بهترین طراحی‌های داخلی خودرو در سال ۲۰۱۸ +تصاویر

0

برای یک راننده، داخل خودرو همچون پناهگاه بوده و اهمیت بالایی دارد. این جایی است که راننده باید بتواند در آن آرامش داشته باشد و به‌راحتی با آن تعامل برقرار کند. در عین‌حال، کابین خودرو نباید با متریال ارزان و بی‌کیفیت ساخته شده باشد.

خوشبختانه این روزها کابین خودروها بسیار پیشرفت کرده تا جایی که حتی در خودروهای نسبتاً ارزان‌قیمت نیز می‌توان متریال پریمیومی را مشاهده کرد.

حال سازمان آمریکایی Wards Auto پس از بررسی چهل خودرویی که از سال گذشته تاکنون به‌صورت کاملاً جدید معرفی شده یا تا حد زیادی بهبود پیدا کرده‌اند، ۱۰ طراحی داخلی برتر سال ۲۰۱۸ را انتخاب نموده است.

یکی از چیزهایی که داوران این سازمان امسال در این بخش موردتوجه قرار داده‌اند، ارائهٔ آپشن رنگ‌های متنوع بوده است.

لیست ۱۰ کابین برتر امسال شامل پنج خودروی پریمیوم و پنج خودروی اقتصادی می‌شود که قیمت نمونهٔ موردبررسی آن‌ها هم ذکر شده است. در ادامه می‌توانید این لیست را به ترتیب حروف الفبا مشاهده کنید.

شورلت اکوئناکس

قیمت: ۳۶,۳۷۵ دلار

نسل جدید شورلت اکوئناکس با برخورداری از کابینی شیک و خوش‌ساخت یک‌بار دیگر ثابت کرد که چرا همچنان به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای کامپکت در ایالات‌متحده باقیمانده است.

طراحی کلی کابین این خودرو منحنی‌های فراوانی داشته، دریچه‌های تهویهٔ آن به شکل متوازی‌الاضلاع بوده و رو دری‌های آن نیز زاویه‌دار هستند.

در عین‌ حال، استفاده از متریال نرم، کنسول میانی بزرگ، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عالی و به‌ طور کلی کیفیت ساخت بالا، نقش مهمی در قرارگیری اکوئناکس در بین ۱۰ کابین برتر امسال داشته‌اند.

هیوندای کُنا

قیمت: ۲۹,۷۷۵ دلار

هیوندای کنا هم یکی دیگر از نام‌های مقرون‌به‌صرفهٔ لیست امسال است.

این کراس‌اوور کره‌ای بر تنوع رنگ داخلی تکیه داشته و این امر موجب شده که کابین آن احساس پریمیوم بیشتری داشته باشد.

تریم داخلی لیمویی این ماشین نمای خوبی داشته و نمایشگر و سربالا و همین‌طور صفحه‌ نمایش هشت اینچی رنگی لمسی نیز دو ویژگی برجستهٔ آن هستند.

این در حالی است که قیمت پایهٔ کُنا برابر با تنها ۱۹,۵۰۰ دلار است.

اینفینیتی QX50

قیمت: ۵۸,۱۹۵ دلار

برخلاف دو خودروی قبلی، اینفینیتی QX50 بدون شک خودروی پریمیومی است که این ویژگی در برچسب قیمتی و همین‌طور کیفیت داخلی آن منعکس شده است.

چیزی که کارشناسان Wards Auto از آن لذت برده‌اند، پوشش سقف قهوه‌ای‌رنگ و تریم آبی‌رنگ زیر آرنجی میانی بوده است درحالی‌که تودوزی چرمی سفید نیز کنتراست زیبایی را ایجاد کرده است.

از دیگر ویژگی‌های داخلی مثبت QX50 نیز می‌توان به کنسول مرکزی بزرگ و جاداری ردیف دوم صندلی‌ها اشاره کرد.

قیمت این کراس‌اوور لوکس ژاپنی در ایالات‌متحده از ۳۶,۵۵۰ دلار آغاز می‌شود.

کیا استینگر

قیمت: ۴۸,۳۵۰ دلار

کیا تاکنون پنج بار در لیست برترین طراحی‌های داخلی Wards Auto حضور داشته است و حالا استینگر هم به لطف کیفیت ساخت واقعاً بالا به این لیست راه پیدا کرده است.

ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این سدان اسپرت کره‌ای علاوه بر کیفیت ساخت عالی، تریم آلومینیومی و صندلی‌های راحت است.

علاوه بر این، وجود یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو در زیر کاپوت نیز موجب شده که راننده پشت فرمان اوقات خوشی را سپری کند.

کارشناسان Wards Auto کابین استینگر را جذاب و اسپرت توصیف کرده‌اند.

لکسس LS

قیمت: ۸۹,۷۸۰ دلار

نسل جدید لکسس LS قدم‌به‌قدم کوپهٔ LC را دنبال کرده است که سال گذشته در این لیست حضور داشت البته LS یک سدان لوکس است بنابراین صرف‌نظر از اینکه کابین کوپهٔ LC چقدر خوب است، قطعاً LS ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند.

مواردی مانند تریم پلیسه‌دار رو دری‌ها، دکمه‌های کنگره‌دار، تریم کریستالی، نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و امکان تغییر ترکیب صفحه آمپر ازجمله عوامل تعیین‌کننده‌ای است که لکسس LS را در این لیست قرار داده است.

لینکلن نویگیتور

قیمت: ۹۶,۵۷۰ دلار

کابین نسل جدید لینکلن نویگیتور همواره فوق‌العاده به نظر می‌رسیده است اما به‌زعم کارشناسان Wards Auto کابین این اس‌یووی لوکس آمریکایی حتی از آنچه که دیده می‌شود هم بهتر است.

مدلی که توسط این سازمان بررسی شده است، نسخهٔ Black Label است که در کابین آن از چرم Venetial، جیر و تریم چوبی براق استفاده شده است.

علاوه بر همهٔ این‌ها، اس‌یووی فول سایز لینکلن همچنین از یک نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با رزولوشن بالا، فضای زیاد برای سرنشینان و بار و کیفیت ساخت کلی عالی هم برخوردار است.

پورشه پانامرا

قیمت: ۲۰۱,۵۴۰ دلار

نسل جدید پورشه پانامرا یکی از خودروهایی است که قطعاً شرایط قرارگیری در بخش خودروهای لوکس لیست امسال را دارد.

 قیمت رنجروور ولار  قیمت لینکلن نویگیتور  قیمت تویوتا کمری  قیمت پورشه پانامرا  نمای داخلی پورشه پانامرا  نمای دخلی لینکلن  نمای داخلی لکسس LS  مجله خودرو  معرفی خودرو

درحالی‌که کابین این ماشین بی‌نظیر است، به گفتهٔ کارشناسان Wards Auto، عملکرد بالای پانامرا به لطف نگه‌ دارنده‌های ثابت سر، فریم صندلی‌ها و قابلیت برقراری ارتباط چشمی، هرگز موجب آشفتگی راننده در پشت فرمان نخواهد شد.

دوج رم ۱۵۰۰

قیمت: ۶۵,۹۴۵ دلار

شاید فکر کنید یک وانت نخواهد توانست در لیست بهترین طراحی‌های داخلی سال جایی داشته باشد اما امسال دوج رم ۱۵۰۰ این تفکر را تغییر داده است.

ویژگی‌های داخلی قابل‌توجه این پیکاپ آمریکایی شامل مواردی چون دوخت برجسته، تریم فلزی و سیستم صوتی هارمن کاردون می‌شود.

علاوه بر این، کارشناسان با صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲ اینچی که کار با آن آسان بوده و گرافیک و رنگ جالبی هم دارد نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.

رنجروور ولار

قیمت: ۹۱,۸۳۰ دلار

دیدن رنجروور ولار در این لیست تعجبی ندارد. ممکن است بتوانید به حضور هریک از خودروهای این لیست در بین برترین‌های سال خرده بگیرید اما ولار جشنواره‌ای واقعی از تکنولوژی است و کابین آن یک سال جلوتر از دیگر رقبا به نظر می‌رسد.

کارشناسان Wards Auto کابین ولار را زیبا توصیف کرده‌اند که تعادل مناسبی بین لاکچری، اسپرت و تکنولوژی برقرار کرده است.

تویوتا کمری

قیمت: ۳۹,۲۵۳ دلار

هرچند ممکن است حضور نسل جدید تویوتا کمری در بین این خودروها عجیب به نظر برسد، اما باید در نظر داشت که این خودرو بهبود قابل‌توجهی را نسبت به نسل قبلی خود تجربه کرده است.

در بین ویژگی‌های دوست‌داشتنی کابین این سدان ژاپنی، کیفیت ساخت کلی بالا، کنسول میانی نامتقارن، نمایشگر سربالای بزرگ و صفحه آمپر عالی بیشتر جلب‌توجه می‌کنند.

به گفتهٔ یکی از کارشناسان این قسمت، کابین نسل جدید کمری شیک و آینده‌نگرانه بوده و کابین سدان‌های میان سایز را یک پله ارتقاء داده است.

در پایان اما نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا به حضور هریک از این ۱۰ خودرو در لیست بهترین‌های سال اعتراضی دارید؟ شاید بتوان در این لیست بجای هیوندای کُنا و یا حتی شورلت اکوئناکس خودروی دیگری را قرار داد. در این صورت شما چه خودرویی را جایگزین آن‌ها خواهید کرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.