جزئیات ساخت ۷ محصول جدید برند لوکس DS در ایران

0
مدیر عامل شرکت خودروسازی دی اس فرانسه از میزان فروش و برنامه های در دست اجرا این شرکت سخن به میان آورد.

 مدیرعامل شرکت دی اس، زیر مجموعه لوکس پژو-سیتروئن، همزمان با حضور در پکن و مهیا شدن این شرکت برای حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس، از قیمت دی اس ۷ در بازار اروپا  گرفته تا میزان فروش این محصول تا به امروز و برنامه های پیش رو دی اس سخن گفت.

ایوز بونفونت- مدیرعامل دی اس در خلال نمایشگاه بین المللی خودرو پکن از حضور نخستین خودرو تمام برقی دی اس در نمایشگاه خودرو پاریس خبر داد و در ارتباط با قیمت فروش مدل «DS 7 Crossback» از برابر قیمت آن با مدل آئودی Q3 سخن به میان آورد.

مدیرعامل شرکت دی اس نمایندگی دی اس در ایران قیمت محصولات دی اس محصولات جدید ds اخبار شرکت دی اس قیمت دی اس 7

مدیر عامل دی اس در ارتباط با برنامه های پیش رو این شرکت گفت: ۷ محصول جدید در دست ساخت داریم که شامل ۳ خودرو کراس اوور، ۳ خودرو سدان و ۱ هاچبک جدید می شود و قصد داریم هرساله یکی از این محصولات را معرفی و به بازار عرضه کنیم. ما در تکاپو برای عرضه سریع محصولاتمان در سراسر جهان هستیم و تلاشمان بر این است که هر محصول جدیمان تنها ظرف ۶ ماه به تمامی نمایندگی هایمان در اقصی نقاط دنیا ارسال شود.

ایوز بونفونت همچین از عرضه نسخه ای پلاگین هیبرید از محصول DS 7  تا سال آینده  و به دنبال آن تولید نسخه تمام برقی این محصول نیز خبر داد و از مدل DS 7  به عنوان دومین خودرو پرفروش دی اس با تعداد فروش ۳ هزار ۱۶۹  یاد کرد. مدیرعامل DS همچین نمایندگی فروش تهران را به عنوان پرفروش ترین نمایندگی در زمینه فروش مدل DS 7 با فروش بیش از ۱۴۰ دستگاه خودرو معرفی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.