رونمایی از پرچمدرا جدید جیلی با نام Bo Rui Ge +عکس و مشخصات

0

جیلی در نمایشگاه اتومبیل پکن، از یک سدان جدید پرچم‌دار رونمایی کرده است. ظاهرا این نخستین باری است که یک خوردوی داخلی چین مرزها را شکسته و با تعریف استانداردهای جدید، بقیه جهان را به نوعی ملزم به تبعیت از خود کرده است. مدل Bo Rui GE نخستین محصول جیلی است که توسط پیتر هاربری در مراکز طراحی جدید طراحی شده است، او قبلا مدیر طراحی ولوو بود، اما اکنون روی تمام زیرمجموعه‌های این مجموعه از جمله لوتوس، LEVC و تاکسی لندن نظارت دارد.

 جیلی Bo Rui GE  محصولات جدید جیلی  مشخصات جیلی Bo Rui Ge  نمای داخلی جیلی  مجله خودرو  معرفی خودرو  نمایشگاه خودرو پکن  تصاویر جیلی Bo Rui Ge  مدیرعامل شرکت جیلی

قوای محرک Bo Rui GE پلاگین هیبرید، در صورت استفاده از شارژ کامل باتری‌ها و سوخت بنزین، میانگین مصرف سوخت ۱.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد داشت که آمار بسیار خوبی است. نسخه‌ی دیگری از این خودرو، با پیشرانه‌ی هیبرید تولید خواهد شد که میانگین مصرف سوخت ۵.۸ در ۱۰۰ کیلومتر فراهم می‌کند. جیلی Bo Rui GE، در هر ۲ مدل هیبرید (MHEV) و پلاگین هیبرید (PHEV)؛ از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته (احتمالا ساخت یا مشابه ولوو) استفاده خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره‌ی قدرت خروجی و عملکرد فنی خودروهای جدید جیلی منتشر نشده است.

نسل اول این خودرو در سال ۲۰۱۳ معرفی تولید و با تولید نهایی در سال ۲۰۱۵ به لطف طراحی مدرن و سه نوع پیشرانه ۱.۸، ۲.۴ و ۳.۵ لیتری محصولی موفق در سبد جیلی است.

این خودرو، حالا با پیشرانه‌ی ساخت ولوو و فناوری پلاگین‌ هیبرید، یک سدان پیش‌رو و پرچم‌دار برای یکی از مهم‌ترین خودروسازان چین محسوب می‌شود.

جیلی Bo Rui GE در صورت استفاده از شارژ کامل باتری و سوخت بنزینی، میانگین مصرف سوخت ۱.۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را خواهد داشت که آمار بسیار خوبی است.

مدل دیگر این خودرو با پیشرانه هیبرید میانگین مصرف سوخت ۵.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را فراهم می‌کند.

جیلی Bo Rui GE در هر دو مدل هیبرید و پلاگین از موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته استفاده خواهد کرد.

حضور طراحان برجسته‌ای نظیر پیترهاربوری که بیش از ۳۰ سال به عنوان طراح ارشد و مدیر برندهای ولوو، فورد و لینکن فعالیت کرده است و مت‌ نیکولسون عضو گروه طراحان فراری در شرکت جیلی باعث شده است خودرو Bo Rui GE نسبت به دیگر سدان‌های معمول ساخت چین، از طراحی مدرن‌تری بهره ببرد.

در نمای روبه‌رو ، شباهت Bo Rui GE به هیواندای سوناتا ۲۰۱۷ انکار‌ناپذیر است. چند خط باریک از فلز براق کروم در زیر چراغ‌ها، رکاب‌های و سپر دیده می‌شود تا کمی حس لوکس به این سدان خانوادگی دهد.

رینگ‌های اسپرت و فرم کلی بدنه شباهت زیادی با هیوندای سوناتا دارند؛ هرچند همراه خطوط متعدد روی نمای جانبی بدنه، سپر و کاپوت جلو، کاملا اسپرت و چشم‌نواز به نظر می‌رسد.

برخلاف ظاهر نسبتا عادی نمای بیرون، فضای داخلی این خودرو مفهومی و آینده‌نگر است. با حضور در کابین همه چیز فراتر از یک خودرو ساخت چین و یادآور فیلم‌های علمی – تخیلی است. نمایشگر لمسی میانی برای سیستم سرگرمی و ناوبری سایز ۱۲ اینچ خواهد بود.

برای انتقال حس لوکس بودن به سرنشینان از فلز برس خورده در درهای جلو استفاده شده که نورپردازی متناسب با آن، جلوه خودرو را در شب دوچندان می‌کند. این خودرو همچنین با صفحه‌نمایش لمسی با کلید هوشمند نیز به‌عنوان آپشن ارایه می‌شود که از آن برای کنترل کاربردهای خاصی در این خودروی جدید استفاده می‌شود. این خودرو در سه ماه آینده در بازار چین آماده فروش خواهد بود و پس از آن در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

هاربوری گفته است که این خودرو انعکاسی از تأثیر دنیای غرب نبوده اما نشانه‌هایی از تغییرات خودروسازان چینی را نشان می‌دهد:

مصرف‌کنندگان چینی نیز بالغ‌تر و راضی‌تر از قبل شده‌اند. تلاش برای برآورده کردن نیازهای نسل جدید خریداران چینی به ما کمک کرده تا یک برند جهانی مطمئن را که قادر است خودروهای سطح جهانی با ریشه‌های چینی تولید نماید معرفی کنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.