۱۰ دلیل که چرا اسنپ و تپسی بهتر از تاکسی و آژانس هستند

0

کسانی که هرگز از اسنپ و تپسی استفاده نکرده‌اند، ممکن است تعجب کنند که چرا قصد دارم در مورد یک سرویس تاکسی‌رانی یا مسافربری شهری که مبتنی بر فناوری نوین است، بنویسم. اما زمانی که اسنپ و تپسی را امتحان کنید، متوجه خواهید شد.

درخواست اسنپ اسنپ چیست ثبت نام در اسنپ اپلیکیشن درخواست خودرو کرایه ماشین های اسنپ دانستنی های جالب
اسنپ و تپسی ابزارک هایی هستند که در تلفن همراه نصب می‌شود و راننده را نزد مسافر احضار می‌کند. زمانی که ماشین می‌رسد، راننده می‌داند که قرار است کجا بروید. هنگامی که به مقصد رسیدید اگر از قبل اعتبارتان را شارژ کرده باشید فقط از راننده تشکر می‌کنید و خداحافظی می کنید. کرایه ماشین به طور خودکار از اعتبار‌تان کسر می‌شود و البته مبلغ پرداخت شده، شامل انعام به راننده نیز می‌شود. اگر هم قبلا شارژ نکرده باشید به صورت نقدی کرایه را می پردازید.

در ادامه ۱۰ دلیل را می خوانید که چرا اسنپ و تپسی بهتر از تاکسی و آژانس تاکسی سرویس هستند؟

دلیل شماره‌ی ۱:

وقتی یک مشتری فعلی این دو اپلیکیشن اینترنتی (اسنپ و تپسی ) شما را دعوت می کند آن ها یک کوپن رایگان به ارزش ۱۵۰۰۰۰ ریال برای شما صادر می کنند که با آن می‌توانید هر وقت خواستید تا این میزان به صورت رایگان از خدمات آنان بهره مند شوید!

دلیل شماره‌ی ۲:

شما به سادگی با یک کلیک در گوشی‌تان می‌توانید ماشین بگیرید. اصلا نیازی نیست که به یک تقاطع شلوغ بروید و دست تکان دهید تا تاکسی بگیرید. شاید این کار برای شما عادی باشد، اما برای خانم ها در تهران این کار کمی دشوار است.

دلیل شماره‌ی ۳:

اگر خواستید نیازی نیست که پول را دست راننده بدهید. خیلی راحت وسایل‌تان را جمع و جور کنید و پیاده شوید! فقط کافی است قبلا پول را به اعتبارتان شارژ کرده باشید یا اگر نکردید حین سفر مبلغ را از طریق اپلیکیشن به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دلیل شماره‌ی ۴:

شما می توانید قبل از این که درخواست تاکسی از اسنپ و تپسی بدهید تنها با چند کلیک روی دکمه‌هایی در گوشی همراه‌تان هزینه‌ی مسیری را که قرار است بروید، بر آورد کنید.

دلیل شماره‌ی ۵:

اسنپ و تپسی ارزان‌تر از تاکسی دربستی و سرویس های دربستی آزانس ها هستند.

دلیل شماره‌ی ۶:

اگر شما شکایتی داشته باشید، به آسانی می‌توانید با اسنپ و تپسی تماس بگیرید یا شکایت خود را از طریق اپلیکیشن وارد کنید. من یک بار شکایت کردم و دقیقا آن‌چه خواسته بودم را دریافت کردم: اصلاح قیمت دو مسیری به یک مسیر.

دلیل شماره‌ی ۷:

رانندگان و مسافران از همدیگر امتیاز می‌گیرند. رانندگان باید رتبه‌ی خود را بالا نگه دارند تا باز هم بتوانند مسافر بگیرند و احتمالا مشمول پرداخت نرخ کمیسیون کم تری بشوند. مسافران هم در اولویت قرار می گیرند و از نر خ های تخفیف بالاتری برخوردار می شوند.

دلیل شماره‌ی ۸:

پس از آن‌که سوار ماشین شدید، نقشه‌ای از مسیری که خواهید رفت و یک رسید به رایانامه‌تان (آدرس ایمیل شما) ارسال خواهد شد.

دلیل شماره‌ی ۹:

اگر چیزی در یکی از ماشین‌های اسنپ و تپسی جا بگذارید، شما (و اسنپ و تپسی) دقیقا می‌دانید که کدام ماشین بوده‌است. هر دو نام راننده و مشخصات او و تماس اش را دارید.

دلیل شماره‌ی ۱۰:

بعد از دعوت شدن و ثبت نام و استفاده از ۱۵۰۰۰۰ اعتبارتان، می‌توانید با معرفی کردن اسنپ و تپسی به دوستان‌تان، اعتبار بیش‌تری کسب کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.