قیمت و شرایط فروش جدید دو شاسی‌بلند بورگوارد اعلام شد +جدول

0

« کیان موتور وارنا » اعلام کرد

شرکت کیان موتور وارنا نماینده رسمی محصولات بورگوارد آلمان در ایران شرایط فروش و قیمت جدید دو مدل BX۷ و BX۵ را اعلام کرد.
 شرکت کیان موتور وارنا  شرایط فروش محصولات بورگوارد  قیمت ماشین بورگوارد  قیمت محصولات بورگوارد  قیمت بورگوارد bx5  قیمت بورگوارد bx7  نمایندگی بورگوارد  سایت شرکت کیان موتور وارنا  مشخصات بورگوارد bx7  مشخصات بورگوارد bx5  پیش فروش بورگوارد bx7  پیش فروش بورگوارد bx5  شرایط فروش بورگوارد BX7

این شرکت که در آستانه تحویل نخستین سری BX7 به اولین خریداران بورگوارد در ایران است در حالی قیمت نقدی مدل BX7 را ۲۹۹.۶ میلیون تومان اعلام کرده است که محاسبات با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومان این تصور را ایجاد کرده بود که احتمالا قیمت نهایی سری نخست بورگوارد BX7 حدود ۳۲۰ میلیون تومان خواهد بود اما به نظر می رسد شرکت کیان موتور وارنا با همکاری بورگوارد آلمان تخفیف ویژه ای را برای سری نخست خریداران BX7 در نظر گرفته است تا قیمت این خودرو از مرز ۳۰۰ میلیون تومان گذر نکند. بورگوارد BX7 شاسی بلندی ۷ نفره مجهز به پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر توان ۲۲۴ اسب بخار است که از سیستم انتقال قدرت iAWD بهره می برد. متقاضیان خرید نقدی این خودرو می توانند آن را با قیمت قطعی ۲۹۹.۶ میلیون تومان به صورت ۳۰ روزه انتخاب کنند و یا در طرح های فروش علی الحساب با پیش پرداخت ۱۴۹.۸ میلیون تومان طی یک یا دو مرحله این خودرو را طی ۴۵ یا ۹۰ روز کاری تحویل بگیرند.

کیان موتور وارنا همچنین قیمت ۲۳۹ میلیون تومان را برای مدل BX5 اعلام کرده است. کراس اوور BX5 از پیشرانه ۱.۸لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۰ اسب بخار و سیستم انتقال قدرت هوشمند AWD به هر ۴ چرخ بهره می برد. این شاسی‌بلند با ظرفیت ۵ سرنشین تنها به صورت علی الحساب با پیش پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان یا دو مرحله پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی با موعد تحویل ۴۵ و ۹۰ روزه به متقاضیان عرضه می شود. سود مشارکت در تمام طرح های فروش شرکت کیان موتور وارنا ۲۰درصد اعلام شده است.
شرکت کیان موتور وارنا گارانتی ۷ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر را برای هر دو مدل بورگوارد در ایران به مشتریان ارائه می کند که فراتر از همه رقبای این برند در ایران است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش تر می توانند به وب سایت رسمی شرکت کیان موتور وارنا با کلیک روی این لینک (https://borgward-iran.com) مراجعه کنند.

همچنین ویدیو بررسی و آزمایش فنی مدل BX7 از طریق این لینک (http://khodronama.com/News/4516) برای آشنایی بیش تر در دسترس شما است.

همچنین جهت اطلاع از جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای داخلی و وارداتی می‌توانید به وبسایت مایکار به آدرس MyCar.ir مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.