اختلاف ۱۴ میلیونی خودرو از بازار تا کارخانه

0

اختلاف قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان از کارخانه تا بازار ۵ تا ۶ میلیون تومان و خودروهای زیر ۶۰ میلیون تومان به ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان رسید.

قیمت برلیانس اچ330 قیمت سورن ای‌ ال‌ ایکس قیمت سایپا کوییک قیمت رنو ساندرو مقایسه خودرو آموزش و راهنمای خرید خودرو مجله خودرو با 50 میلیون چه ماشیی بخرم قیمت پژو 207 i قیمت جک جی 5 بهترین خودرو ایرانی بهترین خودرو چینی در ایران بهترین خودروهای بازار قیمت دنا پلاس

بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند روزهای گذشته در بلاتکلیفی قرار داشته و خبری از رونق فروش نیست. بسیاری از فروشندگان خودرو یکی از دلایل کسادی را حاشیه بالای قیمت ها در سطح بازار می دانند به نحوی که وضعیت بازار نشان می دهد اختلاف قیمت خودروهای زیر ۴۵ میلیون تومان از کارخانه تا بازار ۵ تا ۶ میلیون تومان و خودروهای زیر ۶۰ میلیون تومان ۱۰ تا ۱۴ میلیون تومان است.

در حال حاضر پژو ۲۰۷ اتوماتیک در کارخانه ۴۹ میلیون و ۵۷۲ هزار تومان اما با اختلاف ۱۴ میلیون تومانی با قیمت ۶۳ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. ساندرو استپ وی اتوماتیک هم در کارخانه ۶۱ میلیون تومان اما در بازار ۷۱ میلیون تومان، پژو تیپ ۵ در کارخانه ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اما در بازار ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

منبع: تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.