اولین تصاویر و اطلاعات از کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ شکار شد

0
کیا اسپورتیج در حال گذراندن تست های مختلف در پیست نوربرگ رینگ شکار شد.

به روز رسانی های کیا در این مدل خیلی مشخص نیستند اما برای ایجاد ظاهری تازه در اسپرتیج کافی هستند. در قسمت زیرین این خودرو تریم کرومی آن اکنون دارای چراغ های مه شکن است. جلوپنجره tiger nose نمادین این خودرو اکنون به طرفین کشیده شده و طرحی عمودی مشابه مدل کنونی ندارد. هم چنین چراغ های جلوی فول LED بازطراحی شده با روشنایی بهتر در جاده پیش رو، برای این مدل تعبیه شده اند.

در قسمت پشت این خودرو نواری قرمز رنگ چراغ های عقب را به یک دیگر متصل کرده است. بخش زیرین سپر عقب این خودرو دارای نواری کرومی و شب رنگ هایی مازاد است.

تنها تصویر درز کرده از کابین این خودرو نمای خوبی از تغییرات ایجاد شده فراهم نمی سازد. به نظر می رسد نمایشگر سرگرمی به روز شده ای که به طور ساده تری در کنسول وسط ادغام شده، برای این خودرو تعبیه می شود. گمان نمی رود تغییر قابل توجه دیگری در کابین این مدل اعمال شود.

 خودروهای 2019 محصولات جدید کیا موتورز کیا اسپورتیج 2019 مشخصات کیا اسپورتیج فیس لیفت جدید کیا اسپورتیج دنیای خودرو تازه های خودرو مجله خودرو قیمت شاسی بلند

برخلاف مدل های پروتوتایپ که پیش از این عکاسان صنعتی، عکس های آن را منتشر کرده بودند. اسپورتیج بدون هرگونه پوشش مخفی کننده شکار شده است و می توانیم ظاهر آن را به خوبی مشاهده کنیم.

در بخش چراغ های جلو شاهد تغییرات در چیدمان آن هستیم. امضای طراحی تمامی محصولات کیا یعنی جلو پنجره موسوم به“tiger nose” کوتاه تر شده و جلوه خشن تری پیدا کرده است.

 خودروهای 2019 محصولات جدید کیا موتورز کیا اسپورتیج 2019 مشخصات کیا اسپورتیج فیس لیفت جدید کیا اسپورتیج دنیای خودرو تازه های خودرو مجله خودرو قیمت شاسی بلند

سپر جلو نیز ظاهر اسپرت تری پیدا کرده و با استفاده از کروم شکیل تر از گذشته به نظر می رسد.

در بخش انتهایی خودرو چراغ های LED گرافیک جدیدی پیدا کرده اند. سپر عقب نیز تحت یک عمل جراحی سنگین قرار گرفته است.

یک اسپویلر عمیق در بخش انتهایی سقف خودرو و یک نوار کرومی در عرض خودرو کشیده شده است.

رفلکتورهای قرمز رنگ نیز به زیر چراغ دنده عقب انتقال پیدا کرده است.
تنها تغییری که در مورد نیرومحرکه این خودرو شایعه شده، افزودن سیستم هیبریدی متعادل ۴۸ ولتی به منظور کاهش آلایندگی و ارتقای بهره وری سوخت است.

در بازار اروپا، اسپورتیج اولین خودروی کیا خواهد بود که به قوای محرکه هیبرید-دیزلی مجهز خواهد شد. این قوای محرکه جدید از یک ژنراتور استارتر ۱۰KW و سیستم الکتریکی ۴۸V استفاده می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.