اسنپ هفتمین شرکت‌ حمل و نقل آنلاین در دنیا

0
در گردهمایی ایرانسل، اسنپ به عنوان یونیکورن ایرانی معرفی شد
آمار تعداد سفرهای روزانه شرکت‌های حمل و نقل آنلاین در سراسر دنیا نشان می‌دهد که اکنون اسنپ در رده هفتم دنیا ایستاده است.

مدیر ارشد اسنپ اسنپ چیست بزرگترین حمل و نقل آنلاین بزرگترین شرکت استارت آپ تاکسی آنلاین اپلیکیشن درخواست خودرو درخواست اسنپ شماره تلفن اسنپ

مدیر ارشد اجرایی اسنپ در گردهمایی گزارش فعالیت‌ها و پروژه‌های ایرانسل، یکی از سرمایه‌گذارهای اصلی‌ اسنپ، اعلام کرد که با رکورد یک میلیون سفر موفق روزانه هفتمین استارت‌آپ حوزه حمل‌ونقل آنلاین در دنیاست.
در این فهرست شرکت‌های دی‌دی چاکسینگ (چین)، اوبر (آمریکا)، گرب (سنگاپور)، اولا (هند)، لیفت (آمریکا) و یاندکس (روسیه) بالاتر از اسنپ قرار دارند. اسنپ اولین استارت‌آپ ایرانی به شمار می‌رود که نام آن در عرصه بین‌المللی مطرح شده است.

شهرام شاهکار، مدیر ارشد اجرایی اسنپ، در هفته ارتباطات و در حضور محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری ایران، در مورد رکورد سفرهای موفق روزانه اسنپ بیان کرد: «آمار تعداد سفرهای روزانه شرکت‌های حمل‌ونقل آنلاین در سراسر دنیا نشان می‌دهد که اکنون اسنپ در رده هفتم دنیا ایستاده است. اسنپ در روزهای آخر سال ۹۶ موفق به ثبت رکورد یک میلیون سفر موفق در روز شد.» شاهکار همچنین در این گردهمایی ارزش شرکت اسنپ را بین ۱.۴ تا ۱.۷ میلیارد دلار عنوان کرد.

به این ترتیب اسنپ از اولین یونیکورن‌های ایرانی است که ارزشی بیش از یک میلیارد دلار دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.