نقش بازی کردن دختر جوان در باند سرقت و زورگیری +عکس

0

من در سرقتها با آرایش کردن و بدون اینکه کسی شک کند، در صندلی جلو نشسته و نقش مسافر را بازی می‌کردم و …

۲۸ بهمن سال گذشته پسر جوانی با حضور در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد توسط سرنشینان یک خودروی پرشیا مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است.

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: ساکن مازندران هستم و از آمل برای سفر به تهران سوار بر یک خودروی پرشیا شدم، داخل خودروی پرشیا دو مرد و یک زن جوان حضور داشتند، زن جوان جلو و من کنار مرد جوان عقب خودرو نشسته بودم، بعد از رسیدن به تهران از راننده خواستم مرا در خیابان پیروزی پیاده کند و از شرق تهران وارد پایتخت شدیم، قرار بود راننده مرا در خیابان پیروزی پیاده کند اما قبل از رسیدن به مسیر در مکانی خلوت توقف کرد و با همدستی سرنشینان خودرو و با قرار دادن چاقو روی گردن من‌، تمامی لوازم، پول نقد و حتی لباسهایم را به سرقت برده و مرا رها کردند.

پس از ثبت این شکایت، تیمی از مأموران اداره آگاهی برای شناسایی و بازداشت متهمان دست به کار شده و در تحقیقات متوجه شدند یکی از متهمان پرونده به دلیل سرقت و زورگیری در حبس به سر می‌برد، به این ترتیب متهم این پرونده که یاسر نام داشت به دادسرا منتقل شد و به سرقت و زورگیری از پسر جوان و هفت فقره زورگیری دیگر در اسلامشهر و چهاردانگه به همین شیوه اعتراف کرد.

داستان های وحشتناک اخبار تهران روش اغفال دختران زورگیری در تهران داستان جالب دزدیدن دختر در تهران پیگیری سرقت خودرو

یاسر دیگر اعضای این باند را نیز معرفی کرد که مأموران در بررسی‌ها متوجه شدند دو عضو دیگر این باند (پریناز و شاهین) نیز در حبس به سر می‌برند.

پریناز پس از حضور در دادسرای ناحیه ۳۴ به بازپرس پرونده گفت: ۲۲ سال سن دارم و افغانستانی هستم، در ۱۴ سالگی ازدواج کردم و دختر و پسر هشت و ۶ ساله دارم، من مدتها قبل از همسرم جدا شدم و حضانت فرزندانم را برعهده گرفتم و اعتیاد به شیشه پیدا کردم تا اینکه مدتی پیش به صورت اتفاقی با یاسر و دوستانش آشنا شدم و سرقت و زورگیری را شروع کردیم، در ابتدا یک تاکسی اینترنتی در پرند درخواست داده و پس از سوار شدن به خودرو، راننده را با زور پیاده کرده و با پرشیا سرقتهای بعدی را انجام دادیم البته برخی سرقتها نیز با پراید صورت گرفت و من در سرقتها با آرایش کردن و بدون اینکه کسی شک کند، در صندلی جلو نشسته و نقش مسافر را بازی می‌کردم.

متهمان این پرونده با دستور علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.