مقایسه برلیانس C3 با دانگ فنگ H30 کراس، کدام چینی بهتر است ؟

0
این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ما همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ ۳۳۰ و دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .
برلیانس C3 قیمت امکانات برلیانس C3 قیمت برلیانس c3 مشخصات برلیانس c3 مقایسه خودرو چینی مزایا و معایب برلیانس C3 H30 CROSS قیمت اچ 30 کراس قیمت دانگ فنگ اچ 30 کراس مشکلات اچ 30 کراس مزایا و معایب برلیانس کراس c3 مقایسه برلیانسC3 با H30 کراس تجربه رانندگی با اچ 30 کراس تجربه رانندگی با برلیانس C3 معایب دانگ فنگ h30 محاسن دانگ فنگ H30 کراس

برلیانس C3

برلیانس C3 که در واقع نسخه قد بلند برلیانس H320 است یک کراس اوور بسیار خوش اقبال در بازار ایران است به طوری که تنها چند ساعت پس ار آغاز پیش فروشش ظرفیت برای فروش این ماشین تکمیل گردید . از نظر طراحی میان برلیانس H320 و C3 تفاوت چندانی وجود ندارد و تنها با کمی دقت متوجه میشویک که به تناسب افزایش ارتفاع ، برلیانس C3 هماهنگ تر و کمی حجیم تر از قبل شده است . وجود گلگیر های ورم کرده در هر ۴ گوشه ماشین  ، سقف مشکی رنگ ، باربند سقفی و فلاپ های مشکی رنگ در تمام اطراف ماشین چهره ای جذاب و متناسب با ابعاد برلیانس C3 به وجود آورده است که اکثریت سلیقه ها آن را میپسندند . برلیانس C3 درون کابین طراحی اش کاملا مشابه برلیانس H320 است با این تفاوت که به منظور راحتی بیشتر ابعاد کمی بزرگ تر شده است .

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

برلیانس C3 نسبت به دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس از کیفیت ساخت و مونتاژ کاملا بهتری سود میبرد  و در داخل کابین از رنگ بندی ، متریال و ادوات بهتری استفاده گردیده است . از آنجایی که برلیانس C3 در داخل کابین مشابه با H320 است از همان صندلی های راحت و ارگونومیک بهره میبرد که هم در دید مطلوب تاثیر دارد و هم در مسافت های طولانی کمترین احساس خستگی به شما دست نمیدهد . یکی از مزایای  برلیانس C3 جادار بودن ابعاد است که از ماشین های هم کلاس خود فضای بیشتری را در اختیار شما قرار میدهد . از نظر امکانات رفاهی و ایمنی  برلیانس C3 ماشین کاملی به نظر میرسد و  به طور کلی در بخش طراحی و کابین و … ماشین خوب و با کیفیتی است و امتیاز بالایی را با توجه به قیمت و کلاس ماشین دریافت مینماید .

مشخصات برلیانس کراس C3 مقایسه خودرو قیمت برلیانس کراس C3 قیمت برلیانس h320 مزایا و معایب برلیانس h320 مشخصات برلیانس H320 تفاوت برلیانس کراس C3 با H320 مزایا و معایب برلیانس کراس c3 برلیانس C3 قیمت مشخصات برلیانس c3 امکانات برلیانس C3

در بخش ویژگی های فنی برلیانس C3 کاملا مشابه با دیگر ماشین های خانواده H300 برلیانس است و این یعنی برلیانس C3 از یک پیشرانه ۴ سیلندر با آرایش خطی به حجم ۱۴۹۸ سی سی بهره میبرد که به خوبی از عهده ماشین برمیاید و شتاب و چالاکی راضی کننده ای در اختیار راننده قرار میدهد . در دور موتور ۵۸۰۰ دور در دقیقه ۱۰۳ اسب بخار قدرت پیشرانه ماشین تولید میکند  و در دور موتور ۳۸۰۰ دور در دقیقه هم گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر از پیشرانه برلیانس C3 حاصل میگردد و در اختیار راننده ماشین قرار میگیرد . برلیانس C3 قدرت و گشتاوری هم پای دانگ فنگ H30 کراس تولید میکند اما خب کیفیت فنی این ماشین بالاتر است و کشش بهتری را برای شما به فراهم میاورد . پیشرانه این سری از ماشین های برلیانس بر مبنای اقتصادی بودن و استفاده شهری طراحی شده است اما شتابگیری خوب و قابل اعتمادی دارد و از همه مهم تر مصرف سوخت ۷ لیتری ماشین در سیکل ترکیبی با وجود گیربکس اتوماتیک میباشد که بسیار عالی به نظر میرسد  و کاملا ماشین اقتصادی میباشد که با توجه به پارامتر های ماشین در این کلاس این رقم کاملا خوب است . برلیانس C3 به لطف پیشرانه آشنایش نشان میدهد که ماشین کم استهلاک و در بخش فنی قابل اعتمادی است . برلیانس C3 از یک گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک بهره میبرد و مجهز به سیستم استارت دکمه ای است که همه اینها در برابر دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس مزیت به حساب میاید .

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

برلیانس C3 هندلینگ خوبی دارد و سواری اش نرم ، خانوادگی و پایدار است و در هنگام حرکت های مختلف و با سبک های مختلف رانندگی به خوبی اوضاع را تحت کنترل نگه میدارد . کیفیت سواری برلیانس C3 از دانگ فنگ H30 کراس مناسب تر است و از راندن این ماشین لذت بیشتری را میتوانید تجربه کتید .

برلیانس C3 یک کراس اوور شهری و با کیفیت است که در مقایسه با دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کیفیت بالاتر ، ظاهر زیباتر و بخش فنی قابل قبول تر از جمله  ویژگی های این ماشین پرطرفدار است .

فروش فوری محصولات پارس‌خودرو قیمت محصولات پارس خودرو شرایط فروش محصولات پارس خودرو شرایط فروش انواع برلیانس فروش فوری برلیانس h220 فروش فوری برلیانس H230 فروش فوری برلیانس کراس c3 فروش فوری برلیانس اچ 330 اخبار پارس خودرو

 تجربه رانندگی حسین دلاور
تست ما در شرایطی آغاز شد که پنج نفر داخل خودرو نشسته بودیم و از هر نظر ظرفیت کابین و صندوق خودرو تکمیل بود. فضای صندوق عقب C3 را می توان به نسبت کاربردی اعلام کرد. ولی کابین آن در سفرهای طولانی، پنج نفر سرنشین را خسته می کند. به عبارتی C3 را بیشتر به درد خانواده هایی می خورد که حداکثر چهار نفر جمعیت دارند.
به هر حال رانندگی خود را با جدیدترین هاچبک کراس بازار آغاز کردیم. معلوم بود که گیربکس ۴ دنده اتوماتیک کره ای این خودرو نرمی خوبی دارد و کمترین واکنش را از تعویض دنده به اتاق منتقل می کند. پیشرانه خودرو تا حد مناسبی کم سر و صدا است. ولی وقتی با تمام ظرفیت با آن سفر می کنید، نباید توقع کشش خاصی را داشته باشید. با اینکه ترمزهای خودرو دقیق عمل می کنند، ولی باید یادتان باشد که قلق پدال ترمز این چینی تا حدی با رقبای آن متفاوت است و در صورت ناآشنا بودن می تواند شما را به دردسر بیاندازد. با اینکه عملکرد گیربکس C3 دقیق و آرام بود، ولی در بسیاری از مواقع می خواستیم که در حالت تیپ ترونیک آن معکوس خوبی را تحویل بگیریم. ولی بدیهی است که به خاطر کاهش استهلاک و صدمه، این گیربکس کره ای به شکلی برنامه ریزی شده است که آنچنان از دستورات راننده فرمان نمی گیرد. به عنوان مثال باید حتما سرعتی کمتر از ۴۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشید تا معکوس دنده یک را به شما تحویل دهد. وقتی هم که تخت گاز با C3 رانندگی می کنید، متوجه می شوید که باید از تمام زور موتور در دنده یک استفاده کنید و آنچنان دلخوش به عملکرد دنده ۲ نباشید. زیرا وقتی وارد دومین دنده C3 می شوید، آنچنان شناب خوبی را تحویل نمی گیرد و به عبارتی نمودار نوسان شتاب خودرو، افت چشم گیری را دارد.
با اینکه نرمی و دقت تعویض دنده آرام C3 ما را جذب کرده بود و نوع معکوس کشیدن آن، برایمان جذاب و خوشایند نبود، ولی فرمان نرم و دقیق آن به عنوان یک مزیت رقابتی برای این هاچبک کراس محسوب می شود. سیستم تعلیق نرم و کم صدای آن از مزیت های خوب C3 به حساب می آید. در قسمتی از مسیر خواستیم تا عملکرد فرمان و سیستم تعلیق را در مسیر خاکی پر دست انداز بررسی کنیم. در این مسر گاهی با سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت و گاهی با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی می کردیم. می توان گفت که نرمی خودرو مناسب و ایده آل است. در جاده های آسفالته هم بارها هندلینگ خودرو را مورد بررسی قرار دادیم. نمی توان گفت که پایداری این هاچبک کراس در جاده دچار ایراد و ضعف است. ولی از طرفی نمی توان آن را منحصر به فرد و عالی معرفی کرد.
در نهایت می توان گفت که C3 نسخه ای بهبود یافته از H320 است و می تواند به خاطر ظاهر به نسبت جذاب و امکانات مناسب در رده قیمتی خود، پرفروش ظاهر شود. همچنین طبق گزارش سازمان ISQI که برلیانس خانواده H300، سه ستاره کیفی را در رده ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان دارند، می توان گفت که تا حد قابل توجهی نسبت به رقبا از کیفیت بهتری بر خوردار است. بدیهی است که پارس خودرو باید با تامین قطعات مناسب نظر مشتریان را بیشتر به سمت این خودرو جلب کند و حداقل با قرار دادن امکانات ساده ای چون کروزکنترل و دوربین عقب، نگاه مردم را به این شرکت صادقانه تر نماید.

مقایسه برلیانسC3 با دانگ فنگ H30 کراس

 این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس

دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در اصل ماشین مشترک دو شرکت پژو فرانسه و دانگ فنگ چین میباشد و در ایران هم برای این ماشین تبلیغات تقریبا زیادی صورت گرفته است و از این رو ماشین نسبتا پر طرفدار ولی نه چندان خوش نامی میباشد . دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کوچکترین مثلا شاسی بلند ایران خودرو است که حدودا چند ماهی میشود که به طور رسمی وارد بازار گردیده است .  طراحی  دانگ فنگ H30 کراس چندان ماشین زیبایی نیست و هماهنگی خیلی زیادی در سطح بالا ندارد و بر عکس  برلیانس C3   که با اصول حرفه ای طراحی اش مطابقت دارد چندان اصولی شکل نگرفته است و ظاهرش قطعا در فروش این ماشین تاثیر چندانی ندارد و به طور کلی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در ظاهر ماشین هماهنگی نیست و عیب های ظاهری فراوان دارد اما برلیانس C3 هماهنگ و جوان پسند و جذاب است و قطعا ماشین بهتر در این مقایسه از نظر چهره است  .

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

در داخل کابین H30 کراس طراحی تقریبا خوبی مشاهده میشود و رنگ بندی مشکی جالبی هم مشاهده میشود و با توجه به سطح قیمت لیست امکانات هر دو ماشین برابر به نظر میرسند ولی چیدمان آن به گونه ای میباشد که احساس میکنید آپشن ها به طور دستی بر روی خودرو نصب شده اند اما از لحاظ کیفیت ماشین مناسبی است و ارگونومی کابین ماشین هم خوب است . از نظر کیفیت متریال و ماندگاری آن در بلند مدت کیفیت دانگ فنگ H30 کراس از  برلیانس C3  ضعیف تر میباشد  و سطح پایین تری را دارد  . از نظر کیفیت ساخت هم ماشین دانگ فنگ H30 کراس کیفیت ساخت خوب و مناسبی و از این نظر و   به طور کلی کیفیت بخش های مختلف و کابین ماشین دانگ فنگ H30 کراس  ماشین قابل قبولی است ولی در مقایسه با برلیانس  C3 سطحش ضعیف تر است  و کیفیت پایین تری را دارا میباشد.

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

از نظر فنی دانگ فنگ H30 کراس در بخش پیشرانه دقیقا مشابه ماشین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ میباشد با این تفاوت که  این ماشین از ECU متفاوتی بهره میبرد. پیشرانه مورد استفاده  ماشین TU5 است ، ۴ سیلندر خطی میباشد و ۱۵۸۷ سی سی حجم  دقیق موتور ماشین است و کاملا مشابه با رقیب فرانسوی خود است .  پیشرانه ماشین قابلیت تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد که برای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ رقم مناسبی است اما برای دانگ فنگ H30 کراس با توجه به وزن و ابعاد ماشین چندان جوابگو نیست و در شتابگیری با ضعف هایی مواجه میشوید و هنگامی که با ۴ سرنشین درون ماشین  قرار میگیرید کاملا ماشین کند و کم شتابی احساس میشود اما در کل از نظر کیفیت ساخت پیشرانه ماشین  همانند رقیب خود ماشین خوبی میباشد به طور کلی اگر از کشش نا راضی کننده دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس چشم پوشی کنیم گیربکس AISIN  این ماشین و پیشرانه TU5 که یک انجین محبوب نزد ایرانیان است باعث میشوند تا این ماشین نمره قابل قبولی را دریافت کند .

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

دانگ فنگ H30 کراس سواری اش نسبتا خشک میباشد و هندلینگ متوسطی دارد ولی با توجه به اینکه پلت فرم ماشین با ماشین های  پژو مشترک است پایداری و عبور  ماشین از پیچ ها مناسب است ضمن اینکه عملکرد سیستم تعلیق ماشین  هم چندان بد نیست و قابل قبول میباشد و از نظر سواری در کل امتیاز قابل قبولی را دریافت مینماید و ماشین مناسبی میباشد . یکی از نکات مثبت این ماشین که به لطف تجارب پژو میسر شده است همین سواری خوب و ایده آل دانگ فنگ H30 کراس است .

یکی از اصلی ترین رقبای برلیانس C3 در بازار ایران همین هموطنش دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس است که برلیانس با اختلاف قابل توجهی از این ماشین پیشی میگیرد و سطح بهتر و بالاتری را دارا میباشد

این ماشین ها هر کدام در کلاس متفاوتی قرار دارند اما به علت درخواست زیاد مردم ما تصمیم گرفتیم که این سدان و کراس اوور کوچک شهری را به طور کامل با هم مقایسه نماییم پس با ماشین 3 همراه باشید تا در ادامه بیابیم در بین ماشین های برلیانس اچ 330 و دانگ فنگ اچ 30 کراس کدام ماشین چینی می تاند گزینه ای مناسب تر در این بازه قیمتی باشد .

تجربه سواری با دانگ فنگ H30 – مزایا و معایب

از نظر فضای داخل اتاق واقعا این ماشین در این رنج قیمت بی رقیبیه. فضای داخل جادار تر از سمند هست. هم از عرض و هم فضای پا
منتها فضای بارش خب جادار نیست

از نظر شتاب اولیه از سمند ضعیفتره اما رو دور بیافته فکر میکنم مثل همون سمند باشه یا شایدم بهتر
جهت اطلاع ۰ تا ۱۰۰ رو از روی کیلومتر حدود ۱۴ میشه ثبت کرد.

در دنده ۴ و سرعت ۱۲۰ دور موتور رو ۳۲۰۰ هست که فکر میکنم در ۴۰۵ دنده ۵ و سرعت ۱۲۰ دور حدود ۳۵۰۰ باشه

از نظر هندلینگ چیزی از سمند کم نداره،اما خب حس کراسی که داره باعث میشه تسلط و جسارت شما رو جاده بیشتر باشه

نرمیش به نظر من از سمند بهتره و کمکهای نرمی داره.اگه ۵ نفر بشینن تو ماشین قشنگ ماشین میخوابه

صدای موتور تو دور پایین کمه اما تو دور بالا یه کم زیاد میشه اما باز هم نسبت به سمند که در دور بالا نعره میزنه صداش کمتره

مصرفش تو جاده با ۱۱۰-۱۲۰ حدود ۷.۵ هست.تو شهرم که بستگی به ترافیک داره

مورد خاصی این ماشین نداره به جز همون دسته سیم انژکتور که البته همگانی نیست و ماله ما این ایراد تا حالا توش دیده نشده
کلا مشخصه روح پژو کمی تا قسمتی در این ماشین دمیده شده و تقریبا از نظر فنی ماشین بدون مشکلی هست.بیخود نیست قیمت این ماشین در چین بالاتر از برلیانس و لیفان x50 و جک j5 و … هست
یه نکته لیفان ۸۲۰ که در ایران تقریبا دو برابر h30 فروخته میشه در چین حدود ۱۰ میلیون تومن از h30 گرونتره

فقط پایین بودن کیفیت رودری ها و داشبورد در این ماشین مشهوده وگرنه بقیش خوبه و مشکلی نداره

در کل نمیخوام بگم آخره ماشینه و فلانه،اما با توجه به قیمتش و آپشناش و ظاهر نسبتا خوبش و موتور شناخته شده و امتحان پسدادش انتخاب معقول و منطقیه

تست های شتاب و کشش خانواده آردی و روا
۱- بخش فنی :
– موتور: خب موتور تی یو۵ برای کسی نا آشنا نیست. از لحاظ قدرتی وضعیت بد نیست. فقط بدلیل سنگین تر بودن نسبت به سایر اعضا خانواده تی یو ۵ ها (۲۰۶هاُ-پارس و…) قدری در موتور نیاز به تلاش بیشتر برای شتابگیری (خصوصا با بار و در سربالایی ها) احساس میشود که این موضوع کمی باعث نفوذ صدای بیشتر موتور میشود. البته لازم بذکر است که در کل وضعیت شتابگیری ماشین راضی کننده است و نسبت به رقبا که من تجربه کوتاهی باهاشون داشتم بهتره (بریلیانس و لیفان ایکس ۵۰). فقط تنها نکته این موتور دمای کارکردی بالای آن است که در مورد موتورهای ۱۳۰۰ و ۱۶۰۰ پژو۲۰۶ طبیعیه و در دفترچه نیز به عادی بودن آن اشاره شده است. ولی لازمه با توجه به تجربه تعویض واشر سرسیلندر که من در سال ۸۶ بر روی ۲۰۶ خود داشتم (علیرغم مراقبت های فراوان در نگهداری) لازم میدونم توصیه کنم که از استارت گرم در این خودرو پرهیز شود(تخصیص زمان کافی برای پایین آمدن دمای موتور قبل از خاموش کردن موتور خصوصاْ پس از رانندگی در شیب تند). در یک مقایسه سریع موتور جیلی بدلیل حجم و گشتاور بالاتر (به نسبت اختلاف وزن کم) نیاز به بالابردن دور موتور کمتری داشت که در نتیجه صدای موتور کمتر بود.
۲- گیربکس:
گیربکس کاملا هوشمند- نرم و به موقع دنده رو تعویض میکنه که بنظرم برگ آس این ماشینه. در صورت رانندگی آرام و کم شتاب دنده ها در محدوه دور ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ به نرمی تعویض میشن که درنیتجه صدای موتور بسختی بداخل نفوذ میکنه و در صورت نیاز به شتابگیری سریع نیز گیربکس دنده ها را هوشمندانه در دورهای بالاتر عوض میکنه. در تجربه جاده شمال واقعا رانندگی لذت بخشی بود. با توجه به اینکه جیلی من دنده ای بود قادر به مقایسه عملکرد گیربکس نسیتم. ولی بطور خلاصه میشه گفت گیربکس به نقصیه.
۳- سیستم تعلیق و هندلینگ :
در اولین رانندگی نکته جالبی که باعث حیرتم شد سیستم تعلیق این ماشین بود !!! تعلیق بطرز عجیبی در جذب ضربات موفق عمل میکنه و خبری از کوبش نیست!!! این موضوع برای ماشینی چینی و با این قیمت و همچنین فاق پایین لاستیک ها برای من باورکردنی نبود. جیلی دارای نقطه ضعف بزرگی به اسم کوبش شدید بود که قابل اصلاح نبود. حتی ام وی ام ۵۵۰ با اون قیمت نیز دارای کوبش و خشکی تعلیق است. در این ماشین از نظر نرمی و جذب زبری آسفالت به جرات با کره ای های ۱۰۰ میلیونی قابل مقایسه است و از این لحاظ جیلی در برابر اچ ۳۰ یه بازنده تمامه و خرفی برای گفتن نداره.
درخصوص هندلینگ نیز این ماشین کاملا در دست راننده است و هندلینگی در حد و اندازه خودروهای خوب در این زمینه ارایه میده. در مقایسه منصفانه با جیلی باید بگم که هندلینگ جیلی یه کوچولو! از اچ ۳۰ بهتره که اونم بخاطر خشکی و سفتی تعلیق جیلیه که بنظر من ارزش کوبش ها رو اصلا نداره!
۲- بخش بدنه و تجهیزات
از نظر طراحی و زیبایی موضوع کاملاْ سلیقه ای هست ولی بنظر من دارای طراحی خاص و منحصر بفردیه که اونو از سایر ماشینها جدا میکنه هم به نوعی کراس اور هم هاچ بک و حالت استیشن واگن داره. نمای جلو قابل قبول تر از طراحی عقب هست و بدلیل شیب تند شیشه جلو و بالطبع کم شدن ارتفاع شیشه های جانبی حالت نسبتاْ به روزی داره. قطعات پلاستیکی دورتا دور خودرو نیز در حفاظت رنگ بدنه (با توجه به تعویضی و بدون رنگ بودنشان) خیلی موثره
در خصوص فضای داخلی در کلاس خودش بی رقیبه. اتاق کاملاْ دلباز و راحتی رو چه برای سرنشینان جلو و چه برای سرنشینان عقب فراهم کرده که در مقایسه با رقبایی چون لیفان ایکس۵۰ و ام وی ام ۵۵۰ بی نظیره. همین مسله عدم احساس خستگی سرنشینان را در سفرهای طولانی به همراه خواهد داشت (با توجه به تجربه شخصی).
اتاق در حالت کلی تقریباْ کم صدا هست و فاقد صداهای اضافی است.
درخصوص تجهیزات نیز کیفیت سیستم مولتی مدیا خوب و حساسیت تاچ اسکرین بسیار خوب ارزیابی میشه. در جیلی تاچ بشدت ضعیف بود و برای عملکرد باید فشار زیادی به صفحه میومد که به نوعی اعصاب خورد کن بود!!
از نظر تجهیزات فقط جیلی این موارد را اضافه داشت : صندلی راننده برقی ۸ حالته. سنسور نور (که خیلی هم واجب نیست) ۶ عدد ایربگ اضافه و پرده شیشه عقب که با توجه به قیمت بسیار بالاتر اون نسب به اچ ۳۰ منطقی هم بود.
در پایان این ماشین با توجه به گستردگی خدمات ایرانخودرو و قیمتش انتخاب خوب و راضی کننده ای دراد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.