روئیت زودهنگام لکسوس LC500در خیابانهای نیویورک

0

روئیت زودهنگام لکسوس LC500در خیابانهای نیویورک

شکار لکسوس LC500 در خیابان‌های نیویورک

انتظار نمی‌رفت که لکسوس LC500 تا اوایل سال آینده در آمریکا رؤیت و یا عرضه شود اما یکی از عکاسان اخیراً این خودرو را در خیابان‌های نیویورک دیده است.

Lexus LC500 02
LC ذکر شده بدون هرگونه پوشش و کاوری بوده و با دارا بودن پلاک محلی شهر نیویورک اجازه داشته تا در خیابان‌ها تردد کند. جالب‌توجه اینکه نشان لکسوس از جلو و عقب خودرو برداشته شده اما نوشته LC500 روی درب صندوق وجود دارد.

Lexus LC500 01
حدس زدن اینکه چرا این لکسوس سفید در خیابان‌ها حرکت می‌کرده سخت است اما این احتمال وجود دارد که این خودرو یک پروتوتایپ برای کمک به تنظیمات نهایی خودرو پیش از عرضه به بازار باشد. همچنین این شانس نیز وجود دارد که شاید این خودرو قبل از عرضه‌ی رسمی در سال ۲۰۱۷ به نمایندگی‌های محلی لکسوس نشان داده شده باشد.

lexusLC
درحالی‌که برند ژاپنی تائید کرده که این خودرو در بازار آمریکا عرضه خواهد شد اما حرفی از بهای آن به میان نیامده است. ازآنجایی‌که این خودرو مستقیماً در محدوده‌ی مرسدس بنز SL قرار می‌گیرد، بهای نزدیک ۱۰۰ هزار دلاری برای آن معقول به نظر می‌آید.

لکسوس می‌گوید که LC از زمان عرضه‌ی LFA، دینامیک‌ترین خودرویی بوده که تولید کرده است. برخلاف LFA که پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر برگرفته از موتور اسپورت دارد، LC500 از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری با قدرت ۴۶۷ اسب بخار و گشتاور ۵۲۷ نیوتون متری بهره خواهد برد. این موتور با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.