بررسی مشخصات موتورسیکلت یاماها YZF-R3 YMAHA+تصاویر

0

موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل ۲۰۱۵ به طور خاص برای سریع و چالاک بودن طراحی شده است و آماده است هر بار که راکبش روی زین آن می‌نشیند، عملکردی فوق‌العاده در اختیارش قرار بدهد. این موتورسیکلت پیشتاز کلاس موتورسیکلت‌های اسپرت است، حجم پیشرانه دو سیلندر آن ۳۲۱ سی‌سی است، با آب خنک می‌شود و برای هر سیلندر از ۴ سوپاپ بهره می‌برد. این پیشرانه از سیستم تزریق سوخت استفاده می‌کند و حداکثر نیروی‌اش را در دور ۱۰,۷۵۰ تولید می‌کند. این موتورسیکلت از یک اسکلت فولادی جدید و دیسک ۲۹۸ میلی‌متری در جلو و دیسک ۲۲۰ میلی‌متری در عقب بهره می‌برد.

مشخصات یاماها R3 قیمت یاماها R3 نمایندگی موتور سیکلت یاماها مجله موتورسیکلت دنیای موتور سیکلت شرکت موتور سیکلت یاماها موتور یاماها در ایران

این موتورسیکلت روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۰ پره‌ای می‌نشیند. تایرهای جلو از نوع ۱۱۰/۷۰-۱۷M/C 54H و تایرهای عقب از نوع ۱۴۰/۷۰-۱۷M/C 54H هستند. موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل ۲۰۱۵ در رنگ‌های Blue/Matt Silver، Raven و Rapid Red در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اسکلت این موتورسیکلت بسیار سبک است و باعث می‌شود موتورسیکلت بسیار فرز و چالاک باشد. پیشرانه دو سیلندر با حجم ۳۲۱ عملکردی عالی دارد و تردد در معابر شهری را به کاری بسیار آسان تبدیل می‌کند. سبک و سیاق اسپرت این موتورسیکلت در کنار شاسی سبکش قرار می‌گیرد و باعث می‌شود موتورسواران مبتدی نیز بتوانند از سواری با این موتورسیکلت سبک و قوی لذت ببرند. پیستون‌ها نیز سبک وزن و بسیار محکم هستند.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

این پیستون‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اصطکاک را پایین بیاورند و نیروی بیشتری تولید کنند. دسته‌های فرمان نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که راکب موقعیتی بسیار خوب داشته باشد. ارتفاع زین از سطح زمین فقط ۷۸ سانتی‌متر است که سوار و پیاده شدن را حتی برای افراد مبتدی به کاری راحت تبدیل می‌کند.

بررسی موتورسیکلت یاماها YZF-R3 مدل 2015

پیشرانه این موتورسیکلت به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده است و باعث می‌شود حرارت به خوبی دفع شود و اتلاف انرژی نیز به حداقل برسد. اسکلت و کمک فنرها از طراحی جدید برخوردار شده‌اند و دیسک ۲۹۸ میلی‌متری جلو و دیسک ۲۰ میلی‌متری عقب نیز نیروی متوقف کننده بی‌نظیری تولید می‌کنند. سیستم تعلیق جلو ۵.۱ اینچ جای بازی دارد و باعث می‌شود سواری بسیار نرم و قابل کنترل باشد. رینگ‌های ده پره‌ای آلومینیومی بسیار محکم و زیبا هستند و باعث می‌شوند وزن کل موتورسیکلت پایین بیاید.

مشخصات یاماها R3 قیمت یاماها R3 نمایندگی موتور سیکلت یاماها مجله موتورسیکلت دنیای موتور سیکلت شرکت موتور سیکلت یاماها موتور یاماها در ایران

صفحه کیلومتر چند منظوره نیز اطلاعات مفیدی از قبیل وضعیت دنده، وضعیت بنزین، میزان مصرف سوخت، دمای آب، ساعت و شاخص تعویض روغن را در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد. به جرأت می‌توان گفت زیبایی و عملکرد افسانه‌ای موتورسیکلت‌های یاماها سری R به یاماها YZF-R3 نیز به ارث رسیده است. ظاهر زیبا در کنار موتور عملکرد بالا و طراحی خاص اسکلت نشانه‌هایی هستند از این که یاماها YZF-R3 میراث‌دار گنجینه‌ای بزرگ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.