آغاز پیش فروش سیتروئن C3 محصول جدید سایپا برای اولین بار +عکس و مشخصات

0
شرکت سایپا سیتروئن همزمان با آغاز دومین سال فعالیت، پیش فروش خودروی سیتروئن C3، اولین‌ محصول تولیدی خود در ایران را اعلام کرد.
 سایت شرکت سایپا سیتروئن پیش فروش سیتروئن c3 شرکت پژو سیتروئن ثبت نام سیتروئن c3 xr سیتروئن سی ایرکراس قیمت سیتروئن C3 مشخصات سیتروئن C3 آدرس اینستاگرام سایپا سیتروئن

 ستروئن سی ۳ بعنوان یکی از پرفروشترین خودروهای سیتروئن با رکورد فروش ۳۰۰ هزار دستگاه تا تاریخ اکتبر ۲۰۱۶، اینک در ترکیب رنگی بدنه سفید سقف قرمز و با پیشرانه ۱۶۵ THP و گیربکس اتوماتیک EAT6 در ایران تولید و عرضه می‌شود.
سیتروئن سی ۳ اولین خودروی تولیدی شرکت سایپا سیتروئن حاصل همکاری، مشارکت و سرمایه گذاری شرکت‌های سیتروئن فرانسه و سایپا ایران می‌باشد که در کارخانه تولیدی کاشان به تولید می‌رسد.
برای اولین بار رونمایی از این مدل طی مراسمی در آذر ماه ۱۳۹۶ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به انجام رسید و در حال حاضر جهت بازدید عموم علاقمندان در مرکز تجاری ملل واقع در خیابان فیاضی (فرشته ) تهران به نمایش گذاشته شده است.
پیش فروش سیتروئن سی ۳ از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ راس ساعت ۱۱ صبح و از طریق وبسایت ایرانی‌کار و با پیش پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال آغاز خواهد شد.
سایپا سیتروئن از طریق نمایندگی‌های منتخب خود تحویل خودروهای ثبت نامی را از شهریور سال ۱۳۹۷ و بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان محترم آغاز خواهد کرد.
لازم به ذکر است قیمت قطعی خودرو C3 در زمان ارسال دعوتنامه رسما به خریداران محترم اعلام خواهد شد.

مقایسه سیتروئن C3 با پژو 2008 citroen c3 PEUGEOT 2008 قیمت پژو 2008 مشخصات پژو 2008 فضای داخلی پژو 2008 قیمت سیتروئن C3 مشخصات سیتروئن C3 مقایسه خودرو مقایسه خودروهای فرانسوی مجله خودرو آپشن های پژو 2008 نمای داخلی سیتروئن C3 اخبار مهم اخبار سیاسی نتایج خروج امریکا از برجام دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا شرکت پژو سیتروئن قرارداد پژو سیتروئن با ایران اخبار حوزه خودرو

مشخصات فنی و شرایط فروش سیتروئن C3 (اردیبهشت ۹۷)

شرکت مشترک سایپا سیتروئن نخستین خودروی پسابرجامی خود را در ایران مونتاژ کرد؛ این خودرو قرار است رقیبی برای هیوندای i20، رنو کپچر و حتی پژو ۲۰۰۸ باشد. با ما همراه باشید تا از مشخصات فنی و شرایط فروش سیتروئن C3 آگاه شوید.

SAIPA Citroen C3

امروزه شاسی­‌بلندهای ریز و درشت، سخت محبوب عام و خاص هستند و بازار پر برکتشان، پیوسته رو به رشد و ترقی است. در این میان، سیتروئن نیز با نمایندگانی بلندقامت گام به این عرصه پررقابت نهاده است. سال گذشته همگان در انتظار معرفی شاسی بلندی به نام C3 XR بودند، اما برخلاف آنچه انتظار می‌رفت  شرکت سایپا سیتروئن در خانه رز شهرک غرب از هاچبکی کوچک به نام C3 رونمایی کرد که طراحی آن بسیار جذاب و جوان‌پسند بود. ناگفته نماند که این شرکت در دومین نمایشگاه خودرو تهران نیز سیتروئن C3 را در کنار سیتروئن C4 در معرض دید عموم قرار داد که توجهات زیادی را به سوی خود جذب نمود.

سیتروئن C3 به همراه برادرش C4 Aircross، سال ۱۳۹۵در نمایشگاه خودرو مشهد و در غرفه شرکت سایپا به نمایش درآمدند و با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان مواجه شدند.C3 ، که در کلاس هاچبک‌های جمع­‌وجور قرار دارد، نخستین‌بار در سال ۲۰۰۲ و به فرم کانسپتی با نام C3 به نمایش درآمد. در اواخر همان سال نیز، نسخه نهایی این خودرو روانه بازار گردید. سیتروپن C3 که اکنون در بازار ایران عرضه می‌شود، نسل سوم این خودرو بوده که در سال ۲۰۱۶ میلادی با ظاهری متفاوت نسبت به نسل گذشته خود راهی بازار اروپا شد.

طول عرض ارتفاع فاصله محوری حجم باک حجم صندوق
۳۹۹۶mm ۱۷۴۹mm ۱۴۷۴mm ۲,۵۳۹mm ۵۳L ۳۰۰L

سیتروئن C3 از یک طراحی اصیل و چشم­‌نوازی بهره می­‌برد. در نمای جلویی این خودرو، دو خط کرومی زیبا به عنوان جلو پنجره به کار رفته است که از دو طرف به چراغ‌هایی باریک و خاص ختم می‌شوند. ترکیب این فضای عجیب با سپر حجیم و چندرنگ این خودرو باعث خلق نمایی خاص و جوان‌پسند شده است؛ همچنین، طراحی اسپرت آینه­‌های جانبی و مه­‌شکن­‌های بزرگ، از دیگر اِلمان­‌هایی هستند که چشم­‌ها را به سوی خود معطوف می­‌کنند. در طرفین خودرو ضربه گیرهایی بزرگ به نام AIRBUMB دیده می‌شود که از بدنه خودرو در مقابل خراش و ساییدگی ها محافظت می‌کند، علاوه‌بر‌این طراحی منحصربه فرد این قطعه باعث رفع سادگی بیش‌ازحدی  این بخش از سیتروئن C3 شده است.

 در عقب سیتروئن C3، چراغ­‌هایی برآمده دیده می‌شود که از گیرایی خاصی برخوردارند. کابین C3 طراحی بروزی دارد و در همه جای آن اشکال مستطیل شکل به چشم می‌خورد که هماهنگی خاصی را در چشم بیننده بوجود می‌آورد. فرمان کوچک  چرمی، سیستم مالتی مدیا ۷ اینچ، طرح پارچه‌ای موجود در مرکز داشبورد و نوار قرمز رنگ اطراف آن ازجذاب‌ترین بخش­‌های داخلی این خودرو محسوب می‌شوند.
قلب مشترک با پژو ۲۰۰۸

در حال حاضر C3 با پیشرانه‌های متنوعی در کشورهای دیگر عرضه می‌شود اما شرکت سیتروئن یک پیشرانه قدرتمند مجهزبه توربوشارژ را برای بازار ایران در نظر گرفته است که مهم‌ترین نقطه قوت این خودرو محسوب می‌شود. نکته جالب‌تر اینجاست که پیشرانه به‌کاررفته در سیتروئن C3، همان پیشرانه‌ای است که در پژو ۲۰۰۸ نیز استفاده شده است.

پیشرانه قدرت گشتاور گیربگس سرعت مصرف ترکیبی وزن
۱.۶L ۱۶۳hp ۲۴۳nm ۶ اتوماتیک ۶.۷L ۱,۰۶۰kg

این خودرو در کشورهای اسلواکی، ایران و اندونزی تولید می‌شود، با این وجود به نظر می‌رسد شرکت سایپا سیتروئن می‌تواند با تکیه‌برتوانایی‌های بالای فنی و تجهیزات متنوعی که در این خودرو به کاررفته است، برنامه‌ای کاملی را برای صادرات آن به بازارهای خاورمیانه و آفریقا در نظر بگیرد.

 پیش فروش سیتروئن سی ۳ از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ راس ساعت ۱۱ صبح و از طریق وبسایت ایرانی‌کار و با پیش پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال آغاز خواهد شد.

نکات مهم بخشنامه:

 تیپ،آپشن و تریم داخلی خودرو در زمان دعوتنامه مشخص می‌شود.
 هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.
 ثبت نام های مذکور دارای حق صلح نیست.
 امکان تغییر رنگ خودرو پس از ثبت نام میسر نیست.

 شرایط فروش سیتروئن C3 – اردیبهشت ۹۷

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید.

مشخصات فنی کامل این خودرو را در صفحه مشخصات فنی سیتروئن C3 در جی‌اس‌ام می‌توانید مشاهده کنید.

علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص پیش فروش و ثبت نام به سایت رسمی سایپا سیتروئن به آدرس: saipa-citroen.com و صفحه رسمی اینستاگرام سایپا سیتروئن instagram.com/saipa.citroen مراجعه نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.