بررسی دوچرخه برقی Storm با لاستیک های فاق بلند برای ماجراجویی +عکس

0

امروزه دوچرخه های برقی که بتوانند علاوه بر طی مسافت های شهری به ماجراجویی در جاده های خارج شهری و کوهستان هم بپردازند کم هستند. اما Storm دوچرخه ای است که دقیقا برای همین کار طراحی شده.

 قیمت دوچرخه برقی  قیمت دوچرخه کراس  انواع دوچرخه  بهترین دوچرخه برقی  قیمت دوچرخه استورم  قیمت انواع دوچرخه ثابت  مشخصات دوچرخه برقی استورم

دوچرخه های با لاستیک های ضخیم و فاق بلند امروزه جای خود را در بازار دوچرخه سواری تثبیت کرده اند. وقتی قصد سواری در جاده های خاکی، کنار ساحل و یا آسفالت با کیفیت پایین را دارید هیچ چیز به اندازه ی این تایرهای بزرگ به کار نمی آیند. ورود این دوچرخه های چاق به خانواده دوچرخه های برقی اجتناب ناپذیر بود.

دوچرخه کوهستان برقی استورم

Storm یک دوچرخه برقی از اسکاندیناوی است که برای رفت و آمد و استفاده های تفریحی ساخته شده است. یک باتری قوی، موتور قدرتمند و تایر های سنگین شما را مطمئن به هر سفری می برد، خواه این سفر روی جاده باشد و یا در ساحل و جنگل.

برای آسان شدن رفت و آمد، Storm امکانات کاملی در اختیار قرار می دهد. با توجه به مدل، یک موتور ۲۵۰ یا ۳۵۰ واتی روی آن نصب می شود که می تواند تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد. یک باتری لیتیوم یونی هم شما را از ماجراجویی هایتان تا مسافت ۸۰ کیلیومتر مطمئن می سازد. دوچرخه سواران می توانند میزان درگیر شدن موتور برقی را در چهار حالت تنظیم کنند.

Storm ebike

یک صحه نمایش ال سی دی بر روی فرمان دوچرخه امکان نمایش میزان شارژ باتری، سرعت، مسافت طی شده و میزان در گیر بودن موتور برقی و موارد دیگر را فراهم میکند. یک کنترل کننده کوچک در قسمت چپ فرمان امکان تعیین سریع میزان نیروی موتور را امکان پذیر کرده است.

امکانات ایمنی هم به اندازه کافی برای آرامش خاطر دوچرخه سوار وجود دارد. یک پورت شارژ USB برای شارژ کردن تبلت و گوشی در نظر گرفته شده است و همچنین چراغ های ال ای دی با عمر ۵۰۰۰۰ ساعت برای امنیت سواری در شب بر روی این دوچرخه نصب شده اند.

دوچرخه کوهستان برقی Storm

Storm  هم اکنون در دو مدل در وب سایت IndieGoGO قابل خریداری است. مدل EU که سرعتش تا ۲۴ کیلیومتر بر ساعت است، تنها ۸۹۹ دلار در دوره کمپین جذب سرمایه قیمت دارد. مدلی که با سرعت ۳۲ کیلومتر بر ساعت عرضه می شود ۹۷۹ دلار قیمت دارد. خریداران می توانند دوچرخه های خود را در ماه آگوست تحویل بگیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.