استفاده از نام جعلی «خلیج عربی» در فولکس واگن‌های ساخته شده برای ایران +تصاویر

0

ماموت چرا کاری نمی کند؟!
شاید جالب باشد که بدانید، فولکس واگن‌هایی که توسط ماموت خودرو برای ایران سفارشی‌سازی شده اند و به دست مشتریان رسیده، نام خلیج فارس را با نام خلیج عربی به رسمیت می‌شناسند.
شاید جالب باشد که بدانید، فولکس واگن‌هایی که توسط ماموت خودرو برای ایران سفارشی‌سازی شده اند و به دست مشتریان رسیده، نام خلیج فارس را با نام خلیج عربی به رسمیت می‌شناسند.

نمایندگی فولکس واگن شرکت ماموت خودرو رهیاب خودرو واردات خودروهای فولکس واگن جی پی اس چیست

با اینکه در اولین تست درایو رسمی فولکس واگن در ایران، مدیران ماموت خودرو وعده دادند که در آینده ای نزدیک این کمپانی آلمانی رهیاب ماهواره ای فعال در ایران را معرفی می‌کنند؛ اما با گذشت چند ماه می‌بینیم که هنوز این اتفاق نیافته است.

به نظر؛ فولکس واگن مستندات رسمی ایران در خصوص حقوقی قانونی و تمامیت ارضی این کشور کهن را قبول ندارد و ماموت خودرو نباید در مقابل این اشتباه عمدی سکوت کند.

بحث رهیاب ماهواره یا نویگیشن، مسئله ای است که بسیاری از شرکت های واردکننده اعلام به دارا بودن خودروهایشان می کنند و وقتی در عمل به سراغ این نرم افزاد داخل خودرو مربوطه می روید، می بینید که اکثرا امکان استفاده از نویگیشن فابریک خودروها در ایران وجود ندارد؛ زیرا به خاطر برخی تحریم های سازندگان نرم افزارها و ماهواره های GPS، امکان تبادل داده ها در ایران وجود ندارد و این مسئله در بسیاری از مواقع خارج از اختیار شرکت واردکننده و حتی کمپانی سازنده خارجی است. (تامین کنندگان سامانه های ماهواره ای عموما شرکت هایی مجزا از خودروسازان بوده و در اصل سازندگان خودرو مشتریان این شرکت ها به حساب می‌آیند.)

در مطلبی که اسب بخار منتشر کرده؛ کمپانی فولکس واگن به عنوان یکی از سه خودروساز بزرگ دنیا، در نقشه رسمی خودروهای خود به جای استفاده از کلمه خلیج و یا خلیج فارس، با صراحت تمام از لغت ” Arabian Gulf ” یا همان خلیج عربی استفاده کرده و هیچ نامی از خلیج فارس به عنوان معتبرترین و مستندترین نام برای این حوزه نبرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.