نوسازی ناوگان شهرداری ها و دهیاری های کشور با وانت های آتش نشان زامیاد

0

معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد از همکاری این شرکت با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به منظور توسعه ناوگان امداد و نجات این سازمان خبر داد.
رضا تقوی ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت زامیاد در راستای تحقق مسوولیت‌های اجتماعی خود و با هدف ارتقاء و بروز رسانی ناوگان خودروهای تجاری کشور، ۶۰ دستگاه وانت زامیاد با کاربری آتش نشانی واتر میست (مَه پاش) را تجهیز و آماده تحویل به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور کرده است.
سیستم اطفاء حریق واترمیست (مَه پاش) از بروز ترین تجهیزات اطفاء حریق در عملیات های آتش نشانی است که بر روی وانت های شرکت زامیاد نصب شده است. این سیستم دارای مزایایی همچون: سرعت بالا در کاهش دمای آتش، سرعت عمل در آماده سازی مجدد سیستم پس از انجام عملیات و تخلیه، امکان عملیات طولانی مدت با مصرف بسیار کم آب، هزینه های تعمیرو نگهداری بسیار پایین و… است.
معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت زامیاد با تأکید بر تلاش همیشگی این شرکت به منظور توسعه و نوسازی ناوگان خودروهای تجاری کشور خاطرنشان کرد: توانمندی و ظرفیت های فنی بسیار زامیاد و محصولات تولیدی آن، انواع نیازهای مشتریان هدف خود در حوزه خودروهای باری و مسافری را در سال های اخیر تحت پوشش قرار داده است، به عنوان مثال ساخت و تحویل انواع کامیون با کاربری های آتش نشانی، تانکر، حمل زباله، کمپرسی و …، انواع وانت با کاربری های خودروبر امداد، آتش نشانی، کمپرسی و همچنین خودروهای ون مناسب سازی شده ویژه جانبازان و معلولین، اورژانس اجتماعی، پول رسان و … بخش کوچکی از توانمندی های زامیاد در عرصه تولید و ارائه خودروهای تجاری با کاربری های مختلف بوده که توانسته این شرکت را نسبت به دیگر رقبا متمایز سازد.
شایان ذکر است، ارتقاء سیستم امداد و نجات در شهرداری ها و دهیاری های کشور با ورود خودروهای جدید و بروز اطفاء حریق و با در نظر گرفتن ضرورت تأمین تجهیزات مورد نیاز ایستگاه های آتش نشانی محقق می‌شود.

نوسازی ناوگان امداد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با وانت های آتش نشان زامیاد

اخبار ایران و جهان سایت تخصصی خودرو مجله خودرو وانت های آتش نشان زامیاد سیستم اطفاء حریق واترمیست دهیاری های کشور ماشین شهرداری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.