تلاش شرکت ب‌ام‌و برای تصاحب بازار پررونق آئودی در چین

0

تلاش شرکت ب‌ام‌دبلیو آلمان برای تصاحب بازار پررونق آئودی در چین

آئودی که بزرگ‌ترین برند لوکس بازار چین است در حال از دست دادن پیشروی خود در امر فروش خودروهای ممتاز است. با رشد فروش مرسدس بنز و ب‌ام‌و در ماه جولای فاصله‌ی بین آئودی و رقبای خود در حال کوتاه‌تر شدن است.

Audi TT vs BMW 2-series
در ماه جولای آئودی در بازار چین ۴۶۴۵۴ دستگاه خودرو را به فروش رسانده که ۹٫۹ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال پیش نشان می‌دهد. بخش عمده‌ی این افزایش فروش به بازار پررونق کراس اوورها و شاسی بلندها مرتبط است. ترکیب فروش Q3 ،Q5 و Q7 بالاتر بوده و دوباره نشان می‌دهد که مشتریان چینی علاقه‌ی وافری به کراس اوورهای بزرگ نشان می‌دهند.

Audi Q5 01
BMW nv ماه گذشته با فروش ۴۰۲۰۰ دستگاه خودرو در این بازار رشد ۱۹ درصدی داشته و بنز نیز با فروش ۳۷۲۷۷ دستگاهی رشد ۲۶ درصدی را تجربه نموده است.

Mercedes-Benz GLA 250 4MATIC (X156) 2013
از ابتدای سال آئودی با فروش ۳۳۵۵۸۰ دستگاهی رشد فروش ۶٫۵ درصدی داشته درحالی‌که ب‌ام‌و نیز رشد ۸٫۵ درصدی داشته و ۲۸۷۷۵۳ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است. پس از این دو نیز بنز با فروش ۲۵۷۲۷۶ دستگاهی و رشد ۳۲ درصدی قرار دارد.

2016-BMW-X1-xDrive28i-promo1
هر سه کمپانی در حال آماده‌سازی مدل‌های جدیدی برای بازار چین هستند. ب‌ام‌و اخیراً X1 با فاصله‌ی بیشتر بین محورها و سری ۱ سدان را معرفی کرده است. آئودی برنامه دارد تا A4 سدان با فاصله‌ی بیشتر بین محورها را در ماه سپتامبر به بازار بفرستد و مرسدس بنز نیز پاییز امسال E کلاس سدان با فاصله‌ی بیشتر در محورها را به بازار چین عرضه خواهد کرد.

2016-bmw-x1-6

منبع: bmwblog

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.