجره مشکی رنگی وجود دارد که در مرکز آن برند آمیکو با فونت بسیار بزرگ خود نمایی می کند .سپر بزرگ که در وسط آن بدلیل ارزان سازی از پلاستیک سیاه استفاده شده و در طرفین آن چراغهای مه شکن تعبیه شده است در تهاجمی کردن نمای جلویی خودرو نقش بسزایی دارد. تمامی موارد ذکر شده در کنار هم ظاهر یک وانت پیکاپ قدرتمند و جوان پسند را فراهم آورده که می تواند برای آفرود دوستان بسیار جالب باشد.

وقتی به نمای جانبی آسنا می رسیم ارتفاع بلند،رینگ های جذاب و لاستیک بزرگ در کنار رکاب  جذابیت دو چندان به این خودرو بخشیده است.  طراحان هم سعی کرده اند با حجم دهی به قسمتی های از پنل بدنه ظاهری قدرتمند از این خودرو در نمای جانبی ایجاد نمایند.

در خصوص  ظاهر آسنا  باید گفت که بدون شک این وانت پیکاپ با ظاهر جذاب و قدرتمندش  براحتی بین آفرود دوستان و جوانان محبوب می گردد .

از نظر امکانات رفاهی نسخه دوکابین یعنی آسنا دارای امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری است که میتوان به صندلی های طرح چرم، دوربین عقب و GPS اشاره کرد.

حداکثر ظرفیت حمل بار با پیکاپ دو کابین آمیکو  ( آسنا ) ، ۳۲۰۰ کیلوگرم و با پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز ) می توانید حداکثر ۳۴۵۰ کیلوگرم بار را جابه جا کنید.

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده چین – ایران
کارخانه تولید کننده  آمیکو
نام و مدل اتومبیل  پیکاپ دو کابین آسنا و پیکاپ تک کابین آراز
شرکت گارانتی  ارس خودرو دیزل ( آمیکو )

مشخصات فنی

 مشخصات / مدل  پیکاپ دو کابین آمیکو ( آسنا )  پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز )
موتور ۴ سیلندر – میتسوبیشی -دوگانه سوز
حداکثر قدرت ۱۴۳ اسب بخار
حداکثر گشتاور  ۲۰۰ نیوتن متر
حجم موتور ۲۳۷۸ سی سی
 تعداد سوپاپ ۱۶
جعبه دنده دستی
تعداد دنده  ۵+۱
شتاب ۰ تا ۱۰۰  – ثانیه
حداکثر سرعت  – کیلومتر در ساعت
 وزن خالص – کیلوگرم
فاصله محورها – میلمتر
ابعاد و نوع چرخ های جلو  عقب ۲۲۵/۷۰R16

مصرف سوخت

 مشخصات / مدل   پیکاپ دو کابین آمیکو ( آسنا )  پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز )
داخل شهر –  Lit/100km   Lit/100km-
 خارج شهر – Lit/100km    Lit/100km-
 ترکیبی ۱۰.۷ Lit/100km   Lit/100km-
حدآلایندگی  Euro 5 –  Euro

سیستم انتقال قدرت

گیربکس  ۵ سرعته دستی
دیفرانسیل  دو دیفرانسیل

ظرفیت ها

مشخصات / مدل پیکاپ دو کابین آمیکو ( آسنا ) پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز )
باک بنزین  – لیتر – لیتر
ظرفیت بار ۳۲۰۰ کیلوگرم ۳۴۵۰ کیلوگرم
سرنشین  ۵ نفر ۲ نفر

ابعاد اتاق بار

مشخصات / مدل پیکاپ دو کابین آمیکو ( آسنا ) پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز )
عرض  (۱۵۲۰) mm (۱۵۲۰) mm
طول  (۱۸۲۰) mm (۲۵۸۰) mm
ارتفاع  (۵۲۰) mm (۵۲۰) mm

ابعاد خودرو

مشخصات / مدل پیکاپ دو کابین آمیکو ( آسنا ) پیکاپ تک کابین آمیکو ( آراز )
عرض  (۱۸۴۰) mm (۱۸۴۰) mm
طول  (۵۵۶۰) mm (۵۵۶۰) mm
ارتفاع  (۱۸۴۰) mm (۱۸۴۰) mm

امکانات ایمنی و آپشن های خودرو

برای خرید نقدی این وانت دو کابین تخفیف ۱۰ میلیونی در نظر گرفته شده است.هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث سال اول بعهده شرکت می باشد.با توجه به محدودیت ثبت نام و تنوع رنگ اولویت با پرداخت روش نقدی می باشد.

فناوری ، امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت ، گارد ایمنی اتاق ، قفل کودک ،
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دستی
سیستمهای مولتی مدیا  کنترل سیستم صوتی از روی فرمان ، بلندگوی عقب ، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان ، مانیتور ، ورودی USB ، سیستم مسیر یاب
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی های طرح چرم با تودوزی دورنگ ، تنظیم صندلی راننده تنظیم برقی ۸ جهته
سیستم آیینه ها تنظیم آینه های برقی همراه با چراغ راهنما
سیستم شیشه ها بالابرهای برقی
سیستم های سقف
سیستم روشنایی جلو و عقب قابلیت تنظیم نور چراغ جلو
سنسورهای پیش فعال
متفرقه دوربین عقب

شرایط فروش مربوط به شهریور ۹۶ می باشد

شرایط فروش پیکاپ جدید آمیکو مجهز به دو کابین ، دو دیفرانسیل و پیشرانه میتسوبیشی آغاز شد.این شرکت محصولات خود را به دو صورت نقدی و اقساطی به متقاضیان عرضه می کند.

برای خرید نقدی این وانت دو کابین تخفیف ۱۰ میلیونی در نظر گرفته شده است.

هزینه های شماره گذاری و بیمه شخص ثالث سال اول بعهده شرکت می باشد.

با توجه به محدودیت ثبت نام و تنوع رنگ اولویت با پرداخت روش نقدی می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.