نحوه صحیح باز کردن درب خودرو از داخل ماشین

0

باز کردن درب خودرو از داخل ماشین و برخورد خودرویی دیگر یا وسیله نقلیه دیگر به آن تجربه ای تلخ در رانندگی به شمار میرود. اما چه کنیم که این اتفاق رخ ندهد؟

درب خودرو را از داخل با دست چپ باز کنیم یا دست راست ؟

اگر شما نیز در شهر زندگی می کنید، شلوغی شهر را می توانید از طریق وجود تعداد دستگاه خودرو در شهر درک کنید که زیاد بودن آن نشان دهنده شلوغی شهر می باشد. بر اساس قانون نیوتن هیچ دو شیئی نمی توانند به طور همزمان یک فضا را اشغال کنند ولی این چه ارتباطی به در ماشین دارد؟ در ادامه متوجه خواهید شد.

 روش باز کردن درب ماشین  نحوه صحیح پیاده شدن از ماشین  دانستنی های جالب خودرو  آموزشگاه رانندگی تهران  روش باز کردن درب ماشین  آموزش تعویض دستگیره پراید  اطلاعات عمومی خودرو
نحوه صحیح باز کردن درب خودرو

دوچرخه سواران اغلب در مسیر در حین خوردن ساندویچی که در دستشان است، بین خودروهایی که پارک شده اند دوچرخه سواری می کنند که متأسفانه این یک اتفاق شایع است. طبق یک گزارش در سال ۲۰۱۱ نشان داده شد که به طور میانگین هرروز در شیکاگو، تقریباً بین ۱ تا ۵ نفر در اثر سانحه پرتاب شدن از روی دوچرخه جان خود را از دست می دهند.

به همین دلیل، شهر نیویورک برای آگاهی بیشتر مردم از این موضوع و عدم جان باختن دوچرخه سواران در طی باز کردن درب ناگهانی ماشین توسط مسافرانی که از ماشین به بیرون می آیند انتشار کرد تا از این موضوع جلوگیری نمایند.

تصادف دوچرخه با خودرو

این یک شروع خوب برای آگاهی مردم شهر از این موضوع می باشد چراکه باوجود تعداد زیاد تاکسی، می توان از این اتفاق دل خراش جلوگیری کرد و هیچ مشکلی برای دوچرخه سواران رخ ندهد.

بنابراین، چگونه می توان امنیت را در بین ترافیک و حجم زیاد دوچرخه سواران و رانندگان تاکسی برقرار کرد؟

طریقه باز کردن صحیح درب خودرو

برای اثبات این موضوع برای همگان می توان این گونه تشریح کرد که اگر شما قصد خروج از خودرو از درب های سمت راست خودرو رادارید، باید از دست سمت چپ خود کمک بگیرید؛ چراکه بتوانید پشت خود را مشاهده نمایید و اگر قصد خروج از خودرو از درب های سمت چپ دارید، باید از دست راستتان کمک بگیرید تا همان گونه که بیان کردیم پشت خودرو را مشاهده نمایید تا مشکلی ایجاد نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.