خدمات در محل مشتری، حلقه طلایی زنجیره ارزش نگین خودرو

0

شرکت نگین خودرو با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان خود، خدمات سرویس در محل به مالکان را بیش از گذشته تقویت نموده است.
در دنیای امروز که مشغله های زندگی خصوصاً در شهرهای بزرگ، توان و زمان رسیدگی به امور غیر ضروری و حتی ضروری را از مردم سلب نموده ، ارائه خدمات موردنیاز بسته به زمان و مکان دلخواه به مشتری یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

 شرکت نگین خودرو  تعمیرگاه مرکزی نگین خودرو  نوبت دهی اینترنتی نگین خودرو  کیفیت خدمات پس از فروش نگین خودرو  شماره تلفن نگین خودرو  نمایندگی نگین خودرو  دانستنی های جالب  خدمات پس از فروش خودرو

شرکت نگین خودرو با ناوگان امدادی تجهیزشده خودرویی و موتوری تحت عنوان «نگین سرویس» سعی دارد بهره مندی مشتریان را از خدمات درخواستی ایشان تسهیل کند. در سال ۹۶ از هر پنچ سرویس ادواری ارائه شده به مالکان خودروهای وارداتی رنو در کلان شهر تهران، یک سرویس در مکان و زمان دلخواه مشتری بوده است؛ و این مسئله نشان دهنده استقبال رو به رشد مشتریان ازاین نوع خدمات نوین است.

از مهمترین دلایل موفقیت پروژه سرویس در محل نگین خودرو، وجود مرکز تماس ۲۴ ساعته با داشتن تیمی از کارشناسان خبره است که بطور شبانه روزی آماده پاسخگوئی به نیازهای دارندگان خودروهای رنو است. شماره ۴ رقمی سراسری ۱۵۰۳ ثبت درخواست را در سیستم خدمات رسانی این شرکت تسهیل نموده است.
سرویس های ادواری در محل به مشتریان شامل سرویس هایی است که  هر ۱۰ هزار کیلومتر برای خودرو انجام می‌گیرد و دربرگیرنده مواردی همچون: تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و غیره  است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.